|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Verdeeldheid werkt. Laat het werken. |
|
quote: Weer een hoop blabla die we al honderd keer eerder hebben gehoord. Oude wijn in nieuwe zakken. Misselijkmakende verbale kanker. Het enige nut dat het heeft is dat je de mogelijkheid hebt het uit te printen zodat je je reet er mee af kunt vegen. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Puik staaltje argumentatie wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zelf vind ik sommige zaken in dit pamflet overigens ook niet in de haak, hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik las dit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Oud Vuil in nieuwe zakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Brede coalitie voor het onmiddellijk afschaffen van het coronatoegangsbewijs https://www.onverdeeldopen.nl/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Bla bla bla zelfbeschikkingsrecht bla bla ik neuk je moeder bla bla Willem Engel is de messias. Stik in je eigen diarree, denk ik dan. |
|
quote: Oude Wim in nieuwe kleren? |
|
Meh. Ik draag nog steeds m'n alpha bomberjack uit de nineties. Ik hou niet zo van verandering. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Da's een degelijke jas dan! |
|
Ja, Alpha is/was een goed merk, vertelde me toen een keer een collega. Die toen gabber was. Ik wist het niet, keer gekocht op het waterlooplein. M'n eighties bomberjack was van slechter materiaal, die heeft heeft het beduidend minder lang volgehouden, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb net een winterjas weggedaan waar ik 6 winters nee gedaan heb. Dat vond ik al aardig lang! |
|
Het begint een wijventopic te worden, maar ik heb onder de mouwen de boel aan elkaar moeten naaien, de oranje binnenkant is ook helemaal aan elkaar genaaid. Ik heb me de kelere genaaid. De uiteindes van de mouwen zijn nogal afgesleten. Als ik mijn telefoon in een binnenzak doe, maakt niet uit welke, dan verdwaalt deze in de jas. Maar wat ik zei, ik hou niet van verandering. En hij zit zo lekker. Met z'n stoere superoud opnaaipatchje van Mercyful Fate op de mouw. Ook zelf genaaid, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nou, op jouw leeftijd naai je er nog flink op los! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit was allemaal in het verleden en biedt geen garantie voor de toekomst. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Maar inderdaad. Het feit dat die immuniteit nu redelijk bereikt lijkt te gaan worden, is volgens mij ook voor een groot deel aan het vaccineren te danken. In die zin mogen er wel wat meer credits die kant op. Desalniettemin denk ik niet dat je de harde kern vaccinweigeraars nu nog middels die coronapas overgehaald krijgt. Waardoor het over een tijdje een buitensporig controlemiddel lijkt. Van mij hoeven ze het nog niet af te schaffen, maar het lijkt me wel handig als de politiek aan gaat geven dat er op niet al te lange termijn een einde aan kan komen. Wat ik me trouwens vooral afvraag, is wat de impact op Europees niveau gaat zijn. De Gezondheidsraad adviseert nu niet te boosteren in de leeftijdscategorie onder achttien. Maar stel nou dat straks in de zomervakantie mijn pubers van veertien en zestien zonder booster geen QR-code kunnen krijgen in Frankrijk? Volgens mij doet elke adviesraad of instantie maar wat zonder het politieke spel op hoger niveau af te wegen. Plus dat we hier door bezuinigingen en economisch gemotiveerd werken een veel kwetsbaarder zorgsysteem hebben dan in de andere Europese landen, als b.v. vogelgriep de volgende pandemie gaat veroorzaken, zitten we nog zonder benodigd personeel op de IC's. Twintig jaar neoliberalisme heeft meer kapot gemaakt bij ons dan b.v. in Duitsland of Frankrijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een grote bek, en geen mondkapje. Al was dat laatste niet de reden dat ie een corrigerende blik op z'n bakkes kreeg. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-02-2022 20:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ging alleen niet over corona: https://www.cleveland19.com/2020/12/29/man-smacked-with-twisted-tea-after-using-racial-slur-viral-video-elyria-ohio-christmas-eve-graphic/ Hier ook weer paar dagen thuiswerken, maarja, ordnung muß sein. Je moeder. |
|
Vandaar ook mijn edit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik typte zo sloom dat ik je edit gemist had. :') Je moeder. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |