IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Blijven rennen om stil te staan: Hoe tien kantjes met maar 4 letters klaagzang met kerst bezorgen [coronatopic deel 7) Vorige pagina | Volgende pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-10-2024 16:42 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2024 12:50 schreef Freduk het volgende:
Jaar 1 corona: er is geen vaccin en er is geen verhoogde prevalentie van myocarditis geconstateerd.
Jaar 2 corona: er is wel een vaccin en er wordt wel een verhoogde prevalentie van myocarditis geconstateerd.

Hoe verklaren jullie dit?

Hier heb ik ook al genoeg studies over gepost. Standaard antwoord van de usefull idiots hier: "Correlatie is nog geen causaaaaaaal verband."

Sommige figuren willen het gewoon niet zien.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-10-2024 16:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2024 16:24 schreef Freduk het volgende:
Ah die, zeker, geen probleem.

In het eerste jaar werd er niet over myocarditis gerept, ook al bestond het coronavirus toen al. Als het toen bekend was, was het zeker op alle nieuwszenders geweest. Maar dat was niet zo, er werd nooit over gesproken.

Onbekendheid/ontwetenheid zegt niets over prevalentie.

Wanneer leggen we het eerste jaar, 2020? Eind 2019 begon het echt te rommelen qua zorgen, of was dat al eerder? Mogelijk ging de ziekte al langer rond, in ieder geval.

Als ik van 2020 al eerste jaar uitga eind maart 2020 was er al minstens één geval van myocarditis *waarschijnlijk* geassocieerd met corona bekend. Ruim voor er vaccins waren.

https://jamanetwork.com/journals/jamacardiology/fullarticle/2763843
quote:
Pas toen er vaccins waren, werden de gevolgen van de vaccins zelf zichtbaar.

Dat is een op zichzelf staande waarheid. "Pas toen ik er was, had ik effect op de wereld."
quote:
Dit omdat grote vaccinaprogramma's afgezet tegen negatieve covid testen mogelijk werden. Toen kon inzichtelijk gemaakt worden dat mensen die eerst geen COVID hadden, alsnog myocarditis kregen.
Dit is pas achteraf belangrijk, omdat de bewering dat COVID zelf en niet het vaccin zelf de veroorzaker was van myocarditis, een bewering is die pas veel later in de tijd kwam.

Veel later dan wat?

Hier ligt ook een rare suggestie van jouw kant dat COVID géén myocarditis zou kunnen veroorzaken, maar dat is vermoedelijk slordig taalgebruik mijnerzijds.
quote:
Ik moet zelf even googlen, wat ik zoek:
1)Een grafiek waarin aangetoond wordt dat mensen naarmate ze vaker gevaccineerd worden steeds meer kans hebben op myocarditis, bij gelijkblijvende coronadruk/ongerelateerd aan coronagolven

Ik wacht nog.
quote:

2)De data van het US leger, waaruit naar voren komt dat een buitenproportioneel groot percentage soldaten, die je toch wel als gezond mag veronderstellen, myocarditis kregen na vaccinatie, ook al hadden ze eerder een negatieve coronatest afgegeven.

Volgens mij hebben we al verondersteld/gezien dat deze vaccinaties de kans op myocarditis ietwat verhogen, toch? Daar gingen jouw twee stellingen echter niet over.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 03-10-2024 16:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2024 16:28 schreef Freduk het volgende:
In platte tekst:

Overview of mRNA Coronavirus Vaccine Myocarditis Cases in Medical Literature
Here is a list of some publications on this issue from medical literature:

• Marshall et al – 7 healthy males 14-19 within 4 days of 2nd mRNA vaccine.[6]

Five patients had fever around the time of presentation. Acute COVID-19 was ruled out in all 7 cases based on negative PCR tests. Six of the 7 patients had negative SARSCoV-2 nucleocapsid antibody assays, suggesting no prior infection. All patients had an elevated troponin. Cardiac magnetic resonance imaging (MRI) revealed late gadolinium enhancement characteristic of myocarditis. All 7 patients resolved their symptoms rapidly. Three patients were treated with non-steroidal anti-inflammatory drugs (NSAIDs) only and 4 received intravenous immune globulin (IVIG) and corticosteroids. All patients were discharged home after 2-6 days in the hospital (median 4 days).

• Rosner et al – 5 males 19-39 within 4 days of 2nd dose of vaccine, 1 24-year-old male 7 days after 1st dose.[7]

Study included 7 patients hospitalized for acute myocarditis-like illness following a COVID-19 vaccination, treated at hospitals in Falls Church, Va., and Dallas, Texas. All patients were males under the age of 40. The youngest was 19 and the oldest was 39. Six were white, one was Hispanic. Only one patient reported a history of previous COVID-19 infection. Six patients were tested negative. Six received mRNA COVID-19 vaccines by Pfizer/BioNTech and one by Moderna. One patient received the adenovirus Johnson & Johnson COVID-19 vaccine. All patients were hospitalized within 3-7 days after receiving a vaccine with sudden onset chest pain. Myocardial injury was confirmed by either cardiac troponin I or elevated high sensitivity troponin testing. All patients had stable vital signs. ECG results varied from a normal heart rhythm to ST-segment elevation, which can indicate a decrease in blood flow to the heart muscle. The three patients who underwent invasive coronary angiography showed no signs of coronary blockage. None of the patients reported heart palpitations, and none had signs of heart arrhythmias. Treatment varied and included beta-blocker and anti-inflammatory medications. All symptoms were resolved before hospital discharge.

• Larson et al – 8 males 22-56 hospitalized After receive COVID vaccines.[8]

This study included 4 U.S. and 4 Italian patients. Seven patients had onset of syptoms within four days of dose 2, one had onset 2 days after dose 1 and had a prior SARS-CoV-2 infection. All had abnormal troponin, echo and MRI findings, and seven had abnormal ECG. Four patients were treated with NSAIDs or colchicine, steroids in two, no treatment in three. All were discharged home with resolution of symptoms and preserved ejection fraction.

• The U.S. military identified 14 mayocarditis cases following mRNA vaccination.[9]

The U.S. Defense Department said in April it was tracking 14 cases of myocarditis in military health patients after receiving either the Pfizer or Moderna COVID-19 vaccine. All patients experienced chest pain 12 to 96 hours after vaccination. One was hospitalized at Walter Reed National Military Medical Center in February and spent nearly three days in the ICU, but returned to work with the National Guard in Washington, D.C. Another 39-year-old male in the Washington D.C. area spent two days in the hospital after his second Pfizer dose. Discharge instructions included no PT, exercise, marching or drill for the next six months. Although most patients were young and fit, military clinicians drew on experiences with the ACAM2000 smallpox vaccine in 2003, and referred the patients for cardiac evaluations in which the myocarditis was diagnosed. The 2003 smallpox vaccine caused at least 10 military personnel and several civilians to develop myocarditis after receiving the vaccine. Two died of heart attacks and the CDC took steps to recommend that people with known heart disease avoid the smallpox vaccination.

• Israeli Ministry of Health - 148 myocarditis cases occurring within 30 days of mRNA
vaccine.[2]
• 27 cases out of ~5.4 million first doses
• 121 cases out of ~5 million second doses
• Mostly in men aged 16-30 (particularly 16-19)
• Most were in the hospital up to 4 days
• 95% of cases considered mild

Ik zie hier nergens een vergelijk met jaar 1 versus jaar 2. Alleen wederom wat anekdotisch bewijs dat vaccinaties tot myocarditis kunnen leiden.

Verder wat Sater zegt.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-10-2024 18:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 oktober 2024 16:24 schreef Freduk het volgende:
Ah die, zeker, geen probleem.

In het eerste jaar werd er niet over myocarditis gerept, ook al bestond het coronavirus toen al. Als het toen bekend was, was het zeker op alle nieuwszenders geweest. Maar dat was niet zo, er werd nooit over gesproken.

Kende jij dit ziektebeeld uberhaupt voor 2021?

Corona kent een hele hoop vormen van ernstig verloop, myocarditis is er slechts een klein deel van de ernstige gevallen. Het treft bij vaccin als ziekte jongere mannen meer.

Zeker in het begin was een causaal verband lastig te leggen.

quote:
Pas toen er vaccins waren, werden de gevolgen van de vaccins zelf zichtbaar. Dit omdat grote vaccinaprogramma's afgezet tegen negatieve covid testen mogelijk werden. Toen kon inzichtelijk gemaakt worden dat mensen die eerst geen COVID hadden, alsnog myocarditis kregen.
Dit is pas achteraf belangrijk, omdat de bewering dat COVID zelf en niet het vaccin zelf de veroorzaker was van myocarditis, een bewering is die pas veel later in de tijd kwam.

Belangrijk stuk context bij vaccinatie kun je het moment en de sctie controleren dat maakt het mogelijk een studie op te zetten naar causaliteit. Bij studie naar infecties is er de vraag of er een infectie is en of je een goede evenwichtige dataset hebt. Je loopt altijd achter de feiten aan en causaliteit is bijzonder moeilijk vast te stellen. Je volgt mensen dan niet van effect tot uitkomst.

En dan relatieve cijfers en absolute cijfers. Er zijn veel momenten geweest dat vaccins meer gezet werden dan dat er infecties waren. Dan heb je in absolute getallen meer myocarditis van vaccins maar het gaat in feite om de relatieve gevallen.

[/quote]Een ander belangrijk punt
Ik moet zelf even googlen, wat ik zoek:
1)Een grafiek waarin aangetoond wordt dat mensen naarmate ze vaker gevaccineerd worden steeds meer kans hebben op myocarditis, bij gelijkblijvende coronadruk/ongerelateerd aan coronagolven[/quote]

Ok ben ik benieuwd naar, kan ik me voorstellen. Meer dan twee prikken voor een gezond iemand onder 65 ofzo lijkt me meer dan genoeg. Dat zegt de Zwitserse studie ook.

quote:
2)De data van het US leger, waaruit naar voren komt dat een buitenproportioneel groot percentage soldaten, die je toch wel als gezond mag veronderstellen, myocarditis kregen na vaccinatie, ook al hadden ze eerder een negatieve coronatest afgegeven.

Ja myocarditis krijg je juist als je jong bent en is juist hoger bij mannen. Ik kan me zelfs voorstellen dat het risico groter is onder fysiek sterke mannen, veel beweging kan ook die ontstekingsfactor voor myocarditis verhogen.

Demografisch gezien zou je hier hoge myocarditis kunnen verwachten.

Kijk er speelt ook hoe jonger hoe minder problemen met covid, er is een punt waar vaccinatie misschien helemaal niet opweegt tegen risico's op vaccinatie. Dat zit niet boven de 40. Maar bij kinderen lijkt vaccinatie niet op te wegen. Hoe het vaccin zich qua risico's verhoud per leeftijdscategorie weet ik niet ik niet.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 03-10-2024 18:46 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2024 16:42 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Sommige figuren willen het gewoon niet zien.

Hey, dit is het meest zinnige wat ik je in lange tijd heb zien optikken.
Je hebt helemaal gelijk :')

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 03-10-2024 19:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-10-2024 19:10]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-10-2024 20:01 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2024 16:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik wacht nog.

Ik doel ermee toch echt op het enige grafiekje wat je zo'n beetje halverwege het artikel wat ik linkte kan zien. Het is geloof ik de enige diagram die erin staat. Erin valt te zien dat het aantal gevallen van myocarditis veel hoger lag na de tweede prik dan na de eerste prik, wat mijn bewering wel ondersteunt inzake: hoe vaker geprikt, hoe meer schade.

En nee, het ligt niet aan jouw omschrijving van het eea. Ik vertrouw het gewoon niet dat indien onmiskenbaar wordt aangetoond (groot aantal gevallen myocarditis binnen 4 dagen na vaccinatie), dat dan toch altijd weer een uitweg is waardoor het zeker niet door het vaccin komt, want dat dat veilig is dat moet en zal de waarheid zijn, maar door andere zaken. Ik vertrouw het gewoon niet.

En helemaal geen probleem dat jullie het allemaal wel vertrouwen. Ik wens jullie veel vaccinatieplezier, want zo ben ik dan ook wel weer.

Winter is coming

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-10-2024 20:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Bedoel je die staaf diagram? Daar geldt dit nog steeds voor:

quote:
Op 3 oktober 2024 16:42 schreef Sater het volgende:
En je komt nu met bronnen over myocarditis na vaccinatie (waarvan niemand ontkent dat dit bestaat), maar niet over jouw eerste stelling dat er in jaar 1 geen hoger aantal diagnoses was.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-10-2024 0:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 oktober 2024 20:01 schreef Freduk het volgende:
Ik doel ermee toch echt op het enige grafiekje wat je zo'n beetje halverwege het artikel wat ik linkte kan zien. Het is geloof ik de enige diagram die erin staat.
Ik laat het even aan jou met je [img ] [ /img] kunsten.

quote:
Erin valt te zien dat het aantal gevallen van myocarditis veel hoger lag na de tweede prik dan na de eerste prik, wat mijn bewering wel ondersteunt inzake: hoe vaker geprikt, hoe meer schade.

Nou daarin zit een belangrijke kern van waarheid, ik weet niet of dat dempt na de 3e maar daarin zal je vast ook allerlei verschillende immuunreacties van verschillende mensen hebben.

quote:
En nee, het ligt niet aan jouw omschrijving van het eea. Ik vertrouw het gewoon niet dat indien onmiskenbaar wordt aangetoond (groot aantal gevallen myocarditis binnen 4 dagen na vaccinatie), dat dan toch altijd weer een uitweg is waardoor het zeker niet door het vaccin komt, want dat dat veilig is dat moet en zal de waarheid zijn, maar door andere zaken. Ik vertrouw het gewoon niet.

Er is een effect, dat moet serieus genomen worden. In coranatijd werd je voor wappie uitgemaakt als er maar 1 negatiefding over het vaccin kwam dag sloeg nergens op. Maar corona of griep zijn ook niet best en die kun je niet simpelweg vermijden, ook daar zit een soort optel effect in.

quote:
En helemaal geen probleem dat jullie het allemaal wel vertrouwen. Ik wens jullie veel vaccinatieplezier, want zo ben ik dan ook wel weer.

Nou liever niet 2 was zat meer hoeft voor mij niet, en zonder had het voor mij ook weinig uit gemaakt.

Ik ben wel echt verbaasd hoe men de zelfbeschikking van anderen niet meer respecteerde. Dat ging mij echt te ver, de dwang of druk wat men opvoerde was erger dan niet vaccineren. En werkte vooral averechts. Als gevaccineerde was ik hard tegen het coronapaspoort en dergelijke onzin.

Ben blij dat jij het ook aan mensen zelf over laat. Bij ebola was het een ander verhaal geweest maar voor dit?

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-10-2024 8:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 4 oktober 2024 0:54 schreef ElitE het volgende:
Nou daarin zit een belangrijke kern van waarheid, ik weet niet of dat dempt na de 3e maar daarin zal je vast ook allerlei verschillende immuunreacties van verschillende mensen hebben.

Ja dat dempt vanaf de 3e, de kans halveert alweer van nummer 3 tov nummer 2. Freduk heeft geen enkele basis om aan te nemen dat t alsmaar erger wordt of wat dan ook. Ik zie uberhaupt heel veel grote stappen snel thuis aannames gepresenteerd als feiten. Of gewoon onwaarheden Zoals dat er tijdens jaar 1 corona niet een verhoogd aantal myocarditis gevallen was. Die waren er wel. Enzovoorts

When your people matter, menstrual health matters

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 04-10-2024 17:12 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Kijk die Fjoesjon.

Alsof ie zowel het virus als het medicijn zelf heeft uitgevonden.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

OPPEREINDBAAS
Posted 05-10-2024 14:08 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Dit kun je toch gerust de bende van Nivel noemen.

ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 05-10-2024 14:20 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Hondje moest nog wat extra euro's bij elkaar liegen om de klusjesman te betalen.

OPPEREINDBAAS
Posted 05-10-2024 17:25 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Op basis van zijn 'leugens' is het rapport ingetrokken.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-10-2024 13:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2024 17:46 schreef ElitE het volgende:
@Omhoog gevallen eikel

Blijf hierom lachen bij tijd en wijle

OPPEREINDBAAS
Posted 26-10-2024 9:12 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-10-2024 12:59 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Wederom vind ik de beweringen van Maurice de Hond niet zo sterk. Het lijkt met toch dat hij naar een vooringenomen conclusie toewerkt, niet onvergelijkbaar met doorgedraaide klimaatwappies. Pak nu een stuk tekst als:

"Dit kan niet het effect zijn van het Corona vaccin. Het kan immers niet waar zijn dat door het niet krijgen van het Corona vaccin rond 1 april 2021 de ongevaccineerden juist in de eerste drie maanden erna in veel hogere mate stierven aan welke oorzaak dan ook dan in de daarop volgende 9 maanden!"

Maar juist wel toch Maurice!!! Want als het vaccin daadwerkelijk iets positiefs brengt, wat jij klaarblijkelijk niet eens overweegt, dan gaan juist de ongevaccineerden knalhard kapot in die eerste coronagolf van 2021, en de gevaccineerden uiteraard niet. Dus niks bijzonders te zien hier!

De opvolgende logische verklaring is ook niet logisch; logisch is dat het vaccin gewoon wel werkt. Ernaar grijpen dat vanalles verkeerd geregistreerd is (waarom?) is minder logisch dan dat het vaccin gewoon wel werkt.

Ik krijg graag uiteengezet wat ik niet begrijp in het rapport van Maurice en waar ik de mist in ga.

Winter is coming

OPPEREINDBAAS
Posted 26-10-2024 13:15 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2024 12:59 schreef Freduk het volgende:
"Dit kan niet het effect zijn van het Corona vaccin. Het kan immers niet waar zijn dat door het niet krijgen van het Corona vaccin rond 1 april 2021 de ongevaccineerden juist in de eerste drie maanden erna in veel hogere mate stierven aan welke oorzaak dan ook dan in de daarop volgende 9 maanden!"

Het kan idd niet dat een prikje beschermt tegen uiteenlopende zaken als vallen van een ladder, verkeersongelukken, verdrinking, kanker etc. Dan zou het een levenselixer zijn.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-10-2024 13:26 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Dat laatste komt ook uit sommige onderzoeken naar boven, het is natuurlijk maar net wat je met data doet.

Maar wat ik bedoel, is dat het sterftecijfer van de gevaccineerden veel hoger had kunnen zijn, als ze niet gevaccineerd waren geweest.

Logica is:
Dat de groep die niet gevaccineerd is een hoger sterftepercentage heeft. En dat is ook wat de data weergeeft.

Dat is ook wat je ziet. Je kan er wel een stelling over aandragen dat het verschil wel erg groot is, maar dat is niet wat Maurice met die zin zegt, of niet wat ik er uit haal.

Je vorige reactie heeft voor mij iig niet afdoende duidelijk gemaakt waarom een lager sterftecijfer niet een indicatie zou kunnen zijn dat het vaccin gewoon goed werkt.

Winter is coming

OPPEREINDBAAS
Posted 26-10-2024 13:42 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2024 13:26 schreef Freduk het volgende:
Dat laatste komt ook uit sommige onderzoeken naar boven, het is natuurlijk maar net wat je met data doet.

Dan moet je lekker geloven dat het een levenselixer is.

Ik geloof dat niet aan de hand van de data en al het gestuntel van Nivel. Ik zie wel dat we 20% oversterfte hebben sinds de prikjes.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 26-10-2024 14:33 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Er is ook helemaal niks mis met daar kanttekeningen bij te hebben.
In mijn geval noopt dat me echter nog niet om alle rapporten die 'vaccins slecht' als inhoud hebben dan ook maar meteen als 'de waarheid' te bestempelen.
Ik ben daar in ieder geval wel kritisch op, en vanuit mijn oogpunt lijkt Maurice de plank vaak mis te slaan of maar gedeeltelijk te raken.

Winter is coming

OPPEREINDBAAS
Posted 26-10-2024 14:39 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Feit blijft dat nav Maurice het rapport is ingetrokken en aangepast. Dus dat planken mis slaan valt in dit geval wel mee volgens mij.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2024 1:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Vorig jaar geen booster gehad wegens niet behorend tot één van De Categorieën, daarna in december voor het eerst Covid gehad en flink ziek van geweest.

Derhalve dit jaar toch maar, ondanks officieel niet mogen, een afspraak gemaakt en weer een prik gescoord.

Zolang de overheid het gratis blijft aanbieden ga ik daar wel jaarlijks gebruik van maken teneinde de kans op dat kutvirus te verkleinen. En als ze een eigen bijdrage gaan vragen dan waarschijnlijk ook nog wel, tenzij die exorbitant hoog gaat worden.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

OPPEREINDBAAS
Posted 15-11-2024 22:04 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

De Hond dient klacht in over Nivel wegens schenden van de wetenschappelijke integriteit. Erg goed dat hij hier werk van maakt

https://maurice.nl/wp-content/uploads/2024/11/Klachtenbrief-naar-ZonMw-over-Nivel-rapport.pdf

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-11-2024 16:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Paulus:

https://x.com/i/status/1859527705303097516

Waarom maken ze in die Heimat zoiets wel openbaar?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com