|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik snap dat ook, ja. Maar ik had wel iets in de kelder gebouwd. Weet de overheid daar of men een kat heeft? Hier in Nederland hebben ze daar geen idee van, toch? Je betaalt hier iig geen belasting oid per kat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En China blamed Amerikaanse leger dingen. Jij. -nee, jij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Maar wel opvallend toch? Dat het enige virologie centrum in Wuhan is, dat ze daar werken emt Sars virussen, en dat er in Peking al eens eerder zulke virussen ontsnapten uit een vergelijkbare instelling. Plus die onderzoeken zijn niet alleen op basis van openbare feiten, maar ook op basis van inlichtingen. Ik zou er wel op durven wedden. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Dat is ook zo. Alleen vertrouw ik die Amerikanen ook voor geen meter, hehe. Tsja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die hebben ook wel eens geblunderd met inlichtingen. Bijvoorbeeld met Irak met de nucleaire wapens die er zouden liggen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ja, hou op, lol. Ik ben zelf uitgezonden geweest naar de golfoorlog, ik zat in 1990 in de marine. Allemaal voor jan lul, in principe. Wel lekker centjes in de pocket. Oorlog toeslag. Dat was anders toen ik daarna twee keer uitgezonden werd naar yoego. Kwam te duur uit, denk ik. Wa ineens onder het mom van oefening, tsss. Daar was trouwens geen amerikaan te bekennen. Tsja, geen olie of iets dergelijks. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6252775/kabinet-schrapt-per-direct-de-laatste-coronaregels.html Dus nu officieel waar veel mensen al naar handelden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/coronavirus/6248787/coronapandemie-is-officieel-geen-wereldwijde-noodsituatie-meer.html Mooi, kan die Kuipers ook optyfen met z'n pandemiewet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er komt nog wel een keer een nieuw, problematisch virus hoor. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Enkel als het WEF dat wil toch? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://www.maurice.nl/2023/06/03/zo-houd-vws-zoveel-mogelijk-onder-de-pet/ Niet handig, dit voedt natuurlijk het wantrouwen van de wappen. |
|
https://www.maurice.nl/2023/06/03/zo-verdien-ik-centjes-met-onzin-wat-sommige-sukkels-slikken-als-zoete-koek-hahaha [Dit bericht is gewijzigd door ArsedNaturalist op 05-06-2023 8:43] |
|
Deels waar, maar dat geldt voor nagenoeg alles. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Datzelfde kun je ook over de Volkskrant zeggen ja. Al overleven die al een tijdje niet meer op slechts hun abonnees geloof ik... [Dit bericht is gewijzigd door Slechtie op 07-06-2023 22:05] |
|
Je verwacht het niet. https://www.maurice.nl/2023/06/11/vertaling-van-het-artikel-in-the-sunday-times-over-wuhan-lab-leak/ |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Elk jaar weer. Maar dat was al wel aangekondigd. Ik schijn ook tot de kwetsbare groep te horen. Maar ik heb vorig jaar ook al overgeslagen. Ik geloof het wel "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jij wappie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou, dat niet. Maar wel kritisch, zeg maar, hehe. Ik heb die eerste twee prikken alleen gehaald omdat m'n moeder heel erg bang was om corona te krijgen. Uiteindelijk is ze vorig jaar overleden aan van alles, maar corona had daar niet mee te maken. Dus ja. Ik geloof het wel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wordt je nog wel eens flink verkouden of grieperig? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Op het moment al een dag of wat verkouden. Ik heb nog nooit griep gehad. Tenminste, niet dat ik weet. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld dat ik een paar dagen op bed moest gaan liggen. Wat ik wel eens hoor van anderen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.hartvannederland.nl/coronavirus/long-covid-patienten-krijgen-omstreden-middel-ivermectine-voorgeschreven Ik wacht even de mening van ZM-experts af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |