|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Vandaag in de Televaag: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Bij gebrek aan nieuws met hogere clickbaitwaarde schrijven ze daar morgen weer over hoor. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Nee, morgen schrijven ze al over 5G. Waarschijnlijk. MediaPlayer |
|
Hebben jullie al met elkaar geneuqt? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Een dorpje vol dikkertjes. Dat zijn er best veel. Wel beetje vreemd artikel want ik dacht dat oud zijn ook een risicofactor voor overlijden was naast te dik zijn. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het is nu.nl, natuurlijk is het vreemd en incompleet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je bedoelt dat het je dwars zit dat ze geen 999 woorden artikelen schrijven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En dat nu.nl gewoon een kut site is. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sowieso. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
maar wel elke dag artikeltjes pushen |
|
quote: Nee, ik hou ervan als mensen kort en bondig kunnen schrijven, maar dan zonder de waarheid schade te doen Niet dat ik dit allemaal per se kan, hoor. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dat je dergelijke standaard forumuitspraken al niet snapt zegt meer over jou dan over de rest op het forum. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 01-12-2023 15:56] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Gaan de identiteitsstelende trollen elkaar nu de maat nemen wie het beste het dogma van dit forum aanhoudt? Onderzoekers in 2123 gaan zoveel moeite doen om te begrijpen waarom we hier mee bezig zijn... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
Ondertussen in Texas: https://www.reuters.com/legal/pfizer-is-sued-by-texas-over-covid-19-vaccine-claims-2023-11-30/ Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Help me even, Reuters is toch ook mainstream media? |
|
Ik kan er nog even een paar wappiesites bij zetten waar het ook op staat als je dat gerust stelt? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
2200. Waarschijnlijk met een actieve sars-cov-2 infectie die verder geen klachten gaf, net toevallig de prik gehaald. Een op de 8 mensen houdt trouwens post-covid-syndroom achtige klachten na een natuurlijke sars-cov-2 infectie. Dat zijn er in NL alleen al 1 miljoen. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |