|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had nog helemaal een bedank mailtje achter de bestelling aan gegooid, "toffe actie jongens, kon wel nieuwe schoenen gebruiken en deze actie past goed bij m'n budget! ook namens mijn vader bedankt!" iets in die trant.. Krijg ik nog wel een "speciale" code van 50% off omdat ze me zielig vonden |
|
quote: Godver, ik 35% Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Was het geen 1 april grap oid? Klinkt veels te goed om waar te zijn [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-04-2022 20:51] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, dat gaven ze zelf ook nog bewust aan. Iets in de trant van "Nee, dit is geen grap, actie geldt het hele weekend" oid. Daarbij lijkt het me sowieso niet dat je kunt betalen bij een grap, ik heb betaald en heb de bevestigingen binnen. En de annuleringen, that is. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
1 bankstel 1 vitrine kast 1 boekenkast |
|
Zwart beddengoed, helemaal trve. edit: Ok nu ben ik voorlopig wel ff klaar hoor. [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 05-04-2022 17:34] |
|
We zijn klaar |
|
Dopsleutelset om eindelijk de douchestoel van de muur af te halen. |
|
Varia puzzelboekjes. Balkonseizoen komt eraan. [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 08-04-2022 20:12] We zijn klaar |
|
Pak kip Zakje Kool Eieren Half Brood [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 08-04-2022 21:03] |
|
Hoofdtelefoon, welke ook lekker zit wanneer je een bril hebt. Superlux HD681. Ik had nog nooit van het merk gehoord maar de recensies waren goed. Hij zit lekker, geluid is dikke prima. Dus tevreden. blu-rays. Curse Of The Crimson Altar - Die Hexe des Graven Dracula bub |
|
Diepvriesbakjes/vershoudbakjes [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 09-04-2022 7:13] We zijn klaar |
|
Bij de Kringloper, op DVD, 1 euro per stuk: Christiane F. Extras (seizoen 1) Fear and Loathing in Las Vegas Requiem for a Dream |
|
Lustmord-cd + T-shirt- bundel (tekening op T-shirt is wel goudkleurig). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
De volgende cd's: God Forsaken - Dismal Gleams of Desolation God Forsaken - The Tids has Turned Celestial Season - Forever Scarlet Passion Crypt of Kerberos - Demos + Eps Divine Eve - As the Angels Weep Symphony of Grief - Our Blessed Conqueror Pyogenesis - Pyogenesis Paramaecium - Within the Ancient Forest Crimson Relic - Purgatory's Reign Suffer - Global Warming Misery - Mystic Dusk - Dusk Extinction Remains - Smog Nuctemeron - A Time the World Forgot Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Op lp. Yob – Atma. Oranssi Pazuzu - Live At Roadburn bub |
|
Een eenwieler. Maar natuurlijk was er weer een gebrek, zoals bij alles wat ik hier koop ookal staat er "nieuwstaat". Ik weet niet wat het is met weert, maar ze proberen je hier constant een poot uit te draaien. [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 20-04-2022 22:53] |
|
POIDH We zijn klaar |
|
Dikke zak wiet. |
|
1x Jean Lucas - Paterskerk 21/10/2022 We zijn klaar |
|
Bij de Kringloper, DVD-box: De Koot & Bie-Bliotheek [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 21-04-2022 15:23] |
|
quote: Toch een beetje een, om met Cartman te spreken, Servisch-Joodse dubbelbluf. Een 1 aprilgrap uithalen, daarbij expliciet melden dat het geen 1 aprilgrap is, om daarna met de punchline te komen dat het eigenlijk wel een 1 aprilgrap is. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik heb hem ooit gekocht bij de vpro. 110 euro, herinnerd mijn eega zich. Benieuwd wat je er voor betaald hebt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik moest in elk geval niet lachen, hehe... Ze reageren inmiddels ook niet meer op mailtjes. Ik heb sterk het vermoeden dat ze wettelijk gezien gewoon moeten leveren, maar ja, om daar nou een advocaat voor te bellen... Ook maar weer eens een fles whisky gekocht, Talisker 10 y/o. Verder bij de kringloop: - Boneco luchtbevochtiger (maar liefst 2,50, zo goed als nieuw, krengen zijn normaal bokkeduur) - Alcest - Kodama - Prodigy - Fat of the Land (ooit gehad maar uitgeleend en nooit meer teruggekregen) - Urban Dance Squad - Planet Ultra - Knightvision - The Search for Marihuana single Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |