IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat laad jij achter in de Aygo? (gekocht topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2023 20:11 by Snaack Profiel van Snaack

Zo'n systeem van Tado gekocht waar Ethereal het over had. Hopelijk het eind van de week binnen en dan gelijk installeren!

De CV bedienen door de thermostaat krankzinnig hoog in te stellen als de pelletkachel aan staat werkt toch niet zo goed.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-02-2023 10:26 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 30 januari 2023 20:11 schreef Snaack het volgende:
Zo'n systeem van Tado gekocht waar Ethereal het over had. Hopelijk het eind van de week binnen en dan gelijk installeren!

De CV bedienen door de thermostaat krankzinnig hoog in te stellen als de pelletkachel aan staat werkt toch niet zo goed.


Nice! Ben benieuwd, werkt hier al jaren als een zonnetje. Hopen dat je passende radiatorknoppen hebt, dat was bij onze units uit 1824 (ongeveer) dus niet zo. Gelukkig was dat met een knop van een tientje en een handige overbuurman zo opgelost, al zou dat systeem op 95% van alle knoppen moeten passen.

Hier 7 stopcontacten, 2 schakelaars, 12m 5x2,5 en 25m 3x2,5 kabel. Sleuven zijn gezaagd, meterkast is to the max uitgebreid, buis is gelegd, nu nog de kabels erin. Dan nog 2 leidingen afdoppen, wachten op de stucadoor, verven, wachten op de vloer en de keuken erin.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-02-2023 13:00 by Snaack Profiel van Snaack

Het zooitje is binnen, bridge, thermostaat, 13 knoppen en een losse temperatuurmeter. Misschien vanavond maar aan de slag met de installatie, lijkt niet heel spannend.

Zag wel dat we 12 basic en 1 standard knop hebben gekregen. De basic heeft geen display voor temperatuurweergave maar analoge instelling. Goed. Als het maar werkt!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-02-2023 15:32 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 1 februari 2023 13:00 schreef Snaack het volgende:
Het zooitje is binnen, bridge, thermostaat, 13 knoppen en een losse temperatuurmeter. Misschien vanavond maar aan de slag met de installatie, lijkt niet heel spannend.

Zag wel dat we 12 basic en 1 standard knop hebben gekregen. De basic heeft geen display voor temperatuurweergave maar analoge instelling. Goed. Als het maar werkt!


Ik heb om eerlijk te zijn die knoppen niet meer aangeraakt sinds de installatie dus dat display zou mij ook jeuken. Grappig als demo (kijk, ik zet hem in de app op 24 en nu staat dat daar ook!!1!) maar verder… Geloof dat ik ze zelfs op kinderslot heb staan. Meer een schoonmoederslot overigens, maar da’s weer een heel ander verhaal.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-02-2023 18:42 by Bub Profiel van Bub

Lp's.

Dark Buddha Rising - Ritual IX
Self Hypnosis - Contagion Of Despair
Mansion - Second Death


bub


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-02-2023 23:28 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Godversekut. Wat ik dus vooralsnog NIET gekocht heb dankzij de ING wiens app op het moment suprême geen sjoege gaf... tickets voor het hele weekend op de infield tribune bij turn 6 van COTA voor de F1, vliegtickets, hotel en transfers naar het circuit, plus een huurauto vor een aansluitende roadtrip met onder andere Kennedy Space Center op het programma. Tering de moeder bloemetjes, ik heb vanmorgen echt een aantal uur zitten puzzelen om alles aan elkaar te rijgen. En om met Chazia te spreken: u gaat naar huis met... niets.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-02-2023 23:37 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 1 februari 2023 15:32 schreef Ethereal het volgende:
Ik heb om eerlijk te zijn die knoppen niet meer aangeraakt sinds de installatie dus dat display zou mij ook jeuken. Grappig als demo (kijk, ik zet hem in de app op 24 en nu staat dat daar ook!!1!) maar verder… Geloof dat ik ze zelfs op kinderslot heb staan. Meer een schoonmoederslot overigens, maar da’s weer een heel ander verhaal.


Lijkt mij ook ja, meer een gimmick. Alhoewel die standard knoppen wel comfort zones ondersteunen en de basic niet, of zoiets. Zag ik net in de app.

Hoe dan ook, het hele zooitje werkt, in één keer gewoon! Alleen bij de eerste thermostaat was het ff puzzelen welke adapter nodig was maar het werkt verder echt briljant zeg!

Nu op de bank onder genot van een biertje wat schema's aan het maken.

Thanks voor de tip!! Kost wat maar dan heb je wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-02-2023 23:38]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-02-2023 9:03 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 1 februari 2023 23:37 schreef Snaack het volgende:
Lijkt mij ook ja, meer een gimmick. Alhoewel die standard knoppen wel comfort zones ondersteunen en de basic niet, of zoiets. Zag ik net in de app.

Hoe dan ook, het hele zooitje werkt, in één keer gewoon! Alleen bij de eerste thermostaat was het ff puzzelen welke adapter nodig was maar het werkt verder echt briljant zeg!

Nu op de bank onder genot van een biertje wat schema's aan het maken.

Thanks voor de tip!! Kost wat maar dan heb je wat.


Nice! Dat ging dan wel heel vlot idd, hehe, maar als de knoppen passen is het idd een fluitje van een cent. Mede dankzij de extreem goed geschreven app die je door alle stappen heen leidt.

Ik heb niet eens een idee wat comfort zones zijn En echt heul goedkoop is het niet, maar denk dat het systeem hier zijn geld al makkelijk heeft terugverdiend. Al hebben wij niet dat abonnement dat nodig is voor geofencing etc., dat gebruiken we toch niet.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2023 9:36 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 2 februari 2023 9:03 schreef Ethereal het volgende:
Nice! Dat ging dan wel heel vlot idd, hehe, maar als de knoppen passen is het idd een fluitje van een cent. Mede dankzij de extreem goed geschreven app die je door alle stappen heen leidt.


Op het krankzinnige af ja, een voorbeeld van hoe User Experience zou moeten zijn

quote:
En echt heul goedkoop is het niet, maar denk dat het systeem hier zijn geld al makkelijk heeft terugverdiend.


Ik moet zeggen dat ik het het geld al waard vond toen ik vanochtend mijn werkkamer instapte en deze een aangename temperatuur had. Ik heb zelfs mijn elektrische dekentje niet aangehad!

quote:
Al hebben wij niet dat abonnement dat nodig is voor geofencing etc., dat gebruiken we toch niet.


Wij nemen dat ook niet.

Ik heb dat op ons Hue-systeem eens ingesteld, ging natuurlijk de eerste keer al mis. Snaack de deur uit, mevrouw Snaack niet, overal het licht uit


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-02-2023 10:15 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 2 februari 2023 9:36 schreef Snaack het volgende:
Op het krankzinnige af ja, een voorbeeld van hoe User Experience zou moeten zijn



Ik moet zeggen dat ik het het geld al waard vond toen ik vanochtend mijn werkkamer instapte en deze een aangename temperatuur had. Ik heb zelfs mijn elektrische dekentje niet aangehad!



Wij nemen dat ook niet.

Ik heb dat op ons Hue-systeem eens ingesteld, ging natuurlijk de eerste keer al mis. Snaack de deur uit, mevrouw Snaack niet, overal het licht uit


Hehe, precies dat is de reden dat wij dat niet hebben. Of nou ja, niet met mevrouw Snaack dan. Maar mijn vrouw heeft pas sinds een paar jaar een smartphone en is niet héél erg tech savvy (understatement), dus laat het systeem maar lekker op handmatige bediening staan.

Enige dat ik nog mis is een semi-waterdichte knop aangezien bij ons de radiator direct naast de badkuip zit, en met een 7-jarige tornado die regelmatig in bad gaat durf ik het niet aan daar zo'n knop op te hangen. Terwijl dat juist wél een ruimte is die ik graag individueel zou willen verwarmen... Raar dat Tado dat niet in het assortiment heeft.

Oh, en een aircobediening omdat ik dan gewoon alles in één systeem heb.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 02-02-2023 15:44 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

Bij de Kringloper, op CD, 1 euro per stuk:

Deep Purple - In Rock
Led Zeppelin - Led Zeppelin IV
Propaganda - A Secret Wish



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 07-02-2023 7:24 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Boek over de oude grieken en een boek over salades.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-02-2023 7:33 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Asterix & Obelix x28


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 09-02-2023 12:44 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-02-2023 7:17 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 14-02-2023 15:48 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/

Bij de Kringloper, op vinyl:

Liesbeth List - Pastorale
Liesbeth List - Victoria



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-02-2023 21:47 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Een vacumeermachine.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-02-2023 22:17 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Twee kaartjes om de nieuwe Spinvis te gaan beluisteren, in de bioscoop Luxor te Zutphen, in het donker.

Be-Bop-A-Lula, in het donker, in z’n geheel, over de beste speakers…dat is in een notendop De Donkere Kamer van Spinvis: een aantal exclusieve luistersessies in bioscoopzalen.

De maker is van de partij in De Donkere Kamer om te vertellen over zijn nieuwe schepping; allicht speelt ie ook een paar liedjes.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-02-2023 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Naglfar - Vittra en Diabolical

picture disc vinyls uit de oude doos


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-02-2023 19:45 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Voor de Wii U:
Super Smash Bros
LEGO Videogame
The Beautiful 101

Die kon ik bij de kringloop niet laten liggen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 20-02-2023 19:57 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 18 februari 2023 21:35 schreef Hypnos het volgende:
Naglfar - Vittra en Diabolical




"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2023 20:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




ik heb even de kwijl er van afgeveegd


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-02-2023 15:00 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl



Een klok. Met koekoek!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-02-2023 18:27 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Foo Fighters - The Colour and the Shape
Bush - Sixteen Stone
Bloodhound Gang - One Fierce Beer Coaster (die ik al had, nice)
Rammstein - Mutter
Pearl Jam - Vitalogy
Within Temptation - Mother Earth
Rage Against The Machine - S/T

Lang leve de kringloop!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-02-2023 18:33 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 24 februari 2023 18:27 schreef Ethereal het volgende:

Bloodhound Gang - One Fierce Beer Coaster (die ik al had, nice


Een extra bierviltje is nooit weg, toch?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen