|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LP Wobbler - Rites At Dawn bub |
|
Gitaar standaard voor 5 gitaren. (Universeel) |
|
Muse - Will of the People LP CREAM The Halo Effect - Days of the Lost LP GATEFOLD CURACAO WITH BLACK SPLATTER Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Het was weer een prima kringlooprondje: Dog Eat Dog - Play Games Coldplay - A Rush of Blood to the Head Jamiroquai - Travelling Without Moving Various - The Tarantino Experience Mötley Crüe - Dr. Feelgood Eels - Beautiful Freak Snow Patrol - Fallen Empires Moby - 18 Moby - Play Fatboy Slim - You’ve Come A Long Way, Baby Lambchop - AWCMON / NOYOUCMON Lauren Hill - MTV Unplugged Ceasar- Leaving Sparks Björk - Greatest Hits Offspring - Americana Garbage - Absolute Garbage Tori Amos - Little Earthquakes Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Een weekendje texel! |
|
quote: Schaep'n kiek'n? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Yes yes! Of zoals een nieuwe vriendin van me zegt "kijk die witte dingen in de wei dan". Het was nacht en we waren allemaal behoorlijk moe |
|
Early bird ticket voor Le Guess Who? 2023. Wat een fijn weekend was het weer. |
|
quote: Fijn rijtje! Vooral Little Earthquakes is prachtig. Ik heb al mijn Jamiroquai-cd's van de Kringloper. Recentelijk ook weer eens bij de Kringloper geweest, dit gekocht (1 euro per stuk): Op CD: Yello - Solid Pleasure (experimentele synthpop op het label van The Residents, heel gaaf) Op DVD: Le Cose Che Restano (de "opvolger" van het fenomenale La Meglio Gioventu, erg benieuwd naar) [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-11-2022 15:21] |
|
quote: Bedankt, nu hoor ik 'The Race' de hele tijd in mijn achterhoofd. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik hoor I love you... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Yello is gaaf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Komiek clipje . Bizar wel dat het in films toch vooral in scènes met een seksuele ondertoon gebruikt wordt. Ik denk nu vooral aan Michael J Fox die chauffeur moet spelen voor een hitsige directeursvrouw (die achteraf zijn tante blijkt te zijn ). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
K9. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lankum - Between the Earth and Sky LP |
|
Een keuken. Zwarte kasten, roestbruin werkblad, inductieplaat, Quooker, (stoom)oven met sousvidefuncties en nog 8 miljoen andere opties, koelkast en jawel, eindelijk: EEN FUCKING VAATWASSER. Woehoe! Afwassen is niet erg, maar die grafbende op het aanrecht, daar zijn we straks eindelijk vanaf. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Even een 2023-agenda gehaald bij BoekenVoordeel, en toen kwam ik nog deze film tegen voor vier euro: Heavy Trip |
|
Blu-rays. Bliss (erg toffe en bloederige vampier film met stoner / doom soundtrack) Jojo Rabbit. bub |
|
cd's, gisteren bij hun geweldige optreden in Leeuwarden: The Gathering - Disclosure The Gathering - Afterwords bub |
|
Graspop dagticket donderdag plus 20 munten Mastodon - Hushed & Grim TS Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Het pakket zou retour worden gestuurd naar Napalm Records in Oostenrijk maar wonder boven wonder, het pakket is net bij mij afgeleverd. Candlemass - Sweet Evil Sun cd + t-shirt. Candlemass - Sweet Evil Sun, vinyl boxset. bub |
|
Kaartje voor Mgla + Ulcerate + Mord'a Stigmata in Brussel. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Bij de Kringloper, op CD (1 euro per stuk): Ann Burton - Blue Burton Astrud Gilberto - Look to the Rainbow Hans Frederik Jacobsen – Øre Aanbieding bij bol.com, op CD: Opeth - In Cauda Venenum (2-cd) |
|
LP Exciter - Kill After Kill. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |