|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij de MediaMarkt, op CD, was 2 voor 10 euro: Jamie xx - In Colour The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money |
|
Een klassieker die laatste When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Die laatste goed man. Goede aankoop HierisMik. |
|
Succes bij de Kringloper, was 1 + 1 gratis, deze zes CD's voor 3 (!!!) euro: Aretha Franklin - I Never Loved a Man the Way I Love You Chico Buarque - Personalidade Ekseption - Greatest Hits Kings of Convenience - Quiet Is the New Loud Otis Redding - The Immortal Super Personalidade (verzamel-cd met tracks van o.a. Gal Costa, Jorge Ben, Caetano Veloso) |
|
D&D dice, microdosing Mexicana kitje, tettenjurk. |
|
Poidh We zijn klaar |
|
|
|
Ik wist het. Nee ik bedoelde de growkit natuurlijk. We zijn klaar |
|
|
|
Heb je die "De Goedkoopste in Weert" jurk nog? We zijn klaar |
|
Ja. |
|
Blu-ray bub |
|
quote: Een ex van me had dat en was er ook laaiend enthousiast over. Geen getrek aan dekens en zo. Maar ik beweeg zoveel tijdens het slapen dat ik zo'n kleine deken dan van mij af rol. |
|
(het Shirt) |
|
De hoed had je al? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja! |
|
quote: En dan twee aparte dekens. Opgelost Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Aha! Ik dacht dat het een zwarte halo was. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Godsamme wat briljant. En een gagball tegen het snurken zeker? |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Als dat werkt ga ik er direct eentje voor mijn vrouw bestellen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Sowieso wel handig om te hebben, ook ideaal als je televisie wilt kijken en je vrouw er doorheen praat. Of dat, of good ol' ducttape. Daarmee trek je dan gelijk de snorharen er af wat ook voordelen heeft. Tenzij die jongensachtige look je ding is natuurlijk. |
|
quote: Top, ik ga vanmiddag effe naar de ballgag-gigant hier om de hoek, even kijken wat mijn opties zijn! Wat zal ik slapen vannacht Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
"ballgag-gigant" Thanks, ik heb een nieuw stopwoord. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |