|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een paddo ketting op Heksia. |
|
Was Kaag er ook? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die heeft haar gouden bezem nog niet ontvangen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een uittreksel. Duur als je dat elke 3 fucking maanden moet aanvragen man. Tering. |
|
Het was gisteren 2 + 1 gratis bij bol.com, dus deze CD's besteld: Fleetwood Mac - Then Play On Joni Mitchell - Court and Spark The Stooges - Fun House |
|
Popcorn. En een pak zout. Dat heb je hier ook nodig. |
|
LP: Autopsy - Morbidity Triumphant bub |
|
Nieuwe tweedehands kiepwagen voor 16 ton. Meer tarwe --> meer transportcapaciteit nodig. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Een iPhone 13 Pro. Eindelijk weer een telelens op mijn telefoon Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: FUCK YOU OEKRAINE Grapje. Mooi spul. signature |
|
Een drie gangen menu bij de lokale visboer. Dit bestaande uit: 2 zoute haringen en een portie kibbeling. bub |
|
Hoe krijg ik katten gekkk? Nou, koop dit. https://www.bol.com/nl/nl/p/luxebass-katten-laser-met-timer-interactief-intelligent-speeltje-voor-katten-laser-kat-3-verschillende-standen-inc-oplaadkabel-geruisloze-motor/9300000082077766/?s2a= "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een nieuwe router aangezien de vorige er ineens spontaan mee ophield. Grrrr. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Twee kaartje voor Steven Kazan. SUPER MAGIC Laat je betoveren door Steven Kazàn! In zijn interactieve show 'Super Magic!' neemt Steven je mee in zijn fascinerende wereld, waar de gekste dingen kunnen gebeuren. Een geweldige voorstelling van 60 minuten met alleen maar humor, interactie én natuurlijk: magie. Of doorzie jij het? Ik lach me altijd dood om die super flauwe filmpjes van hem. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Goeie goochelaars vind ik geweldig. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Wat is goed. Je kent z'n filmpjes niet? Die zijn super flauw, maar wel erg vermakelijk. Tommy Cooper was ook erg slecht maar o zo grappig. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bonnie “Prince” Billy & Broeder Dieleman – Gloria / Drie Vragen 7” Op de kop getikt bij het (prachtige!) concert van Dieleman gisteren in Tivoli. |
|
quote: Onze kat zou daar enorm geïrriteerd van worden en onder de bank gaan liggen. . Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
4 rookmelders en voor de zekerheid dubbelzijdige tape When your people matter, menstrual health matters |
|
Lp's op de metal markt te Sneek deze middag. Deep Purple - Machine Head Moss - Sub Templum Y&T – Mean Streak Pallbearer - Sorrow And Extinction Cough / The Wounded Kings – An Introduction To The Black Arts With Cough & The Wounded Kings bub |
|
Ibanez TC12E (vorige week al) D'addario 10 pack snaren 0.012 voor de gitaar (nu net) Audi eTron Sportback, 21", blauw (deze woensdag maar net per email bevestigd) kan weer even voort When your people matter, menstrual health matters |
|
Gave bak, de e-Tron! Maar gaat de Panamera weer de deur uit dan? Gekocht, een kettingzaag. Niet om The Texas Chainsaw Massacre na te kunnen spelen maar omdat de nogal riante tuin vol staat met oude bomen en struiken die onderhoud vereisen. Post in het godver-topic volgt, dat het zoveel werk is allemaal, of dat ik onoplettend in mijn voet heb gezaagd. |
|
Ineens zin om evil dead te kijken. Wel een elektrische? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hema: 2x weizen rookworstbier 2x pepernoot bier Action: opbergbakken, fleece dekentje om te verknippen, die vies verslavende kaas chippies, bang energie unicorn, soep voor katten. Wibra: stapelrekjes voor de keuken, super handig! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |