|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete fail. Iedereen weet dat ik keihard ga op mokka. |
|
Ja smaakt dat zo? Jij zal het wel weten he. |
|
Cobra the Impaler - Colossal Gods LP RED Red Fang - Only Ghosts LP GOLD AND BLACK GALAXY Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
LP Ray Alder - II bub |
|
Op groen vinyl. 70's prog worship van Lars Fredrik Frøislie (Keyboardspeler Wobbler) met zijn Fire Fortellinger release. bub |
|
Een Grohe douchegevalbakding. Zaterdag maar eens zien dat ik dat ding aan de muur krijg zonder tegels te slopen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vinyl Johnny The Boy - You Funeral - Praesentialis In Aeternum CD: Echo Solar Void - Echo Solar Void bub |
|
Een Apple TV met een stapeltje HDMI-kabels. Nieuwe tv onderweg, en als ik alles toch van de muur/uit de kast moet halen kan ik net zo goed even wat dingen upgraden. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
TP-Link Archer AX55 - Router - AX3000 ter vervanging van mijn overleden Netgear router. Vinyl: Swans - The Beggar. En tering wat stinkt het papier van die hoes. bub |
|
En een fancy grinder ook geschikt voor reumahanden. |
|
Eens zot gedaan in Mephisto (Kopenhagen) Limbonic Art - Chronicles Of Limbo 6xLP, Pic + Box Rhinocervs (2) - RH 13 LP Troll (4) - Drep De Kristne LP, Gol Mgła - Age Of Excuse LP Odz Manouk - Odz Manouk LP Krohm - Crown Of The Ancients 10" Clandestine Blaze - Falling Monuments LP Emperor (2) - In The Nightside Eclipse LP Blue Gratis erbij gekregen: Procession Of Headless Angels - Yer Universal Tombworld 7" |
|
LP Trouble - Run To The Light (reissue van het jaar) Cd: Swans - The Beggar. Met handtekening van meneer Gira. bub |
|
Nieuwe haring Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor je tent op de camping tijdens Bospop? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ga niet naar Bospop, en sowieso al niet op de camping. Dus nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ze zijn lekker. bub |
|
Kaartje voor dit festival |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Asphyx - Abomination echoes cassette boxset Lekker oude school….. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
LP. Khanate - To Be Cruel. bub |
|
Kastelen van Europa Jachttekeningen van Rien Poortvliet Boek over yoga Woordenboek der Natuur |
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Die andere 3 boekjes zijn niet lachwekkend? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Oww, het was ook een boek. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |