|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van de laatste drie weken: Bij bol.com, op CD: Hällas - Isle of Wisdom Mary Lattimore - Collected Pieces: 2015-2020 Portico Quartet - Terrain Bij bol.com, boek: Questlove - Mo' Meta Blues Bij de Kringloper, LP's: Carly Simon - Carly Simon Val Stöecklein - Grey Life Kringloper-CD: 20 Jaar Dranouter Folk Festival (2-cd) Boeken bij de Kringloper: Kubisme - Pierre Cabanne Surrealisme - René Passeron Stromingen in de Moderne Kunst - Abstracte Kunst - Mel Gooding Stromingen in de Moderne Kunst - Futurisme - Richard Humphries T-shirt van Fleet Foxes: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-01-2023 16:08] |
|
Mooie shirt! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Millenium piccolo snare. Als backup voor mijn eigen snare, en misschien leuke toevoeging aan de setup als side snare. Schijnt voor het geld (€69, nice) een te gek ding te zijn. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vandaag werden de spullen die ik in de UK had besteld dan afgeleverd door FedEx. Volgens mij gaat het met de Brexit-papierwinkel nog niet altijd helemaal zoals het hoort. Bij de leverancier in de UK heb ik 'ex VAT' afgerekend, wat logisch is. Vervolgens heb ik aan FedEx een paar tientjes moeten betalen voor het inklaren en dergelijke, maar BTW is niet in rekening gebracht. Mij hoor je niet klagen, het scheelt me immers toch weer ettelijke honderden euro's, maar het verbaast me wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Wat waren de incoterms? Je zou zeggen DDP maar dan had je geen inklaring hoeven betalen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Werkelijk geen idee. In het online potaal van FedEx kan ik het niet zien, in het online portaal van de verkoper kan ik het niet zien en en de pakketten met het papierwerk er op heb ik hier niet bij de hand. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Nasum - Blasting Shit to Bits DVD (maar dan als 1080P download) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Omdat we toch een dagje gingen shoppen bij kaufland: 20 pakjes zware shag. 9,50 voor 40 gram in nederland. 7,50 voor 50 gram in duitsland. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het blijft een hoop geld voor onzinnig tijdverdrijf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Weer een jaartje F1TV Pro. Geen inflatiecorrectie, wederom 64 euro en een hele 99 centen. Een verbazingwekkend sympathiek bedrag voor wat misschien wel de poenerigste sport ter wereld is, en dan krijg je ook nog eens verslagen en analyses van enige kwaliteit door mensen die niet Frank Lammers of Samantha Steenwijk (wìe...?) zijn en als kers op de taart is er ook nog eens geen Jack Plooij te bekennen. Wat een weelde. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 15-01-2023 12:05] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Week voordat het seizoen begint is er (tot nu toe) altijd een 25%-kortingsactie, daar wacht ik nog even op, verder helemaal met je eens. Al zet ik er eigenlijk altijd nog wel Olav Mol bij op. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Olav hoorde voor mij als kijker van de oude stempel echt wel bij 'het ritueel', maar ik moet toegeven dat ik hem eigenlijk geen moment gemist heb sinds ik ben overgestapt. Er is sprake van geweest dat hij ook als de Nederlandstalige commentaarstream beschikbaar zou komen bij F1TV, toch? Dat zou voor veel Nederlandse kijkers denk ik ook wel fijn zijn. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Daar zit ik echt wel op te hopen inderdaad. Maakt het een stuk makkelijker, maar als dat gebeurt raakt Viaplay nog eens 75% van zijn klanten kwijt, en die betalen stevig voor de licentie… Ik ben er bang voor. Aan de andere kant, Olav heeft ook gewoon rechten aangekocht… Nog maar 2 maandjes en dan is het weer lights out, woehoe! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Bij de Kringloper op CD, voor 1 euro: The Blue Nile - A Walk Across the Rooftops |
|
Blu-rays. Final Destination Pearl bub |
|
Mijn tweede jaar F1TV Pro. Geweldige kwaliteit voor een klein prijsje inderdaad. quote: DJ Crusher @ Metal Messiah Radio 24/7 Int. Di 19:00 Wo 19:00 |
|
Reissue op LP. Swans - Public Castration Is A Good Idea. bub |
|
cd: Voïvod - Synchro Anarchy (mediabook) Lp's: Conan - Evidence Of Immortality Obituary - Dying Of Everything Thy Listless Heart - Pilgrims On The Path Of No Return bub |
|
Cd - mediabook. Katatonia - Sky Void Of Stars Blu-ray: Crimes Of The Future van David Cronenberg. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 21-01-2023 15:52] bub |
|
Deze voor mijn vriendin: https://www.bol.com/nl/nl/p/mystery-puzzle-hitchcock/1004004000028669/ €2,50 nieuw in doos bij de kringloop leek me niet duur. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-01-2023 19:27] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Commandant Grek - Gevangenen van de tijd Storm - De kronieken van de diepe wereld 1 t/m 9 Storm - Kronieken van pandarve 10 t/m 17 |
|
Boeken over muziek: All Gates Open: the Story of Can Electric Eden: Unearthing Britain's Visionary Music (zodiac lung, heb jij deze gelezen? Gaat over Britse folk in de breedste zin van het woord.) |
|
Nee, bedankt voor de tip, ik ga 'm binnenkort ook in huis halen! Zie dat de band Heron op de cover van de eerste editie staat, heel gaaf. Sluit mooi aan op de editie van het It's Psychedelic, Baby! magazine die ik laatst op de kop heb getikt. Dat is een schat aan interviews met leden van o.a. Comus, Dr. Strangely Strange, Incredible String Band, Spirogyra, C.O.B., Fairport.. Volop van aan het genieten. |
|
quote: Dat tijdschrift is ook interessant! Ik vond Electric Eden toen ik op zoek was naar een boek over Krautrock. Dat is er wel, maar in de Can-biografie ben ik al een tijd geïnteresseerd, dus die ga ik als eerste lezen, Electric Eden is door dezelfde persoon geschreven (Rob Young). Over krautrocknaslagwerken gesproken: Julian Cope's Krautrocksampler is schijnbaar een ijzersterk overzicht en die staat gewoon als PDF op archive.org. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 30-01-2023 16:19] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |