|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb ook een zwak voor de Taycan maar totaal niet praktisch voor mij. De e-Tron zou al meer in de buurt komen maar ik denk eigenlijk dat ik beter een RAM kan kopen. |
|
Uiteraard importeer je die dan uit de Vs en is t een wat ouder model en word je bouwvakker. Zo hoort dat When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat vond je van het rookworstbier? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ga ik komend weekend even testen |
|
LP's. Strigoi - Viscera Crippled Black Phoenix - Banefyre bub |
|
Rookworstbier...... Wat is er mis met gewoon een plakje worst bij je biertje, dames? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hipster Rookworstbier. |
|
Een Nintendo 2DS XL, een case, screenprotector en een stapeltje games. Cadeau voor dochterlief voor Sinterklaasavond. Begint nu het gamen te ontdekken, voor een Xbox of Playstation is ze te klein en op de iPad zit je weer met al die kutadvertenties en halve apps waarvoor je eerst weer een abonnement moet afsluiten om de volledige game te kunnen spelen. Geen moeite met eens in de zoveel tijd een paar euro voor een app te betalen, maar tegenwoordig werken die krengen bijna allemaal met maandabonnementen en daar begin ik niet aan. Bijkomend voordeel is dat ik zo af en toe ook eens een rondje kan Mario Karten Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hahaha, gaaf! Benieuwd of ze gaat "swipen". Ik zag ooit een kindje in een video op tv driftig staan te swipen op een originele gameboy. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Hehe, dat heb ik ook vaker zien gebeuren.. Zanger van mijn band had tot voor kort zo'n ouderwetse Nokia en gaf die aan een van de aanwezige kinderen om even mee te spelen. Hij bedoelde Snake oid, hehe, maar dat ventje snapte er na 5 minuten over dat beeldscherm vegen geen reet meer van Deze unit heeft in elk geval wel een touchscreen dus ze kan er vast mee overweg. Gelukkig de laatste Sinterklaasavond in de huidige setting, na de aankomende keer is het wel klaar. De tering, wat gaat dat kind daar hard op, eigenlijk gewoon zielig. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ja, dat leek me wel voldoende. Nu nog een hakselaar. Heeeeeeeeeeeeel veel achterstallig onderhoud in de tuin van een halve hectare. Als in, bomen moeten in stukken gezaagd en afgevoerd en dergelijke. Ik ga ook maar een enorme compostbak bouwen. |
|
Een portie kibbeling met saus. |
|
Het was weer eens zo’n “wie doet deze cd’s nou in godesnaam weg??! INSLAAN!”-dag bij de Kringloop: Incubus - Morning View Blur - Blur Beck - Mellow Gold Dr. Lektroluv - Live at Werchter Aphex Twin - Hangable Auto Bulb Ed Rush & Optical - The Creeps Doormouse - Broken Kid Spatula - Meast Amon Tobin - Recorded Live Burial - Untrue Knifehandchop - Rockstopper Squarepusher - Hard Normal Daddy Fijne score! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
bub |
|
Die moet het zeker niet van de hoes hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het is een bootleg. Wel een erg toffe met uitstekende opnames. Maar inderdaad. De voorkant had mooier gekund. bub |
|
New Holland T7.165S. Jong tweedehands. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 17-10-2022 17:37] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
LP: The Wounded Kings - The Shadow Over Atlantis bub |
|
Een Philips XXL Airfryer en een blender. Electronicazaak in het dorp wordt overgenomen, leegverkoop met goeie kortingen... Dan maar weer eens aan de Airfryer. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Geblenderdedede airfryerfriet. Nah, ik kauw zelf wel. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-10-2022 9:31] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Lekker slurpen man, heurlijk! Frikandelletje erbij en gaan! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
En saus erbij om het smeuig te houden zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee, daar word ik dik van Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |