|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een huis signature |
|
dank dank, een vrij groot huis, 360 m² bewoonbare oppervlakte en een volledige kelderverdieping (Belgisch en zo) EPC is momenteel dramatisch, 650 of zo, maar we gaan van een F naar B op vijf jaar tijd, 2 jaar overbruggen, niet weer even een jaar in een vakantiewoning gaan huizen. aan de rand van Brugge, doodlopende straat, Franse villa, drie bouwlagen en mansardedak (leien) met 12 houten dakkapellen en oeil-de-boeuf ... gaat meer kosten aan opknapwerk en afwerking dan de aankoopprijs van het huis ... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-12-2022 19:30] signature |
|
Dat pak melk dan maar laten staan. Gefeliciteerd, man! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
thanks zonder de "crisis" hadden we het nooit kunnen kopen. En net door de crisis beslist om te kopen. Vastgoed is vast goed op termijn. en overal krijg je premies voor. behalve voor dat zwembad signature |
|
Soen - Atlantis. Na dat bol me eerst een cd had opgestuurd van Boudewijn de Groot zat in het pakje dit keer ook echt wat ik had besteld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
LP Wobbler - From Silence To Somewhere Blu ray Star Wars: Episode IX - The Rise Of Skywalker 3D bub |
|
Bij de Kringloper, op CD (totaal: 5 euro): Bill Withers - The Real... Bill Withers (3-cd) Irene Papas & Vangelis - Odes Jesus Christ Superstar (de 1970-versie, 2-cd) |
|
Pre-order: En als we dan toch bestellen: Hashtagfanboii Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
LP's. Black Sabbath – Black Sabbath Vol. 4 Super Deluxe Swans - Cop bub |
|
Kaarten voor Cannibal Corpse en Dark Funeral in Metropool, 10 maart. Beiden staan nog wel op mijn to-see-lijstje. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De hele dicografie van Skroetbalg en een ponniepark is kut shirt Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Een zooitje tickets: - Pantera - Pitfest - Amenra en Igorrr - The Devil Makes Three |
|
LP's Sumerlands - Dreamkiller (Violet Neon kleurtje vinyl) 40 Watt Sun - Perfect Light bub |
|
quote: Krijg nou de tering. Speelt Catharsis daar? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Blu-ray: MEN bub |
|
Een Tama Iron Cobra 200 bassdrumpedaal met hardcase. Simpel ding, zo goed als nieuw, puur als backup voor optredens. Hopelijk hoef ik ‘m nooit te gebruiken. Nu nog een reservesnare en er moeten héél gekke dingen gebeuren wil ik een show niet af kunnen maken. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vinyl: Iron Maiden - The Number Of the Beast / Beast Over Hammersmith. bub |
|
Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mooi. Jammer van die snaar teveel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Onder andere! |
|
quote: Goed dat ik het zie, ik had nooit vereacht dat die nog eens live zouden spelen. Dat Pitfest laat ik denk ik aan me voorbijgaan wegens te veel black, maar Catharsis ga ik dan wel elders meemaken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Gekregen met Kerst: - Bon van 100 euro voor een kledingwinkel van PME - Johnny Cash - American III: Solitary MAN LP - Laphroaig 10 years - Bunnahabhain Stiuireadair - Bon van 25 euro voor platenwinkel Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Je hoeft hem niet te gebruiken Speel je nog, Webblaster Wim? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Amper. De interesse is best wel verdwenen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |