|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Desnoods spuit je er even wat zonnebloemolie op met een plantenspuit. Ovenpatat bestaat tenslotte ook maar voor rond de 90% uit aardappel met vooral veel olie toegevoegd. https://www.ah.nl/producten/product/wi195093/ah-oven-friet Werkt overigens ook prima bij snacks die niet 3x zo duur zijn omdat ze 'voor in de oven' zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@Wim Ik gebruik ook gewoon friet en geen speciale ovenfriet. Gaat prima. Ik ben doorgaans geen Beckers fan. Kwekkeboom ovenkroketten vind ik ook niks, teveel prut met nagenoeg onwaarneembare stukjes vlees. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Only kroketten met draadjesvlees are real! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De Lidl had eerder diepvriessnacks van Mekkafood. Erg lekker. Wel enkel kip und rund natuurlijk. |
|
Ik begrijp dat schap nooit zo. Is er echt een moslim die z'n halal eten bij een "normale" supermarkt haalt? Die hebben toch hun eigen supermarkten en vooral, hun eigen slagers. Ze gaan al niet gauw van hun vaste slager naar een ander, dat vertrouwen ze al niet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Er komen genoeg 'slims in de nederlandsche supermarkten hoor. Net zoals er genoeg nederlanders te spotten zijn in de buitenlandse buurtsupers. Bij de appie verkopen ze echt geen 20 soorten kielbasa. |
|
quote: Dan moet je die Kwekkeboom ovendingen links laten liggen. Rechts mag ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik had het over alleen maar halal vlees moeten hebben, zie ik nu. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat je er dan ook nog een foto van maakt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Héél accuraat Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lenco LS-500BK |
|
Bij de Kringloper, op CD: Héroes del Silencio - Senderos de Traición Rush - Counterparts |
|
Lekker Spelen twitch abbo'tje. |
|
quote: Die Héroes is fantastisch. Grijsgedraaid. |
|
Tochtstrip. |
|
quote: Ja, ik werd er ook erg blij van tijdens de eerste beluistering. |
|
Na 3,5 jaar was het weer eens tijd voor een nieuwe mobiel. De vorige deed het nog prima maar de batterij begon rot te worden. S21 Ultra gescoord. Vlak voor de S22 uitkomt maar dat zal allemaal wel. De nieuwste features vond ik vroeger interessanter.. Lijkt me een degelijk ding waar ik weer ff mee vooruit kan. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-01-2022 20:44] |
|
Is die wel gewoon netjes getest? 1 slof shag |
|
Lp, weliswaar de Duitse versie, ter vervanging van mijn oude exemplaar. US import picture disc. bub |
|
Pinpointer, treasure here I come |
|
2e hands vinyl. bub |
|
Red House Painters - II Slowdive - Souvlaki one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Opvolger El Espiritu del Vino is ook top. Overigens: op Netflix een hele gave documentaire van deze Spanjaarden. Zeer de moeite waard! [Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 29-01-2022 20:40] |
|
quote: El Espiritu del Vino ga ik zeker beluisteren! Die Netflix-docu heb ik gezien, die was inderdaad top. Dat was zelfs de reden dat ik de CD bij de Kringloper herkende en dus zonder twijfel heb meegenomen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |