IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat laad jij achter in de Aygo? (gekocht topic) Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2023 8:55 by XXL Profiel van XXL

Blikjes cocktailworstjes (Half zo groot als een blik knakworst) uit de graaibak bij AH voor 50 cent.

Omdat ze toch 3 jaar houdbaar zijn en we die hier nog wel regelmatig nuttigen hebben we alle 28 blikjes maar meegenomen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-07-2023 9:46 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Jij zit gebakken als die oorlog doorzet.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Appelflap
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Appelflap
Posted 08-07-2023 9:59 by Appelflap Profiel van Appelflaphttp://mystic.bandcamp.com/

Gelukkig scheelt het ook de helft aan dode beestjes.


Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-07-2023 10:19 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 8 juli 2023 8:55 schreef XXL het volgende:
Blikjes cocktailworstjes (Half zo groot als een blik knakworst) uit de graaibak bij AH voor 50 cent.

Omdat ze toch 3 jaar houdbaar zijn en we die hier nog wel regelmatig nuttigen hebben we alle 28 blikjes maar meegenomen.
Slechts een klein beetje lullig bedoelt, maar dat is wel die rasechte VVD mentaliteit.

Ikzelf zou er bij interesse in het product 3 meenemen. Zodat anderen ook nog wat hebben. Maar ik snap dat ik de a-sociale eikel ben.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-07-2023 10:23 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Dat is ook want dan geef je anderen de kans om die rotzooi te kopen. XXL behoedt ze daarvoor.

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 08-07-2023 10:25]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2023 10:53 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 juli 2023 10:19 schreef Tanteloos het volgende:
Slechts een klein beetje lullig bedoelt, maar dat is wel die rasechte VVD mentaliteit.




Wat vind jij?

Wat door deze investering in de kelder staat wordt niet fiscaal belast of minder waard en door de besparing die ik heb gedaan kan ik weer geld aan andere zaken uitgeven.

quote:
Op 8 juli 2023 10:19 schreef Tanteloos het volgende:
Ikzelf zou er bij interesse in het product 3 meenemen. Zodat anderen ook nog wat hebben. Maar ik snap dat ik de a-sociale eikel ben.


Nee hoor. Ik vind het juist heel sociaal dat je wat voor mij hebt laten staan.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2023 11:21 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 juli 2023 10:53 schreef XXL het volgende:
Wat vind jij?

Wat door deze investering in de kelder staat wordt niet fiscaal belast of minder waard en door de besparing die ik heb gedaan kan ik weer geld aan andere zaken uitgeven.



Nee hoor. Ik vind het juist heel sociaal dat je wat voor mij hebt laten staan.

Fiscaal belast is dubbelop, maar verder heel slim gezien de kans dat je geld later minder waard is groter is dan andersom, kun je kater minder blikjes kopen!


When your people matter, menstrual health matters


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-07-2023 11:56 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 8 juli 2023 11:21 schreef Fusion het volgende:
Fiscaal belast is dubbelop, maar verder heel slim gezien de kans dat je geld later minder waard is groter is dan andersom, kun je kater minder blikjes kopen!

Wat heeft de kater van XXL er nou weer mee te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 08-07-2023 11:56]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-07-2023 12:49 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 8 juli 2023 10:53 schreef XXL het volgende:
Wat vind jij?

Wat door deze investering in de kelder staat wordt niet fiscaal belast of minder waard en door de besparing die ik heb gedaan kan ik weer geld aan andere zaken uitgeven.



Nee hoor. Ik vind het juist heel sociaal dat je wat voor mij hebt laten staan.

Dit is een schoolvoorbeeld van hoe geld en de zucht er naar een mens kan veranderen. En daarmee een klein beetje de wereld.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2023 13:03 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 juli 2023 12:49 schreef Tanteloos het volgende:
Dit is een schoolvoorbeeld van hoe geld en de zucht er naar een mens kan veranderen. En daarmee een klein beetje de wereld.


Ik zie het als een schoolvoorbeeld van hoe ik door minder uit te geven minder hoef te werken en de mensen die nu om wat voor reden dan ook bij huis lopen ook een kans geef betaald werk te vinden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2023 13:05 by XXL Profiel van XXL

Hoeveel uur werk jij eigenlijk waardoor je maar 3 blikjes kunt kopen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-07-2023 14:23 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Ik werk niet, en dat zal ook altijd zo blijven. Deal with it.
Dat je nu hier over begint terwijl ik heb aangegeven maar 3 blikjes mee te nemen zodat de anderen ook nog wat hebben komt een beetje over alsof je op je pik getrapt bent door wat ik hiervoor gezegd heb.

Ondanks dat ik moet rondkomen van een uitkering ben jij armer dan ik. Waarom? Omdat jouw behoefte aan meer groter is dan die van mij.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-07-2023 14:24 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Ik heb in die post niet eens gezegd dat het mensen of de wereld op een negatieve (of positieve) manier veranderd. Toch las jij het zo.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2023 15:30 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Dat soort dingen doe jij ook vaak genoeg. Iedereen eigenlijk wel.


When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2023 15:45 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 8 juli 2023 14:23 schreef Tanteloos het volgende:
komt een beetje over alsof je op je pik getrapt bent


Ik kreeg een beetje de indruk dat precies dat ook je streven was.

Heb ik dat verkeerd begrepen? Sorry, man.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-07-2023 15:54 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Was niet echt de bedoeling.

Iedereen bepaald zelf hoe hij/zij over zaken denkt en in het leven staat. Ik denk niet dat mijn "samen zullen we alles delen" mentaliteit superieur is aan jouw "ikke ikke ikke en de rest kan stikken" gedachtengoed.

Ik kan ze namelijk niet met elkaar vergelijken, want nooit echt meer dan een uitkering gehad. Het lijkt me prima denkbaar dat meer geld je een prettigere, luxere levensstijl oplevert.

Echter ben ik tevens van mening dat je in dit leven enkel financieel rijk kan worden door anderen te benadelen. Dat is de hoofdreden waarom ik blijf weglopen bij geld. Het feit dat ik niet mijn eigen inkomen kan genereren helpt daar dan weer prima bij.

Maar daar richt ik me ook helemaal niet op. Ik ben slim genoeg om een manier te verzinnen om mezelf te verrijken ten koste van anderen. Maar dan moet ik me op een manier gedragen waar ik zelf niet achter sta.

Jij hebt een andere manier van tegen de zaken aankijken, en dat is je goede recht. Sta er echter niet van te kijken als iemand je een keer niet naar de mond praat. Ik vind het raar dat je je uberhaupt iets aantrekt van de mening van anderen. Het zou in jouw geval handiger zijn om dat niet te doen.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 08-07-2023 16:05 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist

godsamme


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2023 16:06 by XXL Profiel van XXL

Zo vind ik het dan weer handiger als mensen niet de behoefte zouden hebben overal hun mening over te moeten geven.

En daar laat ik het verder bij in de hoop dat je er je voordeel mee kunt doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-07-2023 16:37 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Tegenwoordig wordt iedereen die er een andere mening op nahoudt voor wap uitgemaakt. Maw we zijn allemaal wappen, niemand uitgezonderd.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-07-2023 16:44 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 8 juli 2023 16:06 schreef XXL het volgende:
Zo vind ik het dan weer handiger als mensen niet de behoefte zouden hebben overal hun mening over te moeten geven.
Op een forum? Sterk argument.

Laat het ff bezinken. En probeer te accepteren dat er mensen zijn die gelukkiger zijn met minder. Ook al val jij niet in die groep en moet je blijven ploegen voor die nieuwe extreem zuinige zonneboiler.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 08-07-2023 18:18 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist

quote:
Op 8 juli 2023 16:37 schreef Natural Disaster het volgende:
Tegenwoordig wordt iedereen die er een andere mening op nahoudt voor wap uitgemaakt. Maw we zijn allemaal wappen, niemand uitgezonderd.




Of je wordt uitgemaakt voor sloper, niet weldenkend of ziek als je er net iets anders over denkt dan jij. Of niet Jan?


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-07-2023 19:06 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Het gaat niet goed met je cognitieve vaardigheden of wel?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2023 19:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 juli 2023 16:37 schreef Natural Disaster het volgende:
Tegenwoordig wordt iedereen die er een andere mening op nahoudt voor wap uitgemaakt.

Antropogene opwarming van de aarde? Oh, da's slechts jouw mening, ik denk er anders over. Vaccin? Nee joh, da's slechts een mening. Ik denk daar anders over.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-07-2023 20:17 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Vaccin?

Je bent echt door je argumenten heen.

Jij weet nog niet hoe ik over vaccins denk al zou ik het je nu vertellen.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 08-07-2023 20:17 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen