|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Een afgeprijsde Rijstevlaai voor bij de koffie. Omdat we vandaag vieren dat de rijstevlaai was afgeprijsd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bonnie "Prince" Billy & broeder Dieleman - Love is the first law / There are worms in your circle 7” broeder Dieleman - Klein Zieltje 10” |
|
Korgonthurus - Marras LP Korgonthurus - Kuolleestasyntynyt CD Gorgoroth - Antichrist LP Behemoth (3) - Satanica 10" Pic Urfaust & Circle Of Ouroborus - Auerauege Raa Verduistering CD Bij één van de heren van Korgonthurus |
|
Op CD: Killing Joke - Killing Joke Killing Joke - What's THIS For...! |
|
quote:Geen speld tussen te krijgen! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: 1980 of 2003? Sowieso En ik ben blij met Souvlaki. Stond al meer dan vijftien jaar op mijn wensenlijstje, maar nooit tot aanschaf over gegaan. Je ziet hem ook niet zo vaak tweedehands. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: O ja, dat is waar ook, er zijn twee self-titled platen. Het is het debuutalbum: 1980. Ik heb op CD een aantal jaren geleden de eerste drie Slowdive-albums in een Original Classic Albums-set gekocht, was 12 euro. Op vinyl kom ik hem zelden tegen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 02-02-2022 18:24] |
|
Een vervangend motortje voor de overleden unit in mijn luchtbevochtiger Vic Firth SIH-2 drumming headphones Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Op groen vinyl. bub |
|
Extra setje oordopjes met muziekfilter. En Bol maakt er weer een potje van met het verpakken. Pakketgegevens: Gewicht: 0,14 kg Details: 26,1 x 2,6 x 38,4 cm Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
James Blake - James Blake Coldplay - Parachutes Saybia - The Second You Sleep Silverchair - Neon Ballroom Corrosion of Conformity - Wiseblood Rancid - Let’s Go Obituary - Back from the Dead Mark Knopfler - Sailing to Philadelphia Johnny Cash - American III Johnny Cash - American VI Johnny Cash - Unchained Ik hou van kringlopen. De cd-hoek althans. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Een kring heeft doorgaans geen hoeken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ook ik ben even langs de Kringloper geweest, wel wat minder gekocht, op CD: Rammstein - Herzeleid @Ethereal: die eerste James Blake-plaat is fantastisch. Blijft mijn favoriet van hem. Hetzelfde geldt voor Parachutes, dat blijft ook mijn favoriet van Coldplay. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 08-02-2022 16:11] |
|
Sierkussen Jan Smit |
|
quote: Helemaal mee eens! Die tweede van Coldplay vond ik ook nog erg goed, daarna ging het (op Fix You na) wel hard achteruit. Ook jammer dat ik de cd al had. Dacht ik ooit op te lossen door de gehele collectie in Discogs te zetten maar dat check ik dan blijkbaar niet, hehe… Ach ja. Kan ik voor 50cent nog wel iemand blij mee maken. Die James Blake is erg tof ja… Vergeet ik ook nooit meer, ten tijde dat dat Limit to your Love een semi-hitje was werkte ik ergens waar de radioluidsprekers een centimeter of 3 groot waren, maar vond het verder wel een intrigerend nummer. Na een paar weken kreeg ik dat album als MP3, dus hop, in de auto ermee. Een auto met fijn geluidssysteem plus subwoofer. Meteen dat nummer aangezet en ben denk ik nog nooit zo geschrokken, leek wel of mijn auto uit elkaar rammelde van de bas. Dat laag had ik nog nooit gehoord [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 08-02-2022 18:55] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
2 Tickets voor Leif de Leeuw @ Pul, Uden 2 Tickets voor The Pineapple Thief @ Boerderij, Zoetermeer Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oude tijdschriften voor leipe buttons. |
|
Een stompzinnig grote Lego-bulldozer omdat ik nou eenmaal een klein kind ben: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
*SPLUTTTT* |
|
Set #42131, go nuts! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Kelere, wat een lel! Gaafheid! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Noice! Waarom die? Lego heeft best veel gave grotere sets. 1x wedding cake |
|
quote: De bas in Limit to your Love is inderdaad absurd. A Rush of Blood to the Head vind ik inderdaad ook nog een fijne Coldplay-plaat. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 09-02-2022 13:44] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |