|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik was altijd Samsung fanboi, maar Motorola is da bomb. Betaalbaar, goed. Ik overweeg alleen nog wel een FairPhone de volgende ke(e)r(en), wel prijzig, maar eerlijk en behoorlijk sustainab;le. Bizar eigeniijl dat verschil in prijs. Enneh https://www.guidingtech.com/fix-chat-bubbles-in-android-11-not-working/ Zie hoofdstuk 5, dat zou m wel eens kunnen zijn When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat vergezocht, maar een van je betere When your people matter, menstrual health matters |
|
(de smiley maakt m overigens minder grappig) When your people matter, menstrual health matters |
|
Een nieuw kapsel. |
|
quote: Ik zie nu dat ik sinds januari dit jaar 8 software updates heb gehad. Dat is extreem slecht? Geen idee. Mn laatste Samsung telefoon is jaren en jaren geleden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je weet dat de Nothing Phone al bestaat? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Dat is netjes. De hamvraag is enkel hoe lang gaan ze dat volhouden? Een maandelijkse security patch is wat je een x tijd kunt verwachten waarbij x afhankelijk is van de fabrikant. En als je geluk hebt krijg je nog 1 (zegge: één) of 2 (zegge: twee) OS updates. [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 11-05-2023 12:35] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Lang leve iPhone. Zelfs de iPhone SE van mijn vrouw kreeg tot vorig jaar nog OS-updates, dat ding kwam uit 2016. Devices uit 2013 krijgen nog security updates. Keurig. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zal best. Maar ik heb vanwege een onverwacht kapotte Samsung telefoon een tijdje een iPhone 4 te leen gehad van mijn zwager. Wat een ellende, dat gedoe. iTunes en zo, smoeilijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ok dan heb ik geen nieuw kapsel. |
|
Lol! poidh "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Die is grappig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ja, een iPhone 4. Was het schrift al uitgevonden? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Zoiets ongeveer |
|
quote: Het was ook al lang geleden, hehe. Maar zo anders als een Android toestel. Ik hou niet zo van verandering. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 11-05-2023 19:21] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zo om en nabij! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je moet er maar blij mee zijn met zo'n Sander Schimmelpenninck look. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kniediep in tieten, wat wil een man nog meer? |
|
Ach, zijn haar. Hoe Schimmelpenninck af en toe denkt. Dat is pas naar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoe zou die achternaam ontstaan zijn? |
|
DSM-5 TR Bureau editie. Als begeleiding bij zm lezen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
vooral recent ja, de diagnoses vliegen hier om je oren When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee, ik! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik gok op een samenvoegsel van... Schimmel en... Penninck? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |