|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zkittelz |
|
- 200 kg zaaigerst en 25 kg Engels raaigraszaad voor de onderzaai - 4200 kg kalkammonsalpeter voor de tweede gift op de tarwe - 1000 liter diesel om de 2 New Hollands en 2 Fords draaiende te houden Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Kaartjes voor Babymetal in 013. Awesome. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Afgezien van de chipmunks als zanggedeelte een prima band. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Toegegeven, ik vind de band zelf helemaal te gek, chipmunk en alles, maar dit wordt het eerste echte concert van mijn dochter (tegen die tijd 8) en die vraagt daar al jaren om: wanneer komen ze nou een keer naar Nederland? Ik heb op het punt gestaan om kaarten voor Sabaton te kopen omdat BM daar in het voorprogramma staat, hehe, en toen gister ineens de aankondiging van de tour. Vind het zelf echt heel tof om te gaan, maar straks dat 8-jarige snuutje dat staat te genieten, daar verheug ik me nog het meest op. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ach, het kan slechter zal ik maar zeggen. Ik had zelf de twijfelachtige eer mijn dochter en haar vriendinnetje te begeleiden naar Tokio Hotel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Als dat niet de definitie van jezelf wegcijferen is, weet ik het ook niet meer! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: TROEEE DE MONSOOOEEEENNN Hehe, haar muzieksmaak zal vast nog wel veranderen, maar tot zover is het Fokko en Babymetal. Uiteraard begonnen doordat ze dat van mij hoorde, maar ze luistert het echt spontaan zelf, zingt alles mee, vindt het echt te gek. Houden zo!! quote: Belofte maakt schuld hè… Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Blu Ray: Green Room. LP: Overkill - Scorched. bub |
|
quote: Begin dit jaar voor het eerst gezien. Topfilm |
|
quote: Misschien is dit ook wat voor je. Geen chipmunk vocalen maar dat terzijde. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die zou ik wel een keer live gaan checken denk ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Maar toch lang niet zo lekker hysterisch en over de top als Babymetal, hehe... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nike Air Pegasus 89 wit/blauw Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Drie messen en 1 snijplank. Graniet-look. |
|
quote: Of dit: Of dit: Wederom geen chipmunks. Is er btw geen topic voor asian/japanese metal? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-04-2023 6:39] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
NOFX - Punk In Drublic No Use For A Name - Leche Con Carne I Against I - Headcleaner Ice-T - Original Gangster Cypress Hill - III (Temples of Boom) Fleetwood Mac - Rumours Weer een gevalletje “wie doet dat nou weg” bij de kringloop. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lp's. Conception - State Of Deception Annihilator - Set The World On Fire bub |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
- Een verse lading zwarte zipped hoodies van Carhartt. - 'Live in Santa Cruz' van Car Bomb plus een handvol T-shirts van de band. - Een KMS MD35 vrij programmeerbare motor-ECU, Lambda / UEGO CAN Controller set en wat bijbehorende kabeleritis en ander toebehoren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Lading, handvol... I want specifics, numbers, decimals!!! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |