|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar zal wel flinke uurtjes in gaan zitten om dit allemaal in elkaar te zetten. Dat lijkt mij ook wel gaaf. Tof ding. Zojuist gekeken. 360 euro. Hmmm, niks aan dat spul. bub |
|
quote: Tja, waarom wat dan ook...? In dit geval werd mij door iemand ingefluisterd dat er een Lego-McLaren Formule 1-auto uitgebracht was. Zodoende kwam ik op de Lego-site terecht, maar de McLaren in kwestie is nog niet te bestellen. Het geld brandde me echter al in de zak, en bij de productsuggesties stond dit ding, dus heb ik een ouderwetse impuls-aankoop gedaan. En als ik hem eenmaal gebouwd heb, kan ik er denk ik nog lekker mee rotzooien. Kleine lidartjes kopen en die integreren, en het ding dan een Arduino-brein geven en het dan autonoom door mijn treurige vrijgezellenappartement laten navigeren, of mijn Roomba laten achtervolgen/opjagen. Weet ik veel. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 09-02-2022 14:44] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Even een avondje muziek ondergaan welke eigenlijk net buiten onze comfortzone valt dus in het kader van 'muzikaal grensoverschrijdend gedrag' zojuist 2 tickets gekocht voor Mt. Echo en Bismut in Doornroosje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mooie verzamelbox met hun meest recente cd's en enkele extra remix'en. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The Witcher 3 Complete Edition Monopoly for Nintendo Switch |
|
quote: Haha, heel erg vet. Een vriend van mijn koopt ook regelmatig grote LEGO-sets, "voor de kinderen". Uh-huh. |
|
lp's bub |
|
Ticket voor Alcatraz, voor vrijdag. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
wc papier zonder opdruk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die druk je er zelf wel op, HAHAHAHAAA... Iig: een grote brabantia wokpan, bij de hoogvliet voor 9,99. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:23907243079237235 managers geleden, die dude was er open over. Die kocht t voor zichzelf. Die ging naar wedstrijden en expo's met zijn LEGO en bouwde daar dingen When your people matter, menstrual health matters |
|
Vliegtuigticket naar Sardinië voor een weekje klimverlof in juli . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Lp's op de metal fair in Zwaagwesteinde. bub |
|
Een Chromebook voor mijn vrouw. Die doet niet meer dan browsen, perfect dingetje voor. Start snel op, werkt vlot, en goedkoop. Prima optie! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Boek: David Mitchell - Utopia Avenue |
|
cd's. Swans – Is There Really A Mind? bub |
|
Twee kaarten voor Ronald Snijders in Veenendaal in Maart. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hij geeft speciaal voor jou een huiskamervoorstelling? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ze hebben een 2-persoons skybox. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij vond het zelf ook redelijk absurd. En dat voor een absurdist. Ik heb hem dan ook al een jaar of 40 niet meer irl gezien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zeal and Ardor-bundel, voor alle haterz En ook deze bundel The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Toch opnieuw tickets gekocht voor Das Oktober Metalfest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren naar een metalbeurs in Dendermonde geweest. Qua aanbod viel het een beetje tegen, maar toch enkele aankopen rijker: Blind Justice - Sax & Violins Type O Negative - Cover Versions (verzamelaar van alle covers die TON ooit opgenomen heeft) Stone Roses - Turns into stone The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
concertkaartjes Dool, Oranssi Pazuzu. Beiden te Sneek. YOB, Vera Groningen. bub |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |