|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Solar Temple (2) - Fertile Descent LP Vetëvrakh - Satanic Black Moloch LP Mörk Gryning - Return Fire LP Abigor - Totschläger (A Saintslayer's Songbook) LP Red Black Cilice - Esoteric Atavism LP Black Black Cilice - Esoteric Atavism LP WHITE Via Iron Bonehead, top service |
|
Corn kattengrit, die een dikke euro ongeveer omhoog is gegaan |
|
Dikke poep. |
|
Op CD: Grizzly Bear - Shields Joni Mitchell - Ladies of the Canyon Midlake - The Courage of Others |
|
Die Midlake |
|
Blu-rays Last night In Soho Candyman (2021) Riders Of justice bub |
|
quote: De Deense vissers moeten tenslotte ook leven. De Nederlandse worden inmiddels immers ook al vakkundig door Rutte 4 kapot gemaakt. Edit: Correctie, Rutte4 moet zijn Kaag1. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-07-2022 16:35] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die kende ik dus nog niet, The Trials of Van Occupanther en Antiphon had ik allebei al. Vandaag voor het eerst beluisterd, inderdaad een prachtige plaat. Een stuk melancholischer en mystieker dan het andere werk dat ik van Midlake heb gehoord. |
|
Ik vind het hun beste album. OT: preorder geplaatst voor de nieuwe Tau & the Drones Of Praise LP |
|
Heruitgaven op LP van: Oranssi Pazuzu - Muukalainen Puhuu Oranssi Pazuzu - Värähtelijä bub |
|
Was even bij de kringloop vandaag, zijn dit allemaal metal cd's? Kwam van sommigen wel 5-10 stuks tegen. Heb verder wel gekocht: Hangmat Zware bronzen dobbelsteen Dudesons the Movie op dvd Bruin bloesje Jaren 70 bloembroche, stond al lang op de kringlooplijst dus fyeah! Al met al best geslaagd. |
|
quote: Gorath is in ieder geval een Belgische blackmetalband. Even snel gegoogled: Mennen is hardrock, Hellfire is thrash/heavymetal, Vanderlinde is pop/rock (is trouwens een single), en Casual Silence is progrock. |
|
Thanks! |
|
quote: De meneer achter deze band post hier ook. Ik dacht dat hij nu een andere band had. Uiteraard ben ik zijn forumnaam vergeten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gorath ? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat is ook zijn username dus? (anders zitten we in een soort van "Airplane" situatie, hahaha) Dat was ik echt vergeten, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nouja, er is een Gorath topic aangemaakt door user Gorath. Toen werd er ook nog gepost door Oud Vuil. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ach! Those were the days! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op CD: Author & Punisher - Krüller Plebeian Grandstand - Rien ne Suffit |
|
Reservepunten voor de soldeerbouten. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Op LP binnen, een toffe prog rock plaat: Birth - Born. bub |
|
quote: Zin in! Tof dat dit op Glitterbeat uitkomt, heel fijn label is dat. Chris Connelly - Whiplash Boy Cave In - Heavy Pendulum Emma Ruth Rundle - Marked For Death one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Op Lp: Wobbler - Dwellers of the Deep. Noorse prog van de bovenste plank. bub |
|
Bij de Kringloper, op CD: Jewel - Pieces of You Ook nog een boekje: HR Giger PostcardBook van Taschen [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-07-2022 19:23] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |