IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat laad jij achter in de Aygo? (gekocht topic) Vorige pagina | Volgende pagina
mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-10-2022 14:16 by mikkasscar Profiel van mikkasscar

The Soft Moon - Criminal LP
The Soft Moon - Exister LP

Op de show gisteren in de Handelsbeurs. Zeer sterke, intense performance!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-10-2022 14:43 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 14 oktober 2022 12:50 schreef Snaack het volgende:
Nu nog een hakselaar.



Een leuke gebruikte Caravaggi BIO80 gevonden.



Nooit gedacht dat ik zo'n ding ooit nodig zou hebben, laat staan zou kopen haha.


Jeugdzonde
Usericon van Jeugdzonde
Posted 20-10-2022 21:37 by Jeugdzonde Profiel van Jeugdzonde

quote:
Op 20 oktober 2022 14:16 schreef mikkasscar het volgende:
The Soft Moon - Criminal LP
The Soft Moon - Exister LP

Op de show gisteren in de Handelsbeurs. Zeer sterke, intense performance!


Speelden ze nog nummers van hun debuut? Heb ze rond, wat zal het zijn, 2013 ofzo, eens gezien in de oude kleine Tivoli. Dat was erg bruut! Nieuwer werk kan me vooralsnog minder bekoren.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-10-2022 12:36 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De wekelijkse boodschappen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-10-2022 11:48 by Sater Profiel van Sater

Tau and the Drones of Praise - Misneach
Al-Qasar - Who Are We?
Goat - Oh Death

En het boek Otherlands van Thomas Halliday


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 23-10-2022 12:58 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Misneach is heel anders dan ik verwachtte na Dream Awake en de show op Roadburn afgelopen april, moest even omschakelen toen ik ‘m voor het eerst hoorde. Nu een keer of vijf gedraaid en ik vind het inmiddels een cool album. Wat vind jij er van? Zaterdag spelen ze in Little Devil, ik ben benieuwd en heb er zin.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-10-2022 14:04 by Nix Profiel van Nix

De nieuwe plaat van Brutus. Ik ben fan


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-10-2022 15:20 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 23 oktober 2022 12:58 schreef zodiac lung het volgende:
Misneach is heel anders dan ik verwachtte na Dream Awake en de show op Roadburn afgelopen april, moest even omschakelen toen ik ‘m voor het eerst hoorde. Nu een keer of vijf gedraaid en ik vind het inmiddels een cool album. Wat vind jij er van? Zaterdag spelen ze in Little Devil, ik ben benieuwd en heb er zin.


Ja, toch iets dan verwacht inderdaad. Het openingsnummer dat al langer beschikbaar was, is ook niet echt representatief voor de rest van de plaat. Vind dat en 'Ceol ón Chré' vooralsnog de beste nummers, maar heb hem vanochtend pas voor het eerst gedraaid dus er zit vast nog wel wat groei in. Oktober is zo'n ramvolle maand hier, dus ben er zaterdag helaas niet bij. Maar veel plezier en post jouw verslag vooral ergens in een geschikt topic!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-10-2022 21:32 by Bub Profiel van Bub

blu-ray



bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-10-2022 8:46 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 oktober 2022 21:32 schreef Bub het volgende:
blu-ray




Ik vond de eerste op de kills na behoorlijk ruk, maar toch wel benieuwd naar deze.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 29-10-2022 19:22 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 26 oktober 2022 8:46 schreef Ethereal het volgende:
Ik vond de eerste op de kills na behoorlijk ruk, maar toch wel benieuwd naar deze.


Mogelijk vind je deze dan ook ruk. Dat gezegd te hebben, er zitten heel veel kills en bloedvergieten in.
Daarnaast steelt David Howard Thornton als Art The clown in elke scene waar hij in zit de show. De beste horror clown ooit.

Ontopic:

vinyl.
Defleshed - Mind Over Matter
Wobbler - Afterglow


bub


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 30-10-2022 19:27 by zodiac lung Profiel van zodiac lunghttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 23 oktober 2022 15:20 schreef Sater het volgende:
Ja, toch iets dan verwacht inderdaad. Het openingsnummer dat al langer beschikbaar was, is ook niet echt representatief voor de rest van de plaat. Vind dat en 'Ceol ón Chré' vooralsnog de beste nummers, maar heb hem vanochtend pas voor het eerst gedraaid dus er zit vast nog wel wat groei in. Oktober is zo'n ramvolle maand hier, dus ben er zaterdag helaas niet bij. Maar veel plezier en post jouw verslag vooral ergens in een geschikt topic!

Was een ontzettend gave show, ik geniet nog volop na. Van Misneach speelden ze alleen Na Heilimintí, Ceol ón Chré en Bandia. 'It Is Right...' stond wel op de setlist, maar hebben ze overgeslagen. Verder zo'n beetje alle hitjes die ook op Dream Awake staan. Louter goede vibes. Erg sympathieke lui ook.

OT: Tau - Tau Tau Tau LP. Deze is echt top, mocht je 'm nog niet kennen. Bevat de wat meer heavy nummers die ook op de live LP staan en begint met één van mijn favorieten: Mother.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-10-2022 20:12 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 29 oktober 2022 19:22 schreef Bub het volgende:
Mogelijk vind je deze dan ook ruk. Dat gezegd te hebben, er zitten heel veel kills en bloedvergieten in.
Daarnaast steelt David Howard Thornton als Art The clown in elke scene waar hij in zit de show. De beste horror clown ooit.


Ben wel benieuwd, staat hier inmiddels op de mediaspeler. Binnenkort maar eens aanslingeren, maar Pennywise blijft nummer één hoor Al is dat misschien meer uit jeugdsentiment.

Ontopic:
Gourmetstel
Wekker
Tondeuse
Apple USB-C 20 watt oplader

Edit: Oh, en een prullenbak. Waarom zijn die grafdingen zo achterlijk duur??!

Zo, nu hebben we wel genoeg meegeholpen aan de leegverkoop van de lokale elektronicazaak, de airfryer en de blender hadden we vorige week al gekocht. Toch wel allemaal dingen die we nodig hadden/wilden hebben, en dan is 50% wel lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 31-10-2022 12:45]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 01-11-2022 15:04 by BillekeAlwerti Profiel van BillekeAlwerti

Theefilter
Dennenknoppen
Honing proefset
Honinglepel
Lavas gesneden
Rozenknoppen
Cevapcici kruidenmix
Peperkoek kruiden
Braai kruidenmix

Adidas Forum Mid schoenen
Crushmetric holografische pen
Dutch Originals wakeup Light
Snuddie van Primark

Treat Yoself, depressie editie.

[Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 01-11-2022 16:33]


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 01-11-2022 16:30 by BillekeAlwerti Profiel van BillekeAlwerti

Een budget basgitaar van de lokale muziekwinkel, dis bitch outta control.

+ snaren voor m'n epiphone

[Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 01-11-2022 16:30]


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-11-2022 20:46 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 30 oktober 2022 19:27 schreef zodiac lung het volgende:
Was een ontzettend gave show, ik geniet nog volop na. Van Misneach speelden ze alleen Na Heilimintí, Ceol ón Chré en Bandia. 'It Is Right...' stond wel op de setlist, maar hebben ze overgeslagen. Verder zo'n beetje alle hitjes die ook op Dream Awake staan. Louter goede vibes. Erg sympathieke lui ook.

OT: Tau - Tau Tau Tau LP. Deze is echt top, mocht je 'm nog niet kennen. Bevat de wat meer heavy nummers die ook op de live LP staan en begint met één van mijn favorieten: Mother.


Klinkt heel tof! Nu nog jammerder dat ik er niet kon zijn. Goede tip! Net beluister op hun bandcamp, wist zelfs niet van het bestaan. Had in mijn hoofd dat de selftitled hun debuut was. Ken ze ook pas sinds die Roadburn livestream.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-11-2022 13:52 by Ktulu Profiel van Ktulu



Eerder al besteld, nu geleverd.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-11-2022 13:56 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Word is bond! Gaaf ding.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-11-2022 15:26 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dat worden jaloerse blikken van de andere boeren de volgende keer op het Malieveld.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-11-2022 17:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

In ieder geval robuuster dan een Auto Union op batterijen.

En je hoeft er niet met een neusbreed snorretje en gestrekte rechterarm aan het stuur in te zitten.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 03-11-2022 16:28 by BillekeAlwerti Profiel van BillekeAlwerti

Vaccinatie voor de kat, check up.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-11-2022 18:56 by Ktulu Profiel van Ktulu

Malieveld schalieveld. Ain't nobody got time for that!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-11-2022 19:18 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Kut, nu heb ik die van schmoyoho in m'n hoofd.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2022 16:35 by MetalJan Profiel van MetalJan

Op CD gekocht:

Autopsy - Morbidity Triumphant
Brymir - Voices In The Sky
Hierophant - Death Siege
Spectrum Mortis - Bit Meseri-The Incantation
Antropofagus - Origin
Goatwhore - Angels Hung From The Arches Of Heaven
Saor - Origins


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-11-2022 6:15 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen