|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een bock in de zomer? We zijn klaar |
|
Ja |
|
Ik weet het niet. Die smaken me toch altijd beter na een flinke wandeling door guur weer. Erwtensoep is inderdaad het hele jaar door niet te vreten. [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 07-06-2022 10:55] We zijn klaar |
|
lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
TC Helicon Voice Live Play Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Oeh. Wij hadden boerenkool met worst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Nou niet echt Metal. Gisteren de nieuwe Helleruin. |
|
quote:Schoenen van metaal lopen voor geen meter, en dat weet je zelf ook. We zijn klaar |
|
quote: Daar gaan mijn scenepoints Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Namaak Sting zwaardje. Als kindje rende ik rond met een kartonnen versie die ik zelf had geknutseld. Nu heb ik adult money. |
|
quote: Je kunt ze nog terugkrijgen als je zegt dat je de schoenen hebt gekocht vanwege het Daniel Johnston-artwork, niet omdat Kurt Cobain een shirt met het artwork droeg. |
|
quote: Neuh, kan wel zonder. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Is dat om de fields of gold kort te wieken? We zijn klaar |
|
Ja. Om de kaasschaaf te vervangen. |
|
Is het een actual zwaard? We zijn klaar |
|
Kaasschaaf? Leeft die nog? Of was dat een ander forum? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet scherp, maar je kunt er wel iemand flink mee op de kop slaan. |
|
Dat kan met een hamer ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit is stylisher, jwz |
|
quote: Niet van hier. Metalfan waarschijnlijk. Only ZM is real... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nee, niet van MF. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hier heette een user dus kaasschaaf? Is/was er nog een derde metalforum? De muur? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nee, hier blijkbaar niet. Als het hier niet was dan was het ook geen metalforum denk ik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |