|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vos, haren, streken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Maar je bent toch echt echt echt Tom niet. Verder snap ik het punt niet zo goed. Ik ben gescheiden en dat heeft me - uiteindelijk - goed gedaan. En nu? |
|
quote: En dat vind ik oprecht tof voor je. Heb verder mijn punt wel gemaakt denk ik. |
|
Nou. Lekker mysterieus allemaal hoor! |
|
quote: Vrij opvallend ja. Alleen op het moment dat je gedwongen in een gare Polo van 500 euro moet rondkachelen is decadentie stom. Een soort reverse opportunisme ofzo Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Dat is een nogal verwrongen weergave van de realiteit maar, prima hoor jongens. Hoe ik nu dan wel decadent zou zijn is mij overigens een raadsel. |
|
quote: Lijkt me duidelijk. Polo van 1000 euro met elektrieke raampies. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Of met gouden velgen. |
|
Of decadente jeans. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Decadent? Weet je wat decadent is? Met regelmaat nieuwe "goedkope" broeken kopen. Deze broeken gaan wel tien jaar mee. Waarschijnlijk langer. Daarbij koop ik ze als ik ze kan vinden op Vinted! Dus ik ben hartstikke duurzaam! Sukkel. Edit, een polo met decadente jeans? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-07-2022 1:15] |
|
quote: quote: Maar het zit je verder niet dwars. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
|
|
Julie zijn echt raar. |
|
quote: Wat ben jij toch een ongelofelijk beperkt knaapje. Gren-ze-loos. En dat mag he, maar dan dat eindeloos arrogante gelul daarbovenop. Dunning en Kruger. De hele fucking tijd. Groetjes van een echte boer. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Heb je daar ook een meme van? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wat een framing weer zeg!! Wel een tip voor deze "boeren": je kunt dit soort dingen beter in de Randstad doen, zodat de mensen uit de grote boze steden er last van hebben. Midden in Friesland tref je alleen de eigen sympathisanten. |
|
Het is natuurlijk wel een innovatieve manier om een dak met asbest te saneren. De tering zeg. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Valt me mee dat er geen "en dan zitten mensen te zeuren over boeren " achter staat!!!1!1 When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Lees je wel wat AG schreef? Daar protesteren de boeren in beginsel nou juist niet tegen. Dat werd pas later bekend. Ze gingen al full terror bij het minste geringste geluid dat er wat gedaan moest worden aan de problematiek waar zij beroepsmatig al heel heel lang van op de hoogyte zijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Blijkbaar is het moeilijk voor te stellen dat als je een vlag op je voorruit krijgt al is het maar 5 seconden dat het echt wel een realistisch scenario is (afhankelijk van sneldheid, bocht, auto's om je heen etc) dat je wel degelijk een ongeluk verooraakt. Een ongeluk kan zo binnen 2 seconden plaatsvinden hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:GEscheiden? Oeh, laat ND t maar niet horen, gaat ie zeker een keer gebruiken. (Goed om te horen dat t je goed heeft gedaan overigens) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dat zal per boer verschillen. De ene boer is meer juridisch onderlegd dan de ander. Het is iig duidelijk hoe jij je hebt laten inpakken door de antiboer propaganda. Hier een mooi voorbeeld van een gevolg van het omzeilen van de Tweede kamer en de wet: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/prb-2022-7922.html Provincie Zuid-Holland heeft dus al meteen een verordening beëindiging veehouderij uitgegeven. Het beleid wordt er gewoon doorheen gedrukt Dat boeren überhaupt tegensputteren als hun bedrijf wordt opgedoekt lijkt me logisch maar als één en ander dan ook nog eens staatsrechtelijk niet klopt ja dan wordt de zaak grimmiger. En nee full terror zoals jij het noemt zijn ze nog steeds niet gegaan. Dat laten we wel aan de politie over die gericht op 16-jarigen schiet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
De ene politieagent is de andere ook niet, ze missen niet allemaal signature |
|
https://www.nu.nl/294379/video/vrachtwagen-verliest-96000-blikjes-bier-bij-waardenburg.html Dit is pas tereur, een vrachtwagen vol bocht over de weg. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |