![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Meneer Van D., Als twee bekende Nederlandse ondernemers mij in het openbaar zouden beschuldigen van corruptie, gingen ze aan de hoogste boom." Verleden tijd van aan de hoogste boom gaan. Ik ga aan de boom, is dat een vreemd Hollands gezegde? Zoals aan de drugs gaan? signature ![]() |
|
Ik snap dat hij een bepaald onderontwikkeld doelpubliek voor ogen heeft, maar dit is wel erg extreem. signature ![]() |
|
https://www.trouw.nl/buitenland/denemarken-schrikt-asielzoekers-af-door-immigranten-het-leven-zuur-te-maken~b87342f4/ Denemarken, een voorbeeld voor de hele EU aangaande dit onderwerp. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.jndkgrf.nl/2022/09/09/briefje-van-jan-aan-marco-kroon/ Briefje van Jan voor de trouwe lezers en haters. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-09-2022 12:41] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Of aan het bier. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Jan kan me onderhand aan het gas met zijn suffe briefjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Niet op klikken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Die briefjes zijn het resultaat van iemand die compulsief iets moet schrijven, uit ijdelheid, in de overtuiging dat andere mensen daar op zitten te wachten. Kan iemand de laptop van die man niet afpakken en hem weer hakenkruizen laten krabbelen in de kaft van een kleurplatenboek? ![]() |
|
Iets vergelijkbaars vraagt hij zich misschien ook wel af als ie hier de posts van sommige figuren, vooral het "dynamische" trio, leest. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-09-2022 15:10] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Als ik nou ook een gevallen riooljournalist was die uit ijdelheid dagelijks een "briefje" zou schrijven in de hoop weer enige publieke erkenning te krijgen na electoraal vernederd te zijn tijdens een halfslachtige poging de populistische politieke arena te betreden, dan zou dat nog een eerlijke vergelijking zijn. Maar nu zijn het appelen en ongewassen sokken. ![]() ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ach, curiosity killed the cat ![]() ![]() |
|
ND: “Hier een link die ik op ZM-forum zal posten om wat reacties uit te lokken hahahaha wat een kleuters” Ook ND: “Niet op klikken” ![]() |
|
O. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Hij weet t zelf ook wel. Zijn hele leven draait om ZM en de reacties die hij krijgt hier denk ik wel eens When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5331976/middeninkomens-armoede-geen-toeslagen Wat enorm klote. En wat een enorm lieve Twitter post van dat gezin dat hulp aanbiedt (weet niet of jullie die ook zien) When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Volgens mij heb jij een ND-obsessie. ![]() |
|
Tjah. Werken loont... of toch niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:ongeveer dezelfde mate van jouw obsessie met muj When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Al nagetekend? Of internet dus waar? Oh nee jij bent een echte fact checker. Nee, ik zeg niet dat t niet zou kloppen de berekening maar gezien de vele missers inzake factualiteit en actualiteit in jouw linkjes is enige terughoudendheid op zijn plaats When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Maar toch even reageren omdat dat obsessief obligaat is. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
In België kun je dat online checken, in Nederland ook? https://www.sd.be/loonsimulator/public/?lang=NL signature ![]() |
|
quote:Dat jij moeite hebt met accepteren dat de reden waarom ik reageerde in de reactie zelf stond (de hier aagetoonde onbetrouwbaarheid cq tijdigheid van sommige van je bronnen) was uiteraard te voorspellen, zoals bijna al je reacties When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Ik heb destijds voor t personeel van ons een spreadsheet gemaakt dat loonkosten en -belasting berekende. Kan me zo voorstellen dat iemand dat ook online heef gezet. Of daar ook kinderbijslag, toeslagen, gemeentelijke kortingen etc bijzitten betwijfel ik, maar wie weet, Je kutn uiteraard ook gewoon de individuele posten van hierboven controleren en kijken of t klopt. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |