|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij moeten ze dan toch echt op het spoor gaan staan met hun trekkers, het is immers een autovrij evenement. En als je een paar boze natnekken misschien denken succesvol te gaan verhinderen dat de F1 zèlf op het paddock geraakt met de vrachtwagens, dan staat ze nog wat te wachten. The show must go on en dat gaat-ie ook. En aangezien vrijwel heel tokkie-Nederland tegenwoordig ook F1-fan is (zie hiervoor ook het nog zelden eerder vertoonde wangedrag van een kleine groep van met name Nederlandse F1-'liefhebbers' in Oostenrijk dit weekend) gaat dat hun zaak hoe dan ook geen goed doen. Wellicht kunnen ze dan beter proberen om de Zwarte Cross te blokkeren of zo https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Qua ambitieniveau om mensen van wie je nu nog support hebt tegen je in het harnas te jagen lijkt het me vergelijkbaar met het blokkeren van de F1. En het is een stuk minder ver rijden, dus nog efficiënter ook! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Wat hadden de 3 gezusters weer een zure middag. Hadden jullie niks beters te doen? Ik heb me prima vermaakt. Misschien hadden jullie drieen een peopseksfeestje moeten plannen. Wel zuinig met de peop want zoals jullie welgeinformeerd wel weten is één hondendrol al genoeg om voor 1 hectare grond al boven de stikstofnormen uit te knallen. Klachten anders dan in drievoud ingediend via pm worden niet in behandeling genomen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: O. |
|
quote:Zeker weten, want als het punt daar is dat mensen dit effect direct kunnen meten zitten we hier echt met een groot probleem aangezien dit waarschijnlijk nooit op tijd kan worden herstelt door aanplant van nieuwe bomen. Edit; Nu kunnen we het ook wel direct meten aan de hand van de eigen data, maar betwijfel in hoeverre de meetappperatuur/en kennis van dit soort sytemen op globaal niveau toereikend zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door 2166612119 op 11-07-2022 9:54] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
https://www.nu.nl/economie/6056413/ceta-volgens-nederlandse-rechtsgeleerden-in-strijd-met-de-grondwet.html Wie kijkt er nog van op? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nu doe je net alsof ze los van elkaar staan. De amazone wordt ontbost voor een paar boeren, voor het kweken van gewassen wat juist Nederlandse boeren importeren. En decstikstof die daar uit de bodem gehaald wordt op een groot oppervlak eindigt hier op ons kleine oppervlak. Ik ben zeker met je eens dat kappen van oerwoud veel heftigere gevolgen heeft door habitatverlies dan hier teveel meststof in ons aangeharkte landje. Maar er is wel een verband. De wijze van dit type landbouw drijft juist ontbossing aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het heeft geen zin ElitE. Verbanden zien, nuance, objectiviteit, bronnen selecteren en vergelijken etc, meeeh. Je bent pro-boer of anti-boer, meer bestaat er niet in zijn tunnel. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je kunt ook nog het kabinet aanbidden. Vergeet dat niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Of het kabinet overal de schuld van geven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wow, 20+ paginas gezeik van de afgelopen dagen samengevat in 3 posts. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Sowieso. Maar waren er ook niet geluiden van gehersenspoeld zijn etc? Dat kun je niet eens meer van actieve aanbidding spreken. Ben ik een sheeple? Shit man... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik kan het in 3 woorden! Alles is kut. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: “Ik heb gelijk.” |
|
I see what you did there... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: je woont dus niet in België? signature |
|
quote: racefans vs boeren ik kijk er nu al naar uit. Heerlijk, al die uitlaatgassen samen. Mest- en biergeuren vermengen zich, de ene margi slaat de ander de kop in. Dieptedrang in de IQ-zone ... heerlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-07-2022 14:55] signature |
|
quote: Ja, moet je die pedantjes eens fully retard zien gaan omdat ze hun zin niet krijgen. |
|
quote: Nee hoor, dan vat je het verkeerd. Maar dat is misschien gedreven door de reacties van een paar omhoog gevallen boerenhatende klaplopers alhier. quote: Nou nou, je doet het nu net overkomen alsof die paar boeren die we hier hebben een half continent aan gewassen nodig hebben. Da's nou ook wel overdreven. Ik had hierboven al een link geplaatst waarin aangegeven werd waarvoor er zoveel gekapt wordt. quote: Inderdaad, het habitatverlies, het uitsterven van planten en dierensoorten omdat hun leefomgeving wordt platgewalsd. Nogmaals er heeft hier niemand ontkend dat er helemaal geen verband is. Maar er gaan er hier een paar hard op het aangemeten beleid van Sigrid Kech met d'r destructiebeleid wat aan alle kanten rammelt. Er valt genoeg te lezen over de fouten en onvolkomendheden, ook bevindingen van emeritus professoren. D'r eigen ministerie geeft zelfs aan dat ze de boel nog aan het doorrekenen zijn, maar ondertussen wel zoals Omtzigt het omschrijft ondermijnen van de rechtstaat door hun plannen er door te drammen zelfs nog voor de noodzakelijke wetten er zijn. https://www.nporadio1.nl/nieuws/politiek/34ee9930-eea2-454e-ad25-66ae6291930a/pieter-omtzigt-kraakt-stikstofbeleid-uitlekken-rapport-kabinet-ondermijnt-bewust-de-rechtstaat Voor mij weegt dat eindeloze falen van het Kabinet, niet alleen in het stikstofbeleid, maar in alles zwaarder dan dat stikstof beleid, maar dat lijken die paar elitaire (sorry voor de woordkeuze ) mafklappers hier niet in hun dedaine schedelvacuum te kunnen bevatten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.skipr.nl/nieuws/plotseling-forse-stijging-aantal-ambulanceritten/ Een groot raadsel. Ik hoor voor mijn gevoel trouwens ook vaker ambulances rijden tegenwoordig. Bij mijn dagelijkse wandeling komt er altijd wel eentje voorbij met loeiende sirenes. |
|
Mooi insinuatie artikeltje ja |
|
quote: Ik heb het gelezen, ik vind het precies niets. Het is een beetje een laffig "zie mij eens in het hol van de leeuw kruipen" maar zonder dat beide kampen stelling in durven te nemen. Die lobbyist die dan zegt "ik heb ook weleens een vegaburger geprobeerd! Ik vond het niet lekker.". Het is zo correct en binnen de stippellijntjes allemaal. |
|
https://www.nu.nl/muziek/6210708/is-elvis-presley-te-problematisch-om-door-jonge-generaties-omarmd-te-worden.html Tuurlijk, maak je daar maar druk over Wat jij ervan vindt interesseerd me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |