IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar de politie graag op onschuldige kinderen schiet [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 15:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 12:21 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Het is iig duidelijk hoe jij je hebt laten inpakken door de antiboer propaganda.

Sorry maar hier stopte ik (letterlijk) met lezen. JE lijkt wel ND wel. Zodra jij een bewijs hebt dat er tijdens de eerste protesten al overal en bij iedereen bekend was dat de wettelijke aspecten eromtrent niet deugden, en dat ook bij de protesterende boeren bekend was, liefst ook met interviews of foto's van spandoeken waarop slogans daaromtrent staan, dan zal ik niet toegeven dat ik me heb laten inpakken, maar dat voor iemand die erg weining nieuws volgt deze informatie dus idd niet makkelijk gevonden werd en je wellicht dus idd kan aangeven dat de media daarin in gebreke zijn gebleven. De weinige artikelen en interviews met boeren die ik meekreeg gingen allemaal over cijfers die wel/niet kloppen, de mening dat de boeren onevenredig de schuld krijgen, en verder gewauwel over dat ze voor ons voedsel zorgen, familiebedrijven etc. Nergens heb ik in de begindagen, en ook niet dit jaar toen ze weer begonnen iets gelezen over de al dan niet deugende wettelijke procedures. Dat is pas zeer recent.

Het eerste protest stamt volgens mij uit 2019. Ik ben benieuwd waar je mee aankomt. Let erop dat sommige artikelen een datum tonen wat de last modified date is en niet de publicatiedatum

Dank


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 15:26 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 15:11 schreef Fusion het volgende:
Sorry maar hier stopte ik (letterlijk) met lezen. JE lijkt wel ND wel. Zodra jij een bewijs hebt dat er tijdens de eerste protesten al overal en bij iedereen bekend was dat de wettelijke aspecten eromtrent niet deugden, en dat ook bij de protesterende boeren bekend was, liefst ook met interviews of foto's van spandoeken waarop slogans daaromtrent staan, dan zal ik niet toegeven dat ik me heb laten inpakken, maar dat voor iemand die erg weining nieuws volgt deze informatie dus idd niet makkelijk gevonden werd en je wellicht dus idd kan aangeven dat de media daarin in gebreke zijn gebleven. De weinige artikelen en interviews met boeren die ik meekreeg gingen allemaal over cijfers die wel/niet kloppen, de mening dat de boeren onevenredig de schuld krijgen, en verder gewauwel over dat ze voor ons voedsel zorgen, familiebedrijven etc. Nergens heb ik in de begindagen, en ook niet dit jaar toen ze weer begonnen iets gelezen over de al dan niet deugende wettelijke procedures. Dat is pas zeer recent.

Het eerste protest stamt volgens mij uit 2019. Ik ben benieuwd waar je mee aankomt. Let erop dat sommige artikelen een datum tonen wat de last modified date is en niet de publicatiedatum

Dank


Dus eerdere protesten waren onterecht omdat bepaalde zaken pas recent aan het licht zijn gekomen of omdat de gevestigde media er pas recent over schrijven? Rot toch lekker op gast


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 15:30 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

"Sylvana Simons noemt ontbreken van opleiding groot voordeel in Tweede Kamer: 'Ik word niet gehinderd door illusie van kennis'"



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2022 15:52 by Snaack Profiel van Snaack

Wat een schijtheks is dat zeg.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2022 16:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 juli 2022 15:30 schreef Natural Disaster het volgende:
"Sylvana Simons noemt ontbreken van opleiding groot voordeel in Tweede Kamer: 'Ik word niet gehinderd door illusie van kennis'"





ze wordt wel gehinderd door de onmogelijkheid om kennis te kunnen bezitten.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 16:08 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 15:26 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dus eerdere protesten waren onterecht omdat bepaalde zaken pas recent aan het licht zijn gekomen of omdat de gevestigde media er pas recent over schrijven? Rot toch lekker op gast
Dat zeg ik toch niet? Helemaal niet zelfs. Wat een kromme logica, en jammer dat je zo agressief doet tegen me.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 16:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 15:52 schreef Snaack het volgende:
Wat een schijtheks is dat zeg.
Da's het mooie van Sylvana, ze verenigt ons allen. Zelfs een Snaeck en een ND kunnen gebroederlijk samen roepen dat t een feeks is


When your people matter, menstrual health matters


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 28-07-2022 16:31 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 28 juli 2022 16:08 schreef Fusion het volgende:
Dat zeg ik toch niet? Helemaal niet zelfs. Wat een kromme logica, en jammer dat je zo agressief doet tegen me.

Niet meteen in je slachtofferrol kruipen wanneer iemand je even op je plek zet.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 16:38 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 16:31 schreef Slechtie het volgende:
Niet meteen in je slachtofferrol kruipen wanneer iemand je even op je plek zet.

Is dat niet wat elk zwaar geconditioneerde useful idiot doet tegenwoordig? Ik zie een zeker patroon.

Gemene boeren zijn gemeen straks waait er een stukje vlag tegen mijn vooruit en rijd ik mezelf te pletter en kan ik niet meer voor mijn kinderen zorgen Rutte doe er wat aan


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2022 16:46 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 28 juli 2022 16:38 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Is dat niet wat elk zwaar geconditioneerde useful idiot doet tegenwoordig? Ik zie een zeker patroon.

Gemene boeren zijn gemeen straks waait er een stukje vlag tegen mijn vooruit en rijd ik mezelf te pletter en kan ik niet meer voor mijn kinderen zorgen Rutte doe er wat aan


Hahahahahaha heb je je vandaag verslikt in je ketamine soms?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 17:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.nu.nl/economie/6214801/van-supermarktsnack-tot-big-mac-prijzen-gaan-weer-omhoog.html

Lekker arrogant om te denken dat we niet zonder Coca Cola, Pepsi, Calve pindakaas, Nestle snacks of MacDrek kunnen.

Dan hou je je zooi toch lekker.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 19:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Waarom zal het me totaal niet verbazen als dit waar is?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 19:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 16:31 schreef Slechtie het volgende:
Niet meteen in je slachtofferrol kruipen wanneer iemand je even op je plek zet.
OVer one trick pony gesproken... origineel man. Je vergat nog iets over religie eraan te koppelen.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 19:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 16:38 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Is dat niet wat elk zwaar geconditioneerde useful idiot doet tegenwoordig? Ik zie een zeker patroon.

Gemene boeren zijn gemeen straks waait er een stukje vlag tegen mijn vooruit en rijd ik mezelf te pletter en kan ik niet meer voor mijn kinderen zorgen Rutte doe er wat aan
Oke, jammer, valt een beetje tegen, maar helaas


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 20:21 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 19:43 schreef Natural Disaster het volgende:


Waarom zal het me totaal niet verbazen als dit waar is?



Er zijn heel veel van dit soort verklaring over de romeootjes. Er zijn ook beelden van dat ze opeens in burgerkleding uit een politiebusje tevoorschijn komen. Dus ja het zal wel niet waar zijn


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 20:32 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zou ook wel eens filmpjes willen zien dat die lui die zooi in de fik steken. Het waren een boel vuurtjes en een boel zooi op de snelwegen. Wat de boeren dus niet gedaan hebben, volgens Maik. Daar moeten toch filmpjes van zijn.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 20:37 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Ze mengen zich zomaar tussen de protesten, hitsen de boel even flink op en zijn weer pleitte.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 20:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja maar. Mensen die dingen van de ene plek naar de andere plek sjouwen. Mensen die dingen in de fik zetten. Dat moet toch opvallen, als de grote meerderheid dat niet doet en vooral: niet wil? Dan wil je ook niet dat dat gebeurt. Dan film je het of hou je het tegen.

smoeilijk




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 20:44 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Best opmerkelijk ja dat er geen filmpjes van te vinden zijn, ook niet op de grote social media.

De echte boeren zouden gewoon alles wat ze doen moeten filmen. Niet om direct online te mikken maar als bewijs tegen dergelijke beschuldigingen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 20:48 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 juli 2022 20:44 schreef Natural Disaster het volgende:

De echte boeren zouden gewoon alles wat ze doen moeten filmen. Niet om direct online te mikken maar als bewijs tegen dergelijke beschuldigingen.




Kijk! Dit is gewoon waar. Daarom komt die knul van 16 die beschoten was er mee weg, omdat er best duidelijke beelden waren waarop te zien was dat het nogal een rare actie van die agenten was. Wat ik ook meteen zei alhier, toen het net gebeurd was. Zo dek je je in tegen dingen die niet waar zijn.

Dit geldt natuurlijk voor alle partijen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 21:00 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 20:44 schreef Natural Disaster het volgende:
Best opmerkelijk ja dat er geen filmpjes van te vinden zijn, ook niet op de grote social media.


Ik heb er wel flink wat voorbij zien komen, vooral bij de coronaprotesten. Maar erg lang zullen ze niet online blijven staan.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-07-2022 21:03 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 28 juli 2022 20:32 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik zou ook wel eens filmpjes willen zien dat die lui die zooi in de fik steken. Het waren een boel vuurtjes en een boel zooi op de snelwegen. Wat de boeren dus niet gedaan hebben, volgens Maik. Daar moeten toch filmpjes van zijn.





Het is ook een moeilijk voorstelbaar scenario. De grote vraag zou zijn: WAAROM? Welk belang heeft het kabinet, of voor mijn part Rutte persoonlijk, bij het actief laten escaleren van protesten? De publieke opinie beïnvloeden? Waarom zou dat nodig zijn? Verwacht men een massale volksopstand en een staatsgreep als deze tactiek niet wordt gebruikt? Ga toch gauw een eind weg zeg.

Echt, ik zie op geen enkele manier waarom dit een geloofwaardige gang van zaken zou zijn. Ook hier geldt dat de simpelste verklaring waarschijnlijk de juiste is: het zijn rellen, en relschoppers die een fikkie stoken. En dan wil ik ook nog best geloven dat het een aanzuigende werking heeft op mensen die niet per se voor de boerenzaak staan, maar die gewoon even lekker willen rellen.

Maar dat er een grootschalige, centraal gecoördineerde operatie gaande is waarbij ambulante eenheden zich pijlsnel en feilloos naar de willekeurige en van tevoren nog niet bekende locaties van de blokkades verplaatsen om daar de zaak in de fik te zetten en vervolgens met de noorderzon te verdwijnen... moeilijk voorstelbaar. Wàs het maar zo dat onze overheid in staat was om in korte tijd zulke efficiënte operaties op te tuigen...!



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 21:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 21:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Ik heb er wel flink wat voorbij zien komen, vooral bij de coronaprotesten. Maar erg lang zullen ze niet online blijven staan.


Ik had het nu enkel over deze boerenprotesten, voor zover ze echt van boeren zijn dus.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 21:09 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 juli 2022 21:03 schreef Negatieveling het volgende:
Wàs het maar zo dat onze overheid in staat was om in korte tijd zulke efficiënte operaties op te tuigen...!


Nou, inderdaad. Die hoge pet qua overheid heb ik nooit gehad, maar de laatste jaren ligt die op de grond.

Relschoppers, ja. Dat denk ik ook. Die hebben wel meer vreedzame protesten vernaaid.

Maar die filmpjes van mensen die in burgerkleding uit politiebusjes springen heb ik ook voorbij zien komen, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 28-07-2022 21:09 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 28 juli 2022 21:03 schreef Negatieveling het volgende:
Het is ook een moeilijk voorstelbaar scenario. De grote vraag zou zijn: WAAROM? Welk belang heeft het kabinet, of voor mijn part Rutte persoonlijk, bij het actief laten escaleren van protesten? De publieke opinie beïnvloeden? Waarom zou dat nodig zijn? Verwacht men een massale volksopstand en een staatsgreep als deze tactiek niet wordt gebruikt? Ga toch gauw een eind weg zeg.

Echt, ik zie op geen enkele manier waarom dit een geloofwaardige gang van zaken zou zijn. Ook hier geldt dat de simpelste verklaring waarschijnlijk de juiste is: het zijn rellen, en relschoppers die een fikkie stoken. En dan wil ik ook nog best geloven dat het een aanzuigende werking heeft op mensen die niet per se voor de boerenzaak staan, maar die gewoon even lekker willen rellen.

Maar dat er een grootschalige, centraal gecoördineerde operatie gaande is waarbij ambulante eenheden zich pijlsnel en feilloos naar de willekeurige en van tevoren nog niet bekende locaties van de blokkades verplaatsen om daar de zaak in de fik te zetten en vervolgens met de noorderzon te verdwijnen... moeilijk voorstelbaar. Wàs het maar zo dat onze overheid in staat was om in korte tijd zulke efficiënte operaties op te tuigen...!

Nee inderdaad, false flags operaties bestaan niet, goed punt. Ik ben weer gerustgesteld!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen