![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus eerdere protesten waren onterecht omdat bepaalde zaken pas recent aan het licht zijn gekomen of omdat de gevestigde media er pas recent over schrijven? Rot toch lekker op gast ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
"Sylvana Simons noemt ontbreken van opleiding groot voordeel in Tweede Kamer: 'Ik word niet gehinderd door illusie van kennis'" Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat een schijtheks is dat zeg. ![]() |
|
quote: ze wordt wel gehinderd door de onmogelijkheid om kennis te kunnen bezitten. signature ![]() |
|
quote:Dat zeg ik toch niet? Helemaal niet zelfs. Wat een kromme logica, en jammer dat je zo agressief doet tegen me. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Da's het mooie van Sylvana, ze verenigt ons allen. Zelfs een Snaeck en een ND kunnen gebroederlijk samen roepen dat t een feeks is When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Niet meteen in je slachtofferrol kruipen wanneer iemand je even op je plek zet. ![]() |
|
quote: Is dat niet wat elk zwaar geconditioneerde useful idiot doet tegenwoordig? Ik zie een zeker patroon. Gemene boeren zijn gemeen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Hahahahahaha heb je je vandaag verslikt in je ketamine soms? ![]() |
|
https://www.nu.nl/economie/6214801/van-supermarktsnack-tot-big-mac-prijzen-gaan-weer-omhoog.html Lekker arrogant om te denken dat we niet zonder Coca Cola, Pepsi, Calve pindakaas, Nestle snacks of MacDrek kunnen. Dan hou je je zooi toch lekker. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Waarom zal het me totaal niet verbazen als dit waar is? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:OVer one trick pony gesproken... origineel man. Je vergat nog iets over religie eraan te koppelen. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Oke, jammer, valt een beetje tegen, maar helaas When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Er zijn heel veel van dit soort verklaring over de romeootjes. Er zijn ook beelden van dat ze opeens in burgerkleding uit een politiebusje tevoorschijn komen. Dus ja het zal wel niet waar zijn ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Ik zou ook wel eens filmpjes willen zien dat die lui die zooi in de fik steken. Het waren een boel vuurtjes en een boel zooi op de snelwegen. Wat de boeren dus niet gedaan hebben, volgens Maik. Daar moeten toch filmpjes van zijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ze mengen zich zomaar tussen de protesten, hitsen de boel even flink op en zijn weer pleitte. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Ja maar. Mensen die dingen van de ene plek naar de andere plek sjouwen. Mensen die dingen in de fik zetten. Dat moet toch opvallen, als de grote meerderheid dat niet doet en vooral: niet wil? Dan wil je ook niet dat dat gebeurt. Dan film je het of hou je het tegen. smoeilijk "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Best opmerkelijk ja dat er geen filmpjes van te vinden zijn, ook niet op de grote social media. De echte boeren zouden gewoon alles wat ze doen moeten filmen. Niet om direct online te mikken maar als bewijs tegen dergelijke beschuldigingen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Kijk! Dit is gewoon waar. Daarom komt die knul van 16 die beschoten was er mee weg, omdat er best duidelijke beelden waren waarop te zien was dat het nogal een rare actie van die agenten was. Wat ik ook meteen zei alhier, toen het net gebeurd was. Zo dek je je in tegen dingen die niet waar zijn. Dit geldt natuurlijk voor alle partijen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ik heb er wel flink wat voorbij zien komen, vooral bij de coronaprotesten. Maar erg lang zullen ze niet online blijven staan. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Het is ook een moeilijk voorstelbaar scenario. De grote vraag zou zijn: WAAROM? Welk belang heeft het kabinet, of voor mijn part Rutte persoonlijk, bij het actief laten escaleren van protesten? De publieke opinie beïnvloeden? Waarom zou dat nodig zijn? Verwacht men een massale volksopstand en een staatsgreep als deze tactiek niet wordt gebruikt? Ga toch gauw een eind weg zeg. ![]() Echt, ik zie op geen enkele manier waarom dit een geloofwaardige gang van zaken zou zijn. Ook hier geldt dat de simpelste verklaring waarschijnlijk de juiste is: het zijn rellen, en relschoppers die een fikkie stoken. En dan wil ik ook nog best geloven dat het een aanzuigende werking heeft op mensen die niet per se voor de boerenzaak staan, maar die gewoon even lekker willen rellen. Maar dat er een grootschalige, centraal gecoördineerde operatie gaande is waarbij ambulante eenheden zich pijlsnel en feilloos naar de willekeurige en van tevoren nog niet bekende locaties van de blokkades verplaatsen om daar de zaak in de fik te zetten en vervolgens met de noorderzon te verdwijnen... moeilijk voorstelbaar. Wàs het maar zo dat onze overheid in staat was om in korte tijd zulke efficiënte operaties op te tuigen...! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Ik had het nu enkel over deze boerenprotesten, voor zover ze echt van boeren zijn dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Nou, inderdaad. Die hoge pet qua overheid heb ik nooit gehad, maar de laatste jaren ligt die op de grond. Relschoppers, ja. Dat denk ik ook. Die hebben wel meer vreedzame protesten vernaaid. Maar die filmpjes van mensen die in burgerkleding uit politiebusjes springen heb ik ook voorbij zien komen, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Nee inderdaad, false flags operaties bestaan niet, goed punt. Ik ben weer gerustgesteld! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |