|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, waarbij uiteraard ook flink op andere fora stiekem wordt gelurked zodat alles maar dan ook alles privé wat je daar eens laat vallen in de 'strijd' gegooid kan worden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik denk echt dat de juf heel erg onder de indruk gaat zijn als ze het ziet allemaal. Misschien mogen ze dan wel weer terug naar de gewone basisschool. |
|
Hoge bloeddruk en bipolaire stoornis, het dynamische duo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wil je mijn bloeddruk zien op een foto? Net zoals toen je me niet geloofde dat ik een dikke BMW 5 serie reed? Nee ND, ik heb echt een lage bloeddruk, nee, ik maak me echt niet druk om je. Maar blijft herhalen hoor, zo overtuig je jezelf een beetje, en zo 'win' je in je eigen hoofd toch een beetje When your people matter, menstrual health matters |
|
Maar het zit je niet dwars. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Btw, die dikke 5 serie met die deuk? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
HAHAHAHA!!!1! DIE ZAT!! BAM! Schraap toch niet zo man. Het komt zo infantiel over. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Correct. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De enige citaten die er toe doen zijn die van van Kooten en de Bie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die is nieuw, waar heb ik de promotie aan verdiend? Komen er misschien nog meer nieuwe termen aan? *pakt bus glijmiddel* |
|
quote: Onvoorstelbaar wat die man allemaal over zich heen heeft gekregen. En waarvoor? Wat leven we toch in een rare wereld. Schrijvers moeten onderduiken omdat ze een verhaal verzonnen hebben wat een bepaalde groep niet aanstaat. Wetenschappers worden bedreigd omdat ze feiten ontdekken die een bepaalde groep niet aanstaat. Abortusartsen worden vermoord omdat ze handelingen uitvoeren die een bepaalde groep niet aanstaat. Politici worden bedreigd omdat ze beleid moeten voeren die een bepaalde beroepsgroep niet aanstaat. Het is allemaal even krankzinnig. Doe gewoon normaal. Don't be a dick. |
|
quote: Jammer van de spelfout wel. |
|
Prima Rotjeknors toch? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Bijna goed. In dit geval zouden wij eerder een P achter de stam tyfen. |
|
De t komt ook voor. Voorbeelden: ik loopt peentjes te zwete ik gaat Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat klopt als een zwerende vinger! |
|
Dat is dan weer een typische F.Jacobse uitspraak. De echte. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Kun je ajb ÉÉN keer gevat zijn? Gewoon, een keer in t haar ofzo? Desnoods steel je het ergens vandaan? When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.ad.nl/binnenland/koe-ligt-met-gebroken-heup-urenlang-in-brandende-zon-en-overleeft-dat-niet-activist-doet-aangifte-tegen-boer~a88a316c/ #trotsoponzeboeren |
|
Valt gewoon onder de ingecalculeerde afschrijvingspercentages hoor. Familiebedrijven mdir nog dicht bij de natuur staan. Daar hebben ze ook geen veearts in de natuur Snaack When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dude. Straks ga je ons nog vertellen dat het ook normaal is dat grote grazers bij de Oostvaardersplassen verhongeren als het er teveel worden. Of worden opgegeten door een wolf die hier kennelijk niet thuis hoort. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-08-2022 11:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die dieren zijn niet gedomesticeerd, staan niet direct onder beheer, verantwoording en zorg van de mens When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |