![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij zegt Pietje Omtzigt iets heel anders. Maar ja, wat weet die klaploper er nou van. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Omtzigt heeft het over de stikstofplannen van het kabinet. Die gaan dus verder dan wat er in de wet staat. Die regeling van de provincie Zuid Holland haalt alleen maar de wet aan, niet die plannen. Sterker nog, ze besloten tot die regeling vóór die plannen naar buiten zijn gebracht. Zo moeilijk is dit niet. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Daar hebben we het toch ook de hele tijd over. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Nee, we hadden het nu over die regeling van de provincie Zuid-Holland. Beetje opletten als je iemand natoetert. Verder gaat de Rijksoverheid er niks doordrammen, dat latzen ze aan de provincies dus ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
https://twitter.com/nos_osint/status/1553004401320656897 De NOS ook weer een werkdag kwijt aan die auto. SPIE heeft er ook nog op gereageerd. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nee, maar die zitten natuurlijk in het complot. Dus die hadden die foto's al klaarliggen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: SOROS PERSONAL INFOWAR EXPERTS No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik had het helemaal niet over Zuid-Holland, nooit gehad ook. Tassendragers hebben ze genoeg ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: I see what you did there. Het ligt er tè dik bovenop, ja ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Maar de boeren hebben deze tweet in elkaar gezet, om vervolgens te zeggen dat het de media is die hen willen pakken. Boeren zijn beyond meta hoor. Net zoals Poetin een bericht de media liet insturen dat een Oekraïense moeder gestorven was bij bombardementen, maar dan bleek ze nog te leven. En zo bewijst hij dat Russen best wel lief zijn. signature ![]() |
|
quote: Ik geloof geen reet van die onteigening, grond genoeg in NL om op te bouwen en als de regering wil onteigenen dan doen ze dat gewoon met een bestemmingswijziging van de grond. Maar na het horen van dergelijke quatsch hoop ik echt keihard dat de regering hem gewoon meteen onteigent. Gewoon, omdat ze toch uitgemaakt worden voor dieven. Als je vriendin je heel de tijd verdacht maakt van vreemdgaan dan ga je het op een keer doen. Self Fulfilling Prophecy. Onteigen die mens aub asap, zodat hij stopt met zagen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-07-2022 16:36] signature ![]() |
|
Nou opperuberfaalbahnfuhrer, het lijkt er op dat je taak hier al weer volbracht is. Niemand neemt je serieus, je "feiten" worden neergesabeld, en je maakt jezelf voor de zoveelste keer onsterfelijk belachelijk. Ga eens iets nuttigs doen, zoals je middelbare school diploma halen of zo. Dank je. En nu ga ik door de weide dartelen met krullen in mijn baard. ![]() |
|
Haha tsja, als je bron "Boer Bert" is valt er weinig eer te behalen. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Dat is een hele betrouwbare bron want hij zegt wat ik wil horen! Doe toch je eigen onderzoek, sheeple, deugvolk, driewerf turbo! ![]() |
|
quote:Betrouwbaarder dan de linkse media! Laat je niet inpakken, deugniet. Deugniet? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 29-07-2022 17:59] ![]() |
|
Vroeger zeiden we in een discussie na een dergelijk tafereel als deze pagina dat iemand uitgeluld was. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Da's tegenwoordig dan weer een howaks, als ik het spel goed begrepen heb. ![]() |
|
quote: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Jij en Stommie convergeren dezelfde karikatuur. Elle post moet van de bijtende zuurheid spatten,smileys, edits, sarcasme, alles wordt uit de kast getrokken om iedere post maar zo scherp en bijtend mogelijk te zijn. Het werkt echter niet zo goed. Ik bedoel het is soms wel irritant, maar het gebruikte arsenaal is allemaal makkelijk, voor de hand liggend, repetitief. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ach gut, de hardcore muthafucka vindt er ook weer iets van. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Oh is er dus pas sprake van dwang wanneer letterlijk het woord dwang gebruikt wordt, duidelijk ![]() quote: Ohja de meerderheid heeft natuurlijk altijd gelijk, wat ontzettend dom dat ik dit niet wil inzien ![]() quote: Inderdaad, is een volslagen geradicaliseerde idioot, vooral geen aandacht aan schenken. Gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand ![]() [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 30-07-2022 11:26] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hij komt wel elke keer nadat hij een knullige youtubevideo heeft gepost en de inhoud hier vakkundig is afgekraakt terug met een ijzersterke onderbouwing en beantwoording van de gestelde vragen. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: dus de Oekraïners zijn dom geweest, want eigenlijk moesten ze voor de oorlog begon al naar Moskou gegaan zijn om te staan betogen met brandstapels ... ok, goed. Misschien moeten we dan ook mensen preventief beginnen opsluiten omdat we nu al kunnen voorspellen dat ze strafbare feiten gaan plegen. signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |