![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Moet niet gekker worden. Ik ben het zowaar eens met je eens. ![]() |
|
Edit, mijn meme doetniet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-08-2022 13:47] ![]() |
|
quote:BAM11!!11!!! Gaan jij en Natural Tokkie naar dezelfde power speech cursus? Kei- kei- keiharde statements altijd. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Dat leren ze op proudboyscout camp denk ik. ![]() ![]() |
|
Laten we geheel logisch het Schoorlse bos gaan kappen. Hoe koekoek kun je zijn? http://schoorlsebosmoetblijven.nl/petitie Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Wat is er aan de hand vandaag want ik ben het wederom met je eens. ![]() ![]() |
|
Het is net of iedereen hetzelfde wil, maar andere ideeën heeft over hoe er te komen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zitten aantal zorgelijke aspecten aan, maar ook zeker veel positieve. Wat mij opvalt zijn de aanhalingstekens om het woord 'klimaatnoodtoestand' en de frase 'onder het mom van droogte en klimaat'. Wat ik begrepen heb is dat het qua watergebruik en voedingsstoffen en (geen of nauwelijks gebruik van) pesticiden heel erg duurzaam is, maar qua energieverbruik nog niet (want lampen) When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Alleen leg jij waarschijnlijk de focus op het drama van het onrecht dat de ourders welke slachtoffer van de toeslagenaffaire zijn wordt aangedaan, en legt ND de focus op het 'onrecht' dat 'gelukszoekers' veel beter behandeld worden dan ons 'eigen volk' When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Inderdaad. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Is dat een kattending? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hier lijken maar weinig mensen van sproeischaamte last te hebben. Jammer eigenlijk. Wtf heb je eraan om overdag je gazon (notabene, lekker boeiend) te sproeien in de hete zon? ![]() |
|
quote: Getekend, gedeeld, alles. Wtf is er mis met mensen. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/economie/6216877/gezin-is-nu-ruim-1400-euro-meer-kwijt-aan-boodschappen-dan-vorig-jaar.html Het goede nieuws: Dit is uiteraard overmacht. Als het opstootje in Oekraïne voorbij is zullen de AH's en Jumbo's in dit land de prijzen wel weer verlagen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En de energieboeren zullen hun goede voorbeeld dan vast ook volgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Of Kaag gaat het allemaal repareren. Minder of geen btw op eerste levensbehoeften enzo. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kaag brengt het geld liever het land uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
kut, verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-08-2022 9:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Edit: mijn vorige klant levert niet perse technologie voor vertical farming maar levert complete automatiseringsoplossingen voor de tuinbouw. --------------------------------------------------- Grappig. Mijn vorige klant is een grote speler in deze sector. Zij doen wel echt next-level high tech shit. De plukrobot met spectrograaf aan boord vond ik in het bijzonder indrukwekkend. Die robot "weet" per gewas wanneer het rijp is en meet per plant of er al geplukt kan worden. De plukpool geautomatiseerd. De software zorgt er verder voor dat er veel minder resources verspild worden (water, energie, mest enz) en zorgt ervoor dat de opbrengsten zo hoog mogelijk zijn. Betere producten voor een betere prijs met zo min mogelijk verspilling. Ik dweilde daar de toiletten. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-08-2022 12:36] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |