|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Hij staat voor de muur denk ik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Je probeert krampachtig je post heel spottend en krachtig te laten overkomen met je infantiele smiley, maar het faalt zoals altijd. Je bent niet krachtig en je spot is echt voorspelbaar, makkelijk en ik denk voor de meesten hier inmiddels slaapverwekken. Joh, spotten over een leuk liedje wat we daar gemaakt hebben voor de lol joh, nou, kapot bruut man. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kei-hard ND. De kracht van jouw repliek altijd. Echt, Het vette is ook dat je de ander niet alleen heel erg kleineert, maar vooral je zelf zo krachtig en volwassen overkomt. Wauw When your people matter, menstrual health matters |
|
Schertsfiguur Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De ironie dat iemand de blijft reageren "vooral doorgaan" post. De ironie dat de forumclown die alleen bijval krijgt uit de wappiehoek met welgeteld 1 lid en voor de rest door t gros van de mensen die de discussie met hem aangaan afgebrand wordt mij een schertsfiguur noemt. Reageer je hier ook weer lekker op ND? Maak er een lekker zure dag van? When your people matter, menstrual health matters |
|
Jouw dag kan ongetwijfeld nog zuurder. Ik gun je het laatste woord. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Shit. Ik ben door mijn popcorn heen. Wil er nog iemand CO2-credits overnemen zodat ik nieuwe popcorn kan scoren? |
|
quote: Echt te bizar voor woorden wat die Jones allemaal heeft uitgekraamd, en niet alleen in deze zaak. Goed dat hij nu schuldig is bevonden, maar treurig wat hij met zijn onzin allemaal aan leed heeft veroorzaakt. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
https://www.dagelijksestandaard.nl/binnenland/extreemlinks-dreigt-met-stalbezettingen Het echte tuig kruipt ook onder hun steen vandaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een bron. quote: Edit: wordt de Nederlandse Breitbart genoemd. Offtopic dus. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-08-2022 23:22] |
|
Drie keer raden welk land er gaat volgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zeg, dit is 8chan niet he debiel. Het enige tuig dat hier onder een steen vandaan kruipt ben jij. Geradicaliseerd, constateerde iemand eerder al, terecht. Ga je hierna uit Mein Kampf citeren soms? |
|
Het zuurstoftekort dat je had toen je bijna stikte in een limaboon heeft je geen goed gedaan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Sprak jij niet over framing, in het kader van de verslaggeving in de reguliere pers over het boerenterroris, eh sorry, de boerenprotesten? En nu post je zelf een schoolvoorbeeld van framing. Één persoon post iets op Facebook en "extreemlinks dreigt". Maar je grote vriend Mark dreigt letterlijk met de "hardste acties ooit" en dat is dan legitiem protest. Ik vind het beiden overigens onaanvaardbaar. Snap ook totaal niet wat mensen nu proberen te bereiken door staldieren te "bevrijden". Daar komen alleen maar ongelukken van. Net zoals boeren die afval op snelwegen dumpen. |
|
Ik hoop voor je dat ze je humeur niet bederven als je straks dansend in slecht een olifanten string aan ze voorbij komt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ben jij dronken soms? Je bent nog slechter te begrijpen als anders. |
|
Ook dat ligt aan jou. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dit is toch wel the living proof van de pot verwijt de ketel. Je hebt een geradicaliseerde nodig om er eentje te herkennen nietwaar? Popcorn please. |
|
quote: ik zou het niet weten. Ik weet in ieder geval wel welk land niet en dat is Nederland. Ook heel slim om een land als Sri lanka een-op-een naar Nederland willen vertalen “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: Guttegut kutje gaat zich er ook mee "bemoeien" hoor. Als het nou waar is wat je zegt, en jij kunt constateren dat ik geradicaliseerd ben, volgt daaruit dat jij dat dus ook bent. Het is een mentale circlejerk voor mensen met een verstandelijke beperking. |
|
quote: En vooral ontkennen dat je niet geradicaliseerd bent. Desondanks toch fijn dat je het bij deze hebt bevestigd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |