|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan zal ik met mijn hogere IQ, salaris en t spreken van meer talen dan jij, de domme populistische tokkieboer wel een uitzondering zijn? When your people matter, menstrual health matters |
|
Je vergeet hogere bloeddruk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik denk eerder gezien je postgedrag hier dat jij om je bloeddruk moet denken When your people matter, menstrual health matters |
|
De forumclown Fjoesion probeert het weer om te draaien. Niemand gelooft je. BAM!1! Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Is de kibbeling vandaag weer in de aanbieding? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En bij het Kruidvat de recalcitrantjes. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Eens kijken of ik daar mijn spaarpunten voor kan inzetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Geen bloeddrukverlagende supplementen voor Fjoesion? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb daar pillen voor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Of tegen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Tegen hoge bloeddruk. Voor bloeddrukverlaging. Ik denk dat Wim het goed zegt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Slappe hap allemaal ND, zelfs in sarcasme ben je een slappeling When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:De tering wat slap When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Klopd! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Da’s een knap staaltje zelfverhevenheid. Heel ZM is onder de indruk. Hogere IO: Dat lijkt me wel duidelijk. Enkel staat IQ in dit geval voor InfantiliteitsQuotiënt. En in jouw geval is dat zo hoog dat het door geen ander te benaderen is laat staan te overtreffen. Hoger salaris: Goed non-argument. Ten eerste maakt het je geen beter mens en ten tweede heb je geen idee wat een ander aan inkomen heeft. Spreken van meer talen: Je beheerst de straattaal feilloos, dat laat je met grote regelmaat zien. Schelden beheers je ook prima, zie ook het volgende punt. Domme populistische tokkieboer: Wederom een knap staaltje zelfverhevenheid van iemand die graag neerkijkt op anderen, anderen graag de maat neemt en zelf structureel zondigt op zijn eigen maatnames. Je voelt jezelf heel bijzonder dat is wel duidelijk. Tegelijk lacht iedereen je uit inclusief degene waarvan je denkt dat het je soulbrothers zijn. Je hebt het alleen zelf niet in de gaten. Wie is hier nou de forumclown? |
|
quote: Wat meer boeit is natuurlijk hoeveel je onder de streep overhoudt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Heeft iemand het over dikke lijnen huh huh huh. |
|
quote:Oh wauw wet een scherpe analyse! Ik voel me helemaal niet bijzonder, ik vind ND gewoon eenpopulistische tokkie. Want uhm... omdat ie dat is. Zo moeilijk is t toch niet? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Huh huh When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ondanks de te verwachten ontkenning bedankt voor de bevestiging. En ND is duidelijk onder de indruk. |
|
Probeer niet zo intelligent over te komen gekke tokkie When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is echt grappig om te zien hoeveel mensen hier (waaronder ikzelf) denken dat ze heel gevat overkomen maar als je je buiten de discussie houdt en slechts toekijkt dan valt dat eigenlijk best tegen. *popcorn* |
|
En met heel zorgvuldig gekozen woorden, verkleinvormen, smileys en right-back-at-ya-citaten. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |