IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar de politie graag op onschuldige kinderen schiet [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 21:16 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 21:05 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik had het nu enkel over deze boerenprotesten, voor zover ze echt van boeren zijn dus.



Ja nee ok, duidelijk


[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 28-07-2022 21:18]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 21:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 21:09 schreef Slechtie het volgende:
Nee inderdaad, false flags operaties bestaan niet, goed punt. Ik ben weer gerustgesteld!
Cognitie, het is niet iedereen gegeven


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-07-2022 21:28 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 28 juli 2022 21:09 schreef F.Jacobse het volgende:

Maar die filmpjes van mensen die in burgerkleding uit politiebusjes springen heb ik ook voorbij zien komen, ja.





Daar heb ik zojuist eens actief naar gezocht, maar als niet-gebruiker van sociale media vind ik niet echt wat. Kan ook aan mijn zoekskills liggen natuurlijk. Alles wat ik wel vind staat op sites als het onvolprezen ninefornews.nl, maat ook daar geen filmpje inclusief correcte metadata van mensen die niets anders kunnen zijn dan overheidspersoneel dat brand sticht.



OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 21:31 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS



Hier zie je ze wel bezig. Ze proberen iemand uit de menigte te sleuren? En vluchten daarna weer terug naar hun busje.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 28-07-2022 21:32]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 21:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 21:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Maar erg lang zullen ze niet online blijven staan.
Nee man.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2022 21:32 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zag ze toen op twitter voorbij komen. Geen idee of dat terug te vinden is, aldaar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-07-2022 21:37 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 28 juli 2022 21:31 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:


Hier zie je ze wel bezig. Ze proberen iemand uit de menigte te sleuren? En vluchten daarna weer terug naar hun busje.


Dat is iets anders. 2 jaar geleden ook. Romeo-operaties bestaan. Dat is een gegeven. Waar ik naar op zoek ben zijn beelden van zulke Romeo's (of andere onmiskenbare overheidsfunctionarissen), die brand stichten bij een door boeren oogetuigd protest. De stelling dat specifiek dat gebeurt werd hier geponeerd. Dan wil ik beelden zien ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-07-2022 21:41]



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 21:37 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 juli 2022 21:28 schreef Negatieveling het volgende:
Daar heb ik zojuist eens actief naar gezocht, maar als niet-gebruiker van sociale media vind ik niet echt wat. Kan ook aan mijn zoekskills liggen natuurlijk. Alles wat ik wel vind staat op sites als het onvolprezen ninefornews.nl, maat ook daar geen filmpje inclusief correcte metadata van mensen die niets anders kunnen zijn dan overheidspersoneel dat brand sticht.
De Nederlandse politie zet uiteraard vaak personeel in burger in, goede zaak. Uiteraard zijn deze getraind door Rutte (met de fucking R van Reptillian, ik bedoel hallo HALLO OO sheepke wake and woke the fuck up!!) om protesters op te hitsen en met van die speciale naalden 5G nanobots in te spuiten.


When your people matter, menstrual health matters


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 28-07-2022 21:40 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 28 juli 2022 21:31 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:


Hier zie je ze wel bezig. Ze proberen iemand uit de menigte te sleuren? En vluchten daarna weer terug naar hun busje.

Zie dat stelletje lafaards triest bezig zijn dan. Zo arresteer je toch niet iemand (als dat al de bedoeling was), dit riekt naar pure opruiing.

Tot zover mijn ongezouten tokkiemening


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 21:44 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 21:37 schreef Negatieveling het volgende:
Dat is iets anders. 2 jaar geleden ook. Romeo-operaties bestaan. Dat is een gegeven. Waar ik naar op zoek ben zijn beelden van zulke Romeo's (of andere onmiskenbare overheidsfunctionarissen), die brand stichten bij een door boeren oogetuigd protest. De stelling dat specifiek dat gebeurt werd hier geponeerd. Dan wil ik beelden zien ook.

Oh ik dacht dat je gezocht had naar filmpjes van mensen die in burgerkleding uit politiebusjes springen maar deze niet kon vinden.

Van brandstichtende romeootjes heb ik geen beelden gezien en is hier ook niet geponeerd als feit.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 21:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 21:32 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik zag ze toen op twitter voorbij komen. Geen idee of dat terug te vinden is, aldaar.





Volgens mij gewoon zelfs op tv geweest, hele uitleg over wat Romeo's zijn, wat ze doen en wat het doel ervan is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 21:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Als reactie op e.o.a. bewering dat romeos hooibalen in de fik steken:

quote:
Op 28 juli 2022 20:21 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Er zijn heel veel van dit soort verklaring over de romeootjes. Er zijn ook beelden van dat ze opeens in burgerkleding uit een politiebusje tevoorschijn komen. Dus ja het zal wel niet waar zijn


[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 28-07-2022 21:53]


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 21:52 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 21:37 schreef Fusion het volgende:
De Nederlandse politie zet uiteraard vaak personeel in burger in, goede zaak. Uiteraard zijn deze getraind door Rutte (met de fucking R van Reptillian, ik bedoel hallo HALLO OO sheepke wake and woke the fuck up!!) om protesters op te hitsen en met van die speciale naalden 5G nanobots in te spuiten.


You on drugz girl?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 21:55 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 21:40 schreef Slechtie het volgende:
Zie dat stelletje lafaards triest bezig zijn dan. Zo arresteer je toch niet iemand (als dat al de bedoeling was), dit riekt naar pure opruiing.

Tot zover mijn ongezouten tokkiemening


En als ze al op de bestemming zijn aangekomen die kutsirene nog even aangooien. Nee, dat heeft nut. :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-07-2022 21:55 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 28 juli 2022 21:44 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Oh ik dacht dat je gezocht had naar filmpjes van mensen die in burgerkleding uit politiebusjes springen maar deze niet kon vinden.

Van brandstichtende romeootjes heb ik geen beelden gezien en is hier ook niet geponeerd als feit.


Prima, niet door jou persoonlijk geponeerd als feit. Wel in dat screenshot van de posting van die wegwerker/aannemer wat jij quote. Vervolgens wordt in de posts daaronder op dit forum wel degelijk de suggestie gewekt dat het best wel eens waar zal kunnen zijn omdat er beelden zijn van politie in burger die in en uit een busje stapt.

Vermoeiende manier om uiteindelijk tot het punt te komen dat het allemaal op speculatie berust omdat er geen beelden zijn van hetgeen gesuggereerd wordt dat er gebeurt.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-07-2022 21:56]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 21:57 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 juli 2022 21:44 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Oh ik dacht dat je gezocht had naar filmpjes van mensen die in burgerkleding uit politiebusjes springen maar deze niet kon vinden.

Van brandstichtende romeootjes heb ik geen beelden gezien en is hier ook niet geponeerd als feit.


We wachten ook nog op beelden van echte boeren die zooi op de weg gooien.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 22:01 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 21:55 schreef Negatieveling het volgende:
Prima, niet door jou persoonlijk geponeerd als feit. Wel in dat screenshot van de posting van die wegwerker/aannemer wat jij quote. Vervolgens wordt in de posts daaronder op dit forum wel degelijk de suggestie gewekt dat het best wel eens waar zal kunnen zijn omdat er beelden zijn van politie in burger die in en uit een busje stapt.

Vermoeiende manier om uiteindelijk tot het punt te komen dat het allemaal op speculatie berust omdat er geen beelden zijn van hetgeen gesuggereerd wordt dat er gebeurt.

Het zijn simpelweg verklaringen. Met in het achterhoofd wat er al heeft plaatsgevonden aan politiegeweld kan ik niets anders doen dan zo'n verklaring serieus nemen. Ik vind daar verder niets vermoeiends aan.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-07-2022 22:07 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 28 juli 2022 21:57 schreef Natural Disaster het volgende:
We wachten ook nog op beelden van echte boeren die zooi op de weg gooien.




Weet je wie dat doet?

RUTT31!!1!1!

VERKLEED ALS B0ER!11!1!1


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 22:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Die valt meteen door de mand met zijn pinokkioneus.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 22:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Editbpiaff lama

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 28-07-2022 22:10]


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2022 22:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 28 juli 2022 21:55 schreef Natural Disaster het volgende:
En als ze al op de bestemming zijn aangekomen die kutsirene nog even aangooien. Nee, dat heeft nut. :')




dat moet je natuurlijk inderdaad niet doen als betogers bestaan uit marginalen, dat werkt als pure dopamine bij dat soort wezens.


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-07-2022 22:19 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Willen jullie niet zo gemeen doen tegen die vriendelijke meneer Rutte


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-07-2022 23:45 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-07-2022 23:58 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Deze ook al gezien?





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-07-2022 0:15 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 28 juli 2022 23:58 schreef Natural Disaster het volgende:
Deze ook al gezien?





Die foto is nu gebruikt voor ongeluk door boerenprotest nepnieuws?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen