|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Cognitie, het is niet iedereen gegeven When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Daar heb ik zojuist eens actief naar gezocht, maar als niet-gebruiker van sociale media vind ik niet echt wat. Kan ook aan mijn zoekskills liggen natuurlijk. Alles wat ik wel vind staat op sites als het onvolprezen ninefornews.nl, maat ook daar geen filmpje inclusief correcte metadata van mensen die niets anders kunnen zijn dan overheidspersoneel dat brand sticht. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hier zie je ze wel bezig. Ze proberen iemand uit de menigte te sleuren? En vluchten daarna weer terug naar hun busje. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 28-07-2022 21:32] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote:Nee man. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zag ze toen op twitter voorbij komen. Geen idee of dat terug te vinden is, aldaar. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat is iets anders. 2 jaar geleden ook. Romeo-operaties bestaan. Dat is een gegeven. Waar ik naar op zoek ben zijn beelden van zulke Romeo's (of andere onmiskenbare overheidsfunctionarissen), die brand stichten bij een door boeren oogetuigd protest. De stelling dat specifiek dat gebeurt werd hier geponeerd. Dan wil ik beelden zien ook. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-07-2022 21:41] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:De Nederlandse politie zet uiteraard vaak personeel in burger in, goede zaak. Uiteraard zijn deze getraind door Rutte (met de fucking R van Reptillian, ik bedoel hallo HALLO OO sheepke wake and woke the fuck up!!) om protesters op te hitsen en met van die speciale naalden 5G nanobots in te spuiten. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zie dat stelletje lafaards triest bezig zijn dan. Zo arresteer je toch niet iemand (als dat al de bedoeling was), dit riekt naar pure opruiing. Tot zover mijn ongezouten tokkiemening |
|
quote: Oh ik dacht dat je gezocht had naar filmpjes van mensen die in burgerkleding uit politiebusjes springen maar deze niet kon vinden. Van brandstichtende romeootjes heb ik geen beelden gezien en is hier ook niet geponeerd als feit. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Volgens mij gewoon zelfs op tv geweest, hele uitleg over wat Romeo's zijn, wat ze doen en wat het doel ervan is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als reactie op e.o.a. bewering dat romeos hooibalen in de fik steken: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 28-07-2022 21:53] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: You on drugz girl? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En als ze al op de bestemming zijn aangekomen die kutsirene nog even aangooien. Nee, dat heeft nut. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Prima, niet door jou persoonlijk geponeerd als feit. Wel in dat screenshot van de posting van die wegwerker/aannemer wat jij quote. Vervolgens wordt in de posts daaronder op dit forum wel degelijk de suggestie gewekt dat het best wel eens waar zal kunnen zijn omdat er beelden zijn van politie in burger die in en uit een busje stapt. Vermoeiende manier om uiteindelijk tot het punt te komen dat het allemaal op speculatie berust omdat er geen beelden zijn van hetgeen gesuggereerd wordt dat er gebeurt. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 28-07-2022 21:56] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: We wachten ook nog op beelden van echte boeren die zooi op de weg gooien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het zijn simpelweg verklaringen. Met in het achterhoofd wat er al heeft plaatsgevonden aan politiegeweld kan ik niets anders doen dan zo'n verklaring serieus nemen. Ik vind daar verder niets vermoeiends aan. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Weet je wie dat doet? RUTT31!!1!1! VERKLEED ALS B0ER!11!1!1 |
|
Die valt meteen door de mand met zijn pinokkioneus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Editbpiaff lama [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 28-07-2022 22:10] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: dat moet je natuurlijk inderdaad niet doen als betogers bestaan uit marginalen, dat werkt als pure dopamine bij dat soort wezens. signature |
|
Willen jullie niet zo gemeen doen tegen die vriendelijke meneer Rutte When your people matter, menstrual health matters |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Deze ook al gezien? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die foto is nu gebruikt voor ongeluk door boerenprotest nepnieuws? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |