IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar een een booswitte LOM-school-alumnus vrijwel dagelijks links post naar zure 'briefjes' die geen weldenkend mens wil lezen (politiek) Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-02-2023 7:42 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 2 februari 2023 5:44 schreef Tanteloos het volgende:


Terecht dat ze boetes krijgen.


Wie is dat dan? Hij parafraseert in ieder geval, misschien onbewust, Goebbels.

"Einmal wird unsere Geduld zu Ende sein, und dann wird den Juden das freche Lügenmaul gestopft werden."



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 02-02-2023 8:01 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Henk Bres, mediapersoonlijkheid.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-02-2023 8:38 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Iets te toevallig, lijkt me niet onbewust.

Sjeezzz, wat een....

Nare Hagenees.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-02-2023 8:47 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 2 februari 2023 8:01 schreef Tanteloos het volgende:
Henk Bres, mediapersoonlijkheid.


Aha. Zijn hoofd komt me wel ergens bekend voor maar ik kan hem niet aan een rol of functie koppelen. Maakt verder ook niet uit. Ik weet niet eens of dit screenshot echt is of dat iemand het heeft gephotoshopt, dus tja.



OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 02-02-2023 15:46 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Het kan aan mijn brakke search engine skills liggen maar ik kom niet verder dan een reddit meme. Volgens mij is die dikke pad zelfs nooit bij ON geweest. Ben niet bepaald een trouwe kijker dus ik kan het ook helemaal mis hebben.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2023 17:51 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Henk is niet zo van de nuance, die zegt wat ie wil zeggen recht voor z'n raap.

Kan ook niet bevestigen of ie bij ON aan tafel heeft gezeten. Kijk zelden publieke omroepen.




https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-richard-de-mos-2/

Briefje voor de trouwe lezers en beroepskankeraars.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-02-2023 18:15 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 2 februari 2023 8:01 schreef Tanteloos het volgende:
Henk Bres, mediapersoonlijkheid.


Overigens: wat een armoedige omschrijving van een mensenleven is dàt: 'mediapersoonlijkheid'.

En nu ik even de moeite neem om dit heerschap door Google te trekken is het in ieder geval denkbaar dat hij bij ON de tekst uit het fotootje heeft gebezigd.

Ik quote even van ad.nl
https://www.ad.nl/show/henk-bres-weer-onder-vuur-door-tweet-over-negers-twitter-verwijdert-bericht~a66e1a22/


quote:
Op 3 juni 2020 scgeef het AD het volgende:
Het is niet de eerste maal dat Bres, die doorbrak bij het grote publiek als ADO-fan en volkse deelnemer van het discussieprogramma Het Lagerhuis, onder vuur ligt door een bericht op Twitter. De Hagenaar deelde vorig jaar een bericht over ‘Kut Afrikanen’ die ‘af, stiekum en altijd in een groepje’ zouden opereren. De tweet eindigde met de tekst ‘Ik zeg uitroeien met een GOEIE Hitler!’



Wow. Gewoon wow.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 02-02-2023 18:22]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-02-2023 18:21 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Kudt. Dubbelpost.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 02-02-2023 18:21]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2023 19:13 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://twitter.com/envirosec/status/1620931614762217472

Die Kaag heks met d'r arrogantie:
"ik heb een oorlog voorkomen tussen Libanon en Israël"

Dan had je recent ook wel je best kunnen doen, trut.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 02-02-2023 21:22 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 2 februari 2023 18:15 schreef Negatieveling het volgende:
En nu ik even de moeite neem om dit heerschap door Google te trekken is het in ieder geval denkbaar dat hij bij ON de tekst uit het fotootje heeft gebezigd.


Ben vooral benieuwd wat dan de reactie van de interviewer geweest zou zijn. "Bedankt voor je bijdrage Henk, en dan nu over naar het volgende onderwerp."

Helaas niet terug te vinden dus ik denk dat het slechts een meme is.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 02-02-2023 21:47 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Henk Bres... De man die doet alsof discriminatie en openlijk racisme vrijheid van meningsuiting zijn. Haha, wat een clown is dat. Tokkie, dat ook.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-02-2023 22:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 2 februari 2023 21:47 schreef Dypfrys het volgende:
Tokkie, dat ook.

Het is een Hagenees, geen Amsterdammer.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 03-02-2023 9:06 by Attila_the_hun Profiel van Attila_the_hun

quote:
Op 2 februari 2023 8:47 schreef Negatieveling het volgende:
Aha. Zijn hoofd komt me wel ergens bekend voor maar ik kan hem niet aan een rol of functie koppelen. Maakt verder ook niet uit. Ik weet niet eens of dit screenshot echt is of dat iemand het heeft gephotoshopt, dus tja.


een paar jaar geleden had je een soort discussieprogramma/-wedstrijd op de tv. Ik kan de naam ff niet mee herinneren. Daar kwam Henk Bres regelmatig en zo is hij een soort van bekende Nederlander geworden.

ed. het was al beantwoord (idd lagerhuis)

[Dit bericht is gewijzigd door Attila_the_hun op 03-02-2023 9:08]


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-02-2023 9:31 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 2 februari 2023 18:15 schreef Negatieveling het volgende:
Overigens: wat een armoedige omschrijving van een mensenleven is dàt: 'mediapersoonlijkheid'.

En nu ik even de moeite neem om dit heerschap door Google te trekken is het in ieder geval denkbaar dat hij bij ON de tekst uit het fotootje heeft gebezigd.

Ik quote even van ad.nl
https://www.ad.nl/show/henk-bres-weer-onder-vuur-door-tweet-over-negers-twitter-verwijdert-bericht~a66e1a22/




Wow. Gewoon wow.


Cancellen en snel. Zelfde niveau als plastische chirurgie influencers maar dan net iets schadelijker. Tering.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2023 11:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ik zeg "gewoon laten doen".

Met een beetje geluk treedt er verzadiging op bij de groep alternatieve nieuwszoekers. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze steeds meer zullen inzien en bewust worden dat het allemaal op basis van onverwerkte emo-shizzle is dat "de waarheid" elders zijn beginnen zoeken. Zeker als ze zien hoe karikaturaal de leidende figuren in hun wereldje eruit zien.

Zelfde als bij Filemon en de complotten. De rode draad: gebrekkig analytisch vermogen, autoriteitsproblemen, jaloezie richting succesvolle personen, afhankelijkheid aan middelen, hoge mate van neuroticisme, zich bedreigd voelen door de buitenwereld (gebrek aan gevoel van autonomie).


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 03-02-2023 12:33 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 3 februari 2023 9:31 schreef Ktulu het volgende:
Cancellen en snel.
Nee, cancel culture is de kanker van deze aarde. Ofzoiets.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-02-2023 12:41 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Goeie poging Slechtheid, maar het was censuur


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-02-2023 12:55 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 3 februari 2023 9:31 schreef Ktulu het volgende:
Cancellen en snel. Zelfde niveau als plastische chirurgie influencers maar dan net iets schadelijker. Tering.


Hoe kansloos zo'n figuur ook is, ik ben nooit zo voor cancellen. Laat hem zichzelf maar te kijk zetten. Natuurlijk zijn er dan altijd mensen die denken: "hij zegt tenminste wat ik wel denk maar niet durf uit te spreken" maar ik blijf (tegen beter weten in, misschien) toch het vertrouwen houden dat de overgrote meerderheid van de mensen verstandig genoeg is om dit soort marginale figuren alleen maar een meewarige blik te gunnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 03-02-2023 12:55]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2023 14:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Voilà.

Gewoon later doen. Dit soort van overschot roeit zichzelf wel uit. Zelfs in een wereld met Trump aan de macht.


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-02-2023 15:06 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2023 15:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ALLES KUT ENTER


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-02-2023 15:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Het lijkt me best een straf om Belg te zijn.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2023 15:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

WAT JIJ WIL


signature


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 03-02-2023 16:09 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Neem wat minder. Geen idee of het nou drugs of medicijnen zijn (en interesseert me verder ook niet) maar neem wat minder.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-02-2023 16:16 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Nog even en hij gaat ook nog zeggen dat ie in de Heere is.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen