IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar een een booswitte LOM-school-alumnus vrijwel dagelijks links post naar zure 'briefjes' die geen weldenkend mens wil lezen (politiek) Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-02-2023 19:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 24 februari 2023 17:30 schreef Negatieveling het volgende:
Hypnos, je bent een homo!
Ben je dat zeker?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2023 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 februari 2023 17:30 schreef Negatieveling het volgende:
Hypnos, je bent een homo! Nu lees ik dus ongewild alsnog een stukje diarree in geschreven vorm van één van de laagste levensvormen met toegang tot het wereldwijde web. Kun je niet gewoon, net als vroeger, plaatjes van uitgescheurde poepgaten plaatsen of zo?


Sorry denk ik

Ik ga mezelf geen homo noemen, ben ik veel te conservatief voor. En de incentive is niet groot genoeg. Ligt vooral aan vrouwen die me niet belonen voor homo activiteiten.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2023 22:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en ook omdat je met een piemel niet kunt vingeren


signature


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 24-02-2023 23:13 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 24 februari 2023 22:37 schreef Hypnos het volgende:
Sorry denk ik

Ik ga mezelf geen homo noemen, ben ik veel te conservatief voor. En de incentive is niet groot genoeg. Ligt vooral aan vrouwen die me niet belonen voor homo activiteiten.

Fusion associeert zichzelf met een zeikwijf dus je zou toch wel aan je trekken moeten kunnen komen.

Anders wil ze vast je prostaat wel melken.

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 24-02-2023 23:15]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 23:27 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 24 februari 2023 23:13 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Anders wil ze vast je prostaat wel melken.

Was de faalbaas daar ook niet van?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-02-2023 7:29 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Voor de vroege vogels:

quote:
Briefje van Jan – aan Mark Rutte

Meneer Rutte,

Nooit eerder zag ik u zo geëmotioneerd als gisteren toen u het volk via de camera’s van de Staatsomroep toesprak.

Het ging over het rapport van de Parlementaire Enquetecommissie Gaswinning Groningen.

“Een nachtmerrie.”

“Komt hard binnen, ook bij mij persoonlijk.”

“Ik voel schaamte.”

U was zo diep geraakt door het leed dat uw vier kabinetten de Groningers de afgelopen dertien jaar hadden aangedaan, dat u wel 40, 45 keer aan de aanwezige pers meldde dat u niet in staat was in te gaan op het rapport van de enquetecommissie.

U noemde zelf geen datum waarop u wél in staat zou zijn om u te vermannen en namens uw VVD/D66/CDA/Christenunie-kabinet met een inhoudelijke verklaring te komen.

U verschool zich voor het ontbreken van een echte reactie achter het argument dat u met een snelle verklaring “geen respect zou tonen voor de Groningers”.

Maar we zagen allemaal aan uw blik dat het huilen de zelfmoord u nader stond dan het lachen en dat die verklaring er voorlopig niet gaat komen.

Áls u al mentaal in staat bent om de volle 1957 pagina’s van het rapport de komende tijd te lezen en om u achter de schrijfmachine te zetten voor die verklaring, zult u die op z’n vroegst voorlezen op 16 maart.

U bent bereid op de nagedachtenis van uw ouders te zweren dat dat helemaal níets te maken heeft met het feit dat op 15 maart verkiezingen zijn, maar alles met de pijn die u voelt in uw hart op de plek waar bij mensen een hart zit.

Zo onnodig dat u zichzelf zo pijnigt, meneer Rutte.

Want iedereen weet dat je de pleister er beter in één keer snel kunt aftrekken, dan heel langzaam.

U had gewoon gisteren meteen een eind kunnen maken aan de pijn die de Parlementaire Enquetecommissie Gaswinning Groningen u bezorgde.

Even vijf minuten door de zure appel heen bijten.

En het is ook weer niet zo dat het moeilijk is om de juiste woorden te vinden.

Sterker: uw spreektekst lag in grote lijnen al klaar.

Ik vond ‘m na enig speurwerk op de website van de Rijksvoorlichtingsdienst.

U had ‘m, tijdens de autorit van Den Haag hélemaal naar het plaatsje Dinges in Groningen, met een paar doorhalingen en aanvullingen kunnen finetunen.

Dan was het dit geworden:

“Goedendag,

Een van mijn verre voorgangers als minister-president, Pieter Cort van der Linden, schreef ooit over de taak van de overheid: ‘De staat dringt de overmoedigen terug, beschermt de zwakken, verdeelt de risico’s, en stelt zich in het haastig gedrang aan allen tot gids.’

Dat is een hoge norm en het is duidelijk dat de overheid in het kinderopvangtoeslagdossier gasdossier niet aan die norm heeft voldaan.

De rechtsstaat moet burgers beschermen tegen een almachtige overheid en dat is hier op een verschrikkelijke manier mis gegaan.

Het rapport van de Parlementaire Ondervragingscommissie Kinderopvangtoeslag Enquetecommissie Gaswinning Groningen is snoeihard, maar fair.

Op alle niveaus, door het hele politiek-bestuurlijk-juridische systeem heen, zijn fouten gemaakt die ertoe hebben geleid dat duizenden ouders honderdduizenden Groningers groot onrecht is aangedaan.

Maar de politieke verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk bij het zittende kabinet en nergens anders.

De afgelopen weken en dagen uren hebben we binnen het kabinet een aantal keren uitvoerig over het rapport gesproken.

Met als belangrijkste doel het opstellen van een gedegen inhoudelijke reactie op het rapport.

Een reactie die erop gericht is dat zoiets nooit meer op deze manier kan gebeuren.

Die reactie hebben we vandaag met elkaar afgerond en zullen we conform afspraak vandaag aan de Tweede Kamer aanbieden.

Daar hebben de ouders Groningers recht op.

De kabinetsreactie gaat natuurlijk over financiële compensatie aan de getroffen ouders Groningers – dat is nu het eerste dat goed geregeld moet worden.

En daar gaan we hoe dan ook mee door.

Maar natuurlijk is voor de toekomst meer nodig.

Want het kan en mag niet nog een keer zo verschrikkelijk misgaan.

Daarom moet er een heel nieuw toeslagensysteem komen, te beginnen met de kinderopvangtoeslag.

Signalen dat het ergens niet goed gaat, moeten veel sneller naar boven komen en veel sneller tot actie leiden.

En ook moet de informatievoorziening fundamenteel op de schop.

Zo zullen bijvoorbeeld voortaan de stukken die ten grondslag liggen aan een kabinetsbesluit openbaar worden gemaakt en wordt na elke ministerraad een besluitenlijst met toelichting gepubliceerd.

Vandaag was ook de vraag naar de politieke verantwoordelijkheid aan de orde.

We zijn eensgezind: als het hele systeem heeft gefaald, kan alleen gezamenlijk verantwoordelijkheid worden gedragen.

En dat heeft tot de conclusie geleid dat ik zojuist de Koning het ontslag heb aangeboden van het hele kabinet. En ik zal aansluitend aan deze persconferentie naar het paleis gaan om de Koning verder toelichting te geven.

Daarmee is het kabinet demissionair geworden.

De vraag is nu: wat betekent het aftreden van het kabinet concreet?

De verkiezingen staan gepland voor medio maart.

En van ons mag ondertussen worden verwacht dat we doen wat in nodig is in het landsbelang.

Dat doen we uiteraard in nauw overleg met, en verantwoording afleggend aan het parlement.

Tegen Nederland wil ik zeggen: onze strijd tegen het coronavirus de Russen gaat door.

Ons werk staat de komende maanden onverminderd in het teken van corona de oorlog en het opvangen van de economische en maatschappelijke gevolgen door middel van alle bestaande en aangekondigde steunpakketten woest aantrekkelijke regelingen.

En tegen de getroffen ouders Groningers in de affaire rond de kinderopvangtoeslag gaswinning wil ik dit zeggen: we zullen blijven werken aan snelle compensatie en aan de verbeteringen die nodig zijn voor de toekomst.

Met dit besluit van vandaag wil het kabinet recht doen aan al die ouders Groningers aan wie ongekend onrecht is aangedaan.

Dank u wel.”

Zo had u de honderdduizenden Groningers recht kunnen doen.

En als u had moeten huilen bij het zinnetje over de koning, omdat u wist dat Willem-Alexander u helemaal de tering zou gaan schelden nu hij eerder terug moest komen van vakantie, had heel Nederland daar ongetwijfeld begrip voor gehad.

Want dat zou voelen als ongekend onrecht.

U deed tenslotte ook maar uw best.

En u kunt er ook niks aan doen dat u een onverbeterlijke schoft bent die bereid is om over lijken te gaan om zijn baantje maar te behouden.

En voorts ben ik van mening dat iedereen op 15 maart moet gaan stemmen en dat aan mensen die nog altijd op VVD, D66, CDA, Christenunie, PvdA of GroenLinks stemmen een steekje los zit.

Groet,

JanD


https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mark-rutte-2/





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-02-2023 11:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://twitter.com/SPnl/status/1629207558429843460

Sandra Beckerman van de SP legt even uit waarom de VVD een kneuzenpartij is.

Hoe eerder dit kabinet naar de klote is hoe beter.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2023 19:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zijn er echt mensen die dat serieus nemen allemaal?


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 26-02-2023 12:06 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Hee, Jan Dijkgraaf heeft een briefje voor XXL.
Ben je toch een keer de doelgroep.

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-de-vvd-stemmers/

Ik begreep dat quoten op prijs wordt gesteld dus bij deze:

quote:
Briefje van Jan – aan de VVD-stemmers

Beste VVD’ers,

Negen jaar geleden hadden drie studenten van de afdeling graphic design aan ArtEZ in Arnhem voor de verkiezingen van Provinciale Staten iets interessants gedaan.

Ze maakten een website en Facebook-pagina waarop jongeren hun stempas konden ruilen voor goederen of diensten.

Lotte, Asja en Pola heetten ze.

En hun website youthvoteexchange.nl.

Het was grappig om te zien welke prijs jongeren hingen aan hun stempas.

Een Ford Mustang.

Een fiets.

Een PlayStation (3, LOL).

Een warme maaltijd.

Een caravan.

Een flatscreen tv.

Een blender.

Een all-inclusive vakantie naar de zon.

Een schoonmaakbeurt van een appartement.

Een kratje Grolsch.

Een MacBook Pro.

Een draagbaar radiootje.

(‘Duizend euro’ ontbrak, omdat ze de verkiezingsbelofte van Mark Rutte uit 2012 blijkbaar in 2014 al waren vergeten)

Ik schreef die meiden destijds dat ik het een schandalig initiatief vond.

Zelf had ik op dat moment nog geen idee op welke partij ik zou gaan stemmen, maar ik vond dat je je stemrecht niet moest verkwanselen.

Waarom niet?

Omdat het toen minder dan 100 jaar geleden was dat mensen zoals zij en ik in dit land niet móchten stemmen. Mannen mogen het sinds 1917, vrouwen sinds 1919.

Maar ik kom daar deels van terug.

Mensen laten hun stem massaal bepalen door Stem- en Kieswijzers.

Terwijl het in Stem- en Kieswijzers niet gaat om dáden van partijen, maar om verkiezingsprogramma’s.

Wie bijvoorbeeld VVD stemt, stemt op verkiezingsprogramma’s die allerlei mooie titels krijgen, maar waarboven éigenlijk sinds 2010 elke keer had moeten staan ‘Loze Beloftes BV’.

Je stemt VVD, je krijgt Sigrid Kaag.

Dus dan is zo’n website waarop je je stempas kunt verhandelen misschien toch beter.

Dat je dan geen ‘Ford Mustang’ of ‘draagbaar radiootje’ vraagt in ruil voor je stempas, maar ‘een goeie beurt’.

En dat de lokale VVD-afdelingen dan hun vrijwillige sekswerkers naar je huis sturen om de ruil tot stand te brengen.

Dan heb je er tenminste nog een beetje lol van als je genaaid wordt.

Groet,

JanD


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-02-2023 12:30 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 25 februari 2023 19:28 schreef Hypnos het volgende:
zijn er echt mensen die dat serieus nemen allemaal?


Helaas wel, maar het kan op zich weinig kwaad. Enerzijds omdat het er nog altijd niet zo veel zijn en anderzijds omdat mensen die er wèl toe doen hen gevoeglijk negeren.

Vergeet niet: deze groep schreeuwlelijkerds heeft zich recent georganiseerd in een politieke partij (Geen Peil) en in 2017 een poging gedaan om de Tweede Kamer te halen, met de onvolprezen Jan Dijkgraaf als lijsttrekker. Als ik het me goed herinner resulteerde dat in enkele duizenden stemmen, waar de kiesdrempel 70.000 stemmen was. Zoals het een loser betaamt, wierp Dijkgraaf toen onmiddellijk de handdoek in de ring.

Sindsdien is er op politiek vlak niet echt meer wat van de man vernomen, anders dan een dagelijkse online scheldkanonnade, die je qua politieke effectivitiet misschien nog het beste kunt vergelijken met het schrijven van leuzen op een viaduct.

Vergelijk dat dan eens met iemand als Sylvana Simons. Vind van haar wat je wilt, maar ze heeft tenminste volharding getoond en is uiteindelijk in ieder geval één keer in de Tweede Kamer terechtgekomen om haar achterban daadwerkelijk te vertegenwoordigen. Pijnlijk lijkt me dat, om te moeten concluderen dat je een voorbeeld zou kunnen nemen aan uitgerekend Sylvana Simons...


[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 26-02-2023 12:30]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-02-2023 12:42 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 februari 2023 7:29 schreef Natural Disaster het volgende:
Voor de vroege vogels:



https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mark-rutte-2/






Post hem maar gewoon zo. Dan hoef ik niet door die troep heen te scrollen en is het geen verspilling van nutteloze data.

Da's ook beter voor het klimaat dus win / win.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2023 16:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 februari 2023 12:30 schreef Negatieveling het volgende:
Helaas wel, maar het kan op zich weinig kwaad. Enerzijds omdat het er nog altijd niet zo veel zijn en anderzijds omdat mensen die er wèl toe doen hen gevoeglijk negeren.

Vergeet niet: deze groep schreeuwlelijkerds heeft zich recent georganiseerd in een politieke partij (Geen Peil) en in 2017 een poging gedaan om de Tweede Kamer te halen, met de onvolprezen Jan Dijkgraaf als lijsttrekker. Als ik het me goed herinner resulteerde dat in enkele duizenden stemmen, waar de kiesdrempel 70.000 stemmen was. Zoals het een loser betaamt, wierp Dijkgraaf toen onmiddellijk de handdoek in de ring.

Sindsdien is er op politiek vlak niet echt meer wat van de man vernomen, anders dan een dagelijkse online scheldkanonnade, die je qua politieke effectivitiet misschien nog het beste kunt vergelijken met het schrijven van leuzen op een viaduct.

Vergelijk dat dan eens met iemand als Sylvana Simons. Vind van haar wat je wilt, maar ze heeft tenminste volharding getoond en is uiteindelijk in ieder geval één keer in de Tweede Kamer terechtgekomen om haar achterban daadwerkelijk te vertegenwoordigen. Pijnlijk lijkt me dat, om te moeten concluderen dat je een voorbeeld zou kunnen nemen aan uitgerekend Sylvana Simons...



Jantje toch


wel lekker, effectivitieten. YUM



Hoe dan ook, beter online dan met een bus grafitti, beter voor het milieu.

Ik denk dat de meeste van zijn aanhangers ook bankgangers zijn met een bierpens van jewelste.

Of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-02-2023 16:48]


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-02-2023 16:53 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

En getatoeëerde tokkies.

Graffiti is voor klimaatgekkies.
En olie op het wegdek gooien ook.
Kan het filmpje zogauw niet vinden.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 27-02-2023 16:54]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2023 16:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

enkel reverse graffiti


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-02-2023 17:55 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-caroline-van-der-plas/

Op verzoek van XXL niet gekwoot deze keer.

Kwootzakken.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-02-2023 19:48 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 27 februari 2023 16:48 schreef Hypnos het volgende:
Jantje toch



Zeg dat. Blast from the past:

https://www.ad.nl/binnenland/woedend-geenpeil-gaat-voor-kamerzetels-dijkgraaf-lijsttrekker~aea58a6b/

Met de quote:

quote:
De ronkende tekst van Geen Peil in 2016 luidde:
,,GeenPeil heeft er genoeg van. Daarom kondigden we een maand geleden het Voorjaarsoffensief aan en daar hebben we in de afgelopen weken een plan voor uitgewerkt. Het is een beetje uit de hand gelopen en derhalve een tikje idioot, maar jongens, en meisjes: het wordt fantastisch.''



Hoe fantastisch het precies geworden is bij de verkiezingen van 2017 vertelt Wikipedia ons: https://nl.wikipedia.org/wiki/GeenPeil

De ondergrens van 'fantastisch' is daarmee kennelijk 4945 stemmen, bij een kiesdrempel van 70.000. Ere wie ere toekomt, Dijkgraaf had daar met 3474 stemmen wel het leeuwendeel van binnengehaald: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Kamerverkiezingen_2017/Kandidatenlijst/GeenPeil


Dan kun je het een beetje op waarde schatten allemaal. Ik kan me zo voorstellen dat je dit soort marginaliteit in België niet altijd in zijn volle glorie meekrijgt.

EDIT: Het valt niet uit te sluiten dat het bang- en booswitte sentiment gegroeid is en dat Geen Peil bij een volgende verkiezing alsnog een zetel zou halen. Maar ja, Dijkgraaf heeft, zo lijkt het, geen interesse meer om de politieke arena te betreden.


[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 27-02-2023 19:56]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2023 10:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

frappant dat zo een kleine groep zo hard kan schreeuwen


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 28-02-2023 10:22 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Dat weet iedere ouder toch.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-02-2023 11:20 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 28 februari 2023 10:17 schreef Hypnos het volgende:
frappant dat zo een kleine groep zo hard kan schreeuwen


Is sappiger voor het debat. Verder blijven we toch gezellig in het midden uiteindelijk.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-03-2023 16:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-03-2023 17:25 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2023 18:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zo zijn we weer gebriefd


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-03-2023 16:53 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-03-2023 19:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Nou, lekker negatief weer



Niet gelezen, gewoon een gok


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-03-2023 21:14 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen