|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.jndkgrf.nl/2022/12/17/briefje-van-jan-aan-mark-rutte-7/ Briefje aan de staats-Pinokkio over de excuseseisen van de pigmentbevoordeelden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zonder het gelezen te hebben even mijn mening over die excuses: Willen jullie die excuses nu niet en is het allemaal te moeilijk? Prima, dan trekken we die keutel gewoon in en krijgen jullie helemaal geen excuses meer. Nou, misschien nog 1 dan: Het spijt ons dat we jullie land altijd hebben beschouwd als deel van ons koninkrijk. Dat gaan we rechtzetten door jullie weer onafhankelijk te maken. Ons koninkrijk wordt dan wel iets kleiner maar julie kunnen vanaf nu in alle vrijheid je eigen broek ophouden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-12-2022 9:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Suriname is toch al onafhankelijk sinds 1975? Althans op papier. Ze willen enkel excuses (lees geld) omdat ze zelf niet met geld om kunnen gaan en die 3 miljard die ze toen bij hun onafhankelijkeheid gekregen hebben er al doorheen hebben gejaagd. En nu moeten ze gaan werken voor de poet en dat kan natuurlijk niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Misschien willen ze zich eens laten misbruiken door een ander land? Vonden de Belgen ook lang een goed idee. signature |
|
Zijn ze in Congo nog blij met Belgen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
zijn ze in een land ooit blij met een bestuur dan ergens anders zit? signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
welke partij zijn de goeie in Nederland? signature |
|
quote: Zijn allemaal kut/kloten want er is altijd wel iemand tegen…… Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: quote: |
|
quote: handig signature |
|
quote: Yup. Een beetje zoals vroeger, toen je acht was, en je alle regeltjes van je ouders eventjes helemaal kut vond. En dan stampvoetend in de bijkeuken staan, omdat het allemaal niet eerlijk is. Maar 's avonds wel gewoon aanschhuiven bij het eten, in je warme bedje kruipen en je zakgeld aannemen, dat spreekt. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-12-2022 16:07] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Waar blijft Jacobse als je hem nodig hebt "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
https://www.jndkgrf.nl/2022/12/23/briefje-van-jan-aan-jan-paternotte-4/ Opdat de chronisch "ratelende Tokkie" en meer van dat soort dingen roepert maar de hele kerstvakantie zuur mag zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik lees ze niet dus de zuurheid van die schrijver slaat niet over op me When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is op zich best knap dat je weet dat de inhoud zuur is als je het niet leest. En verder zit het je niet dwars. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Fuck je hebt me! Als je een beetje hebt opgelet had je geweten dat ik er 2 ofzo heb gelezen in t begin. En het zit me HEEL erg dwars dank voor de spiegel, wat een inzicht. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Sorry, ik was even iemand geheel en al tevreden. Maar U weet: Dit land is in nood! Kleur ons hokkie rood! Zodat die Tweede Kamer strakkies op de keien staat! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.jndkgrf.nl/2022/12/24/briefje-van-jan-aan-pieter-omtzigt-2/ Je zou haast zeggen dat Pieter de sleutel naar de ondergang van Nederland in handen heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Doom is upon us! D666! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ik zou op ze stemmen als ik jou was. Maar gelukkig ben ik jou niet. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Stemmen is voor violen. signature |
|
Stemmen IN JE HOOFD!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |