![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit soort ontwijkend gedrag is typerend. Het is uiteindelijk met name je directe sociale omgeving die last heeft van je problematiek. Dat jij dat niet inziet/erkent hoort bij de stoornis. ![]() Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt ![]() |
|
quote: Waarom? Dat kan toch gewoon een consistente positie zijn? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Je vergeet de schrijffouten signature ![]() |
|
Die zijn niet echt relevant qua diagnostiek. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Alles kan. Behalve Wim (en dan doel ik niet op ZM Wim). Maar waar blijft dan nu de kritiek op de reeds gemelde afwezigheid van oorloghitser Sjoerdsma? Die zou als het aan hem lag z'n gecremeerde grootmoeder nog naar het front sturen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Inderdaad. Laat maar zien dan waarin jbassist selectief verontwaardigd is. Want dat heb je nog steeds niet gedaan. quote: Weet niet waarom we daar kritiek op moeten hebben. Volgens mij bij bepaalt een Kamerlid zelf waar die naartoe gaat. Is ook geen antwoord op bovenstaande, want over de afwezigheid hoorde ik jbassist niet klagen. En ja, duh, ik bedoel ook dat Caroline prima mag besluiten afwezig te zijn. De kritiek komt omdat ze debiele redeneringen ervoor gebruikt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Zoals ook Caroline en Geert dat zelf bepalen bedoel je? ![]() Tjah, debiel. Je moet al heel debiel zijn wil je net zo debiel zijn als het huidige kabinet. Maar wij zitten zoals zo vaak op een andere lijn. Worden het niet met elkaar eens en gaan gewoon door. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-05-2023 17:37] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Leer lezen... quote: quote: Relevantie? quote: Welke lijn zit ik dan op? Jouw 'lijn' lijkt alleen maar te zijn dat iedereen die klaagt over Carolines gedrag jegens Zelensky 'selectief verontwaardigd' is. Dat zou best kunnen, duh, daar niet van. Maar je laat het vooralsnog bij jbassist al niet zien. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Diagnostiek op basis van een paar online posts daarentegen... "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
Los van JB; typisch modern-rechtse actie van Caroline wel weer! Eerst vooral kansloze redenen die lekker bij de extremere achterban eruit-Twitteren, en dan na de ophef daar niet op terugkomen maar wel opeens een redelijk verhaal opdreunen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: ICD-10 er even bij gepakt, en jouw postgedrag duidt op iets in groep F40 - F49. Paar posts erbij en het kan wat preciezer, dus ga door! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Ik heb weer iets gemist. Komt die hier nog, ja? Andere username? Zo ja: welke? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En weer weggejaagd door de forumtokkie die weer tekeer ging ![]() |
|
quote: Heb je hem via de mail bedreigd, Tom? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Schijnbaar soms! Nee, zelfde. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Dat doet ie hè, maar dit keer had ik het niet over sTommie, die is te druk met levensadviezen geven ![]() ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bosma doet D66 even uit de doeken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-richard-de-mos-4/ Heb nog geen tijd gehad om 'm zelf te lezen maar ik dacht ik deel 'm vast. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: fixed ![]() |
|
quote: ArsedNaturalist heeft een ongezonde obsessie. fixed the fix which was not a fix. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
|
Open zeuren intrappen. Smakkelijk. signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |