![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
wtf CDA 52% BBB 52% PvdA 48% VVD 45% SP 45% pfff... met zo'n scores krijg je mijn stem niet Vul je eigen gat. ![]() |
|
Als je nu nog op een coalitiepartij stemt hoor je in een gesloten inrichting. https://twitter.com/Djindji4/status/1633726635265384449 " de pimpelmeesjes zakken door hun pootjes vanwege de stikstof" #christenunie De inteelt speelt die Bikker overduidelijk op. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 10-03-2023 8:50] Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Post je kieswijzer eens dan "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Één volk, één kieswijzer, één brok ellende. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Gebruiken jullie wel allemaal dezelfde kieswijzer? Anders zijn de % hier niet representatief. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Als je eenzaam bent mag je dat ook gewoon zeggen hoor Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: Iedereen doet maar wat. Typisch typisch. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: "Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets." https://muzikum.eu/nl/simplisties-verbond/zoek-jezelf-broeder-songtekst Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Njah, ik heb een beetje een rare tik. Ik probeer het nieuws en dergelijke een beetje te volgen ipv alleen te kijken naar GTST, Lang leve de liefde en soortgelijke troep. Daarom heb ik wellicht al een mening en gebruik geen stemwijzers. Maargoed, ieder zijn ding. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-03-2023 10:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Plakpaatje verdiend! ![]() |
|
Beter plak je dat plakplaatje gewoon op je waffel. ![]() Als je een stemwijzer nodig hebt om er uit te komen heb je geen interesse in wat er speelt in de wereld van de politiek moeten ze je gewoon je stemrecht ontnemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als je een en ander volgt heb je inderdaad geen stemwijzer nodig om te bepalen op welke partijen je niet moet stemmen. Je zou ze hooguit kunnen gebruiken om te kijken welke andere partij(en) het beste bij je passen. Maar ik ben geen fan van stemwijzers. Ze dwingen je met de vraagstelling gewoon een kant op. Laatste keer 3 verschillende ingevuld en ook 3 verschillende uitkomsten. Wat is het dan nog waard? Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Puik idee! Als ik mensen hoor vertellen over hoe ze op een gay lijstpersoon stemmen omdat ze zelf ook gay zijn dan valt daar met al je goede stembedoelingen niet tegenop te stemmen natuurlijk. Het voorstel moet wel nog door de Eerste Kamer... ![]() |
|
Grappig. Ik lees wel veel op internet, maar mijdt serieuze programmas op tv als de pest. Wansmaakwim tv ftw! Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Het journaal begint steevast met een leugen. ![]() |
|
Je moet je stemwijzer ook niet blind volgen natuurlijk. Maar wel leuk om even de standpunten van de partijen te zien afgezet tegen je eigen emning op specifieke onderwerpen. Ik lees niet elke dag over wie er wel of niet een extra fietspad wil aanleggen. "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Sinds het begin van corona kijk ik geen journaal meer. Dat negatieve gedoe sinds toen in het kwadraat, ik trok het niet meer. Buiten het feit om of de berichtgeving juist danwel onjuist is. Maar ieder zijn ding. Eigen ding eerst, dat natuurlijk wel. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Of wat ik hier destijds hoorde. Ik stem op Kuzu. Waarom? Hij is Turks. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Het is wel een feit. "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
dat een geit.. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
quote: *fixed ![]() |
|
quote: baaah roept als hij schijt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |