|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat moet dat fijn zijn om als hoogopgeleide de hele dag een beetje "wappie" en "tokkie" te schreeuwen. Zwartwit denken houdt het leven zo heerlijk overzichtelijk, het moet immers niet te ingewikkeld worden allemaal Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Wij hoogopgeleiden kunnen dat. Zodat wappies die zelf niet hoogopgeleid zijn vastgeroest in hun zwart-wit denken dat je bij hogere educatie niet geleerd wordt zelfstandig te denken kunnen blijven denken dat ze verlicht zijn en de waarheid zien en de rest te dom is of te lui om die waarheid te zien. Zoiets. Whatever dude When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Hij krijgt zijn Tourette niet onder controle. Het leven van Fusion in 1 beeld gevangen -> Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Al die mensen met hun briefjes aan de muur van Master dit en Bachelor dat, ze snappen geen snars van het leven joh. Dat zijn geen echte briefjes Beetje moeilijk lopen doen met van die woorden die geen zinnig mens gebruikt, constant gebakken blah verkopen. Doen ze gewoon omdat ze anders geen wijven kunnen neuqen; Niets met politiek te maken, gewoon macht, dat is et [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-01-2023 16:20] signature |
|
Pziez. Zo iz het. En niet anderz. Ze zouden eenz een dag op een boerderij echt werk moeten komen doen. OF een week in heropvoedingzkamp waar ze van hun elitaire zheeple denkbeelden worden gezuiverd When your people matter, menstrual health matters |
|
Laatst heb ik nog een keer een moeilijk wword gebruikt. En wat denk je? Neuqen ho maar. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Kut Jij had "vagina" gebruikt zeker? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Chlamydia. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Clams When your people matter, menstrual health matters |
|
O ja, politiek. Ik vind het wel jammer dat Gert-Jan Segers de politiek gaat verlaten. Ondanks dat ik weinig op heb met zijn partij kon ik hem als persoon toch vaak waarderen. Iemand die zonder stemverheffing spreekt, die over het algemeen niet op de man speelt en die in ieder geval leek te proberen om de gemeenschappelijkheid met anderen te zoeken in plaats van alleen maar de confrontatie te zoeken vanuit zijn eigen gelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-01-2023 17:21] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Duiken die kutbriefjes nou echt als een soort uitgezaaide kanker in elk topic op? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pas maar straks gaat je ze weer aandachtswanhopig lopen citeren hier. Maar t kan m niets schelen wat een ander er van vindt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Briefje van ND aan XXL Beste XXL, Recent las ik je ongenoegen over de briefjes van Jan. Hieruit moet ik concluderen dat deze briefjes niet jouw ding zijn. Dat is eenieders goed recht, dus ook het jouwe. Het is jammer dat je de briefjes van Jan, waarin vooral de vinger op de zere plek wordt gelegd aangaande de strapatsen van politici en/of bekende Nederlanders, bestempelt als uitgezaaide kanker. Die kwalificatie past over het algemeen beter bij de personen die door Jan in die briefjes worden aangesproken. Bij deze wil ik je ook laten weten dat jij niet de doelgroep bent. En omdat je niet doe doelgroep bent wil ik je adviseren om de posts met de linkjes naar de briefjes van Jan gewoon te negeren net zoals je dat met andere posts zou doen die niet tot je interesses behoren. Uiteraard ben je ondanks dat je niet de doelgroep bent volledig vrij om de briefjes toch te lezen als je daar om wat voor reden toch behoefte aan hebt of krijgt. Tevens wil ik bij deze ontkrachten dat de briefjes van Jan in elk topic opduiken. Ik kan misgeteld hebben maar ik kom niet verder dan hooguit 4 topics. Een fijn weekend, ND (helaas geen linkje voor een eventuele financiele donatie) PS: Mocht er toch de wil zijn een financiele donatie te doen dan wil ik eenieder die die behoefte heeft aanmoedigen om deze aan een goed doel naar eigen keuze te besteden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De tering... De doelgroep When your people matter, menstrual health matters |
|
Maar het zit je niet dwars. En toch reageren zonder dat ND iets terug zegt. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Het bewust herbeleven van trauma's blijkt toch ernstiger dan gedacht aanwezig lees ik. signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Aandachtswanhopig. Fascitastischnerend woord! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.briefjevanjan.nl/aan-de-vvd/ Briefje aan de partij die graag terroristen in hun bestand heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Maar noem de forumjan geen complotwappie want dan laat ie zijn hulpjes op je los |
|
het is geen complot als het de waarheid is simp signature |
|
quote: Zegt het hulpje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |