IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar een een booswitte LOM-school-alumnus vrijwel dagelijks links post naar zure 'briefjes' die geen weldenkend mens wil lezen (politiek) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2022 18:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik hou het voorlopig bij De Tijd.

De meest betrouwbare bron over hoe je veel geld kunt verdienen, met economen die ook veel geld verdienen en zonder fantasten die zeggen waar het geld naartoe gaat maar er zelf geen hebben.


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-11-2022 18:51 by Ktulu Profiel van Ktulu

DeNk Om Je BlOeDdRuK.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2022 21:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5346505/kaag-helder-regeringsvliegtuig-wk-voetbal-ministers-kabinet

Hypocriete bende. Het volk de maat nemen over vliegen en zelf vechten om wie er met het regeringsvliegtuig op pad mag.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2022 21:44 by XXL Profiel van XXL

Met een beetje goede wil kan Helder misschien de 'Goedheiligman 1' gebruiken.

Tegen de tijd dat het WK erop zit is Sint immers al weer terug in spanje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2022 21:47 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Kaag heeft toch een bezem.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2022 21:51 by XXL Profiel van XXL

Ook een goede optie.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 13-11-2022 22:10 by El Chulo Profiel van El Chulo

quote:
Op 13 november 2022 18:24 schreef Negatieveling het volgende:
Dat is wat iedereen denkt. Laten we wel wezen: het fnomeen Jan Dijkgraaf is wijd en zijd bekend. Er is ook een publiek voor. Fijn voor hem, fijn voor dat publiek - ook hier geldt dat ze elkaar verdienen.

Zijn fanclub zou zich echter wel eens kunnen hoe het nou toch mogelijk is dat een man met zo onwaarschijnlijk veel kennis, kunde en inzicht op zo veel terreinen en vooral over zo veel andere mensen zo vakkundig en zo structureel door werkelijk alle maatschappelijk en economisch enigszins relevante partijen genegeerd wordt. Maar daar is natuurlijk een voor de hand liggende verklaring voor: het is een elitair cordon sanitaire! Men wìl hem niet horen, omdat hij de voor de elite ongewenste en ongemakkelijke waarheid spreekt, maar die de meerderheid van de mensen wel ziet en ervaart.

Wat zou het dan toch een zegen voor dit land zijn als de heer Dijkgraaf dan ein-de-lijk eens de koe bij de horens zou vatten. Hij, de ziener, kenner en doorgronder van de waarheid die spreekt voor de door de vermaledijde elite niet gehoorde meerderheid, zou een Nederlandsche Revolutie kunnen starten! Het enige wat hij daarvoor zou hoeven doen, is die meerderheid van de mensen achter zich te verenigen in één blok door een politieke partij op te richten met een pakkende naam die vooral laat zien dat hij 'tegen!' is, en....

Oh, nee, wacht.


https://www.hpdetijd.nl/2016-12-06/jan-dijkgraaf-geenpeil/

Best een aandoenlijk ventje eigenlijk..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-11-2022 22:19 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Voor de daadwerkelijke "kennis" hebben we toch een paar sneukneuzen op ZM die zichzelf boven alles verheven voelen en alles afdoen als populisme, tokkies, whateverfoob, zuur (al slaat dat laaste vooral op hunzelf), etc?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 14-11-2022 6:33 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 13 november 2022 22:19 schreef Natural Disaster het volgende:
Voor de daadwerkelijke "kennis" hebben we toch een paar sneukneuzen op ZM die zichzelf boven alles verheven voelen en alles afdoen als populisme, tokkies, whateverfoob, zuur (al slaat dat laaste vooral op hunzelf), etc?




Ik snap dat nuance lastig kan zijn, maar ik hoop toch dat jij begrijpt dat door in dergelijke absolute termen te spreken je bijna per definitie de waarheid misloopt?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2022 10:25 by XXL Profiel van XXL

Weet je wat het is?

ND lijkt me ergens een prima gozer waar ik best een keer een biertje mee zou kunnen drinken. Misschien heb ik dat ook wel eens gedaan. Wie weet. Als ik tegen hem op zou lopen zou ik hem waarschijnlijk niet herkennen.

Met dit in mijn achterhoofd heb ik besloten gewoon niet teveel in te gaan op dit soort posts op ZM.

Groot voordeel voor mijzelf:

Dan heb ik minder zaken om me druk om te hoeven maken en dat vind ik fijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 14-11-2022 15:39 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist

quote:
Op 13 november 2022 22:19 schreef Natural Disaster het volgende:
Voor de daadwerkelijke "kennis" hebben we toch een paar sneukneuzen op ZM die zichzelf boven alles verheven voelen en alles afdoen als wegkijken, dwazernij, klimaathysterie, :') (al slaat dat laatste vooral op hunzelf), etc?




*fixed


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-11-2022 16:16 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

@XXL

Weet je wat het is?

Er zijn is hier een handjevol van die zelfverhevenden die graag altijd op iemand zitten te schijten. Daar hebben ze mij toevallig voor uitgekozen. Dat merk je snel genoeg want als jij bijvoorbeeld een opmerking plaatst die in lijn is met wat ik zou kunnen plaatsen dan hoor je ze niet, maar als ik hetzelfde gepost had... nou dan schiet de tampon dwars. Het liefst zouden ze er dan groepsgewijs met beide benen gestrekt in gaan.

Ze hebben een bijzonder denkniveau en durven je als je bijvoorbeeld de stikstoffratsen van het kabinet afkeurt te zeggen dat je een klimaatontkenner bent. Voor dat denkniveau moet je dus blijbkaar een universitaire opleiding hebben genoten.

Of janken over tiepvaudten terwijl zijn/haar sidekick haast geen enkele zin zonder vaudten kan tiepen.

Idem voor de ruimdenkendheid die ze willen uitdragen. Je mag vanalles vinden als het maar hetzelfde is als wat wij denken.

Nou ja, dat mogen ze denken maar ik ga daar niet in mee. En ze doen hun best maar met hun falende pogingen om te bashen/cancellen, inclusief die trolaccounts die ze daarvoor inzetten. Ik zal het ook niet nalaten om die zuurheid van ze met regelmaat te voeden... en met grote regelmaat nog met succes.

Nu even het virtuele kontkus moment :

Jij lijkt me ook een prima gozer om een biertje mee te drinken. Voor mijn gevoel gaan wij op het forum ook redelijk normaal met elkaar om. Niet altijd met elkaar eens maar verder ok.

We hebben elkaar overigens nooit irl gesproken, ik heb je wel een paar keer op festivals zien lopen maar dat is ook al weer een aantal jaar geleden.

Nou heb ik niet zo de behoefte aan irl meeten met zm-ers dus tjah...



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-11-2022 16:23 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 14-11-2022 17:22 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist

quote:
Op 14 november 2022 16:16 schreef Natural Disaster het volgende:
@XXL

Weet je wat het is?

huiliehuilie




de tldr versie


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 14-11-2022 18:25 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 14 november 2022 15:39 schreef ArsedNaturalist het volgende:
*fixed

quote:
Op 14 november 2022 17:22 schreef ArsedNaturalist het volgende:
de tldr versie


Maar het zit je niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 14-11-2022 18:28 by BillekeAlwerti Profiel van BillekeAlwerti

Waarom zijn de 2 fakes aan het ruziën, en wie is wie? :')


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-11-2022 19:28 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dan lijkt het minder fake, met de nadruk op lijkt.

Misschien zit ie wel tegen zichzelf te ageren.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 14-11-2022 19:32 by BillekeAlwerti Profiel van BillekeAlwerti

Haha, wie Snap er geen reet van


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-11-2022 19:41 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Tjah, het kunnen er een enkeling zijn. Ik heb er al eens een paar genoemd. Steevast ontkennen natuurlijk.

Gewoon laten lullen tot ze letterlijk een ons wegen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 15-11-2022 10:44 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

quote:
Op 14 november 2022 16:16 schreef Natural Disaster het volgende:
@XXL

Weet je wat het is?

Er zijn is hier een handjevol van die zelfverhevenden die graag altijd op iemand zitten te schijten. Daar hebben ze mij toevallig voor uitgekozen. Dat merk je snel genoeg want als jij bijvoorbeeld een opmerking plaatst die in lijn is met wat ik zou kunnen plaatsen dan hoor je ze niet, maar als ik hetzelfde gepost had... nou dan schiet de tampon dwars. Het liefst zouden ze er dan groepsgewijs met beide benen gestrekt in gaan.

Ze hebben een bijzonder denkniveau en durven je als je bijvoorbeeld de stikstoffratsen van het kabinet afkeurt te zeggen dat je een klimaatontkenner bent. Voor dat denkniveau moet je dus blijbkaar een universitaire opleiding hebben genoten.

Of janken over tiepvaudten terwijl zijn/haar sidekick haast geen enkele zin zonder vaudten kan tiepen.

Idem voor de ruimdenkendheid die ze willen uitdragen. Je mag vanalles vinden als het maar hetzelfde is als wat wij denken.

Nou ja, dat mogen ze denken maar ik ga daar niet in mee. En ze doen hun best maar met hun falende pogingen om te bashen/cancellen, inclusief die trolaccounts die ze daarvoor inzetten. Ik zal het ook niet nalaten om die zuurheid van ze met regelmaat te voeden... en met grote regelmaat nog met succes.

Nu even het virtuele kontkus moment :

Jij lijkt me ook een prima gozer om een biertje mee te drinken. Voor mijn gevoel gaan wij op het forum ook redelijk normaal met elkaar om. Niet altijd met elkaar eens maar verder ok.

We hebben elkaar overigens nooit irl gesproken, ik heb je wel een paar keer op festivals zien lopen maar dat is ook al weer een aantal jaar geleden.

Nou heb ik niet zo de behoefte aan irl meeten met zm-ers dus tjah...



Volgens mij zijn het gewoon van die keyboardwarriors die vroeger op school veel gepest zijn en hier hun gram denken te halen bij iemand die ze helemaal niet kennen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-11-2022 12:31 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Relax, ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-11-2022 12:42 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1251625480/ollongren-houdt-kritisch-navo-rapport-over-krijgsmacht-achter

Je verwacht het niet. Niet.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-11-2022 12:43]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 16-11-2022 9:19 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 15 november 2022 10:44 schreef Schweinhein het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon van die keyboardwarriors die vroeger op school veel gepest zijn en hier hun gram denken te halen bij iemand die ze helemaal niet kennen.


Projectie. Ik heb irl een even grote bek. Het gaat mij telkens over de inhoud. Als er dan geen inhoudelijke reacties met steekhoudende argumenten komen, tja.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-11-2022 16:12 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.jndkgrf.nl/2022/11/16/briefje-van-jan-aan-sjoerd-w-sjoerdsma-2/



Edit:
Wacht ik zal 'm voor deze keer een keertje quoten.

quote:
Sjoerd,

Er vielen gisteren in Przewodów, een Pools dorp op de grens met Oekraïne, twee doden bij een explosie bij een landbouwbedrijf.

Die explosie werd veroorzaakt door een raketinslag.

Die raket is mogelijk geproduceerd in een Russische fabriek.

Tot zover wat we zeker weten.

Voor iemand die niet verder kijkt dan zijn neus lang is en die denkt dat de Russische leider Vladimir Putin daadwerkelijk wil dat zijn land wordt weggevaagd in een Derde Wereldoorlog, ligt de conclusie dan voor de hand dat de Russen nu ook de aanval hebben geopend op een NAVO-land.

Mensen die wel verder kijken dan hun neus lang is en die vooral níet zitten te wachten op een Derde Wereldoorlog, wachten even de feiten af.

Mensen zoals de Poolse president Andrzej Duda.

Die spreekt van “een eenmalig voorval”, zegt “geen sluiend bewijs te hebben over wie de raket heeft gelanceerd” en houdt zich zelfs over de makelij van de raket op de vlakte.

Mensen zoals de Amerikaanse president Joe Biden.

Die zegt: “Er is voorlopige informatie dat die raket niet vanuit Rusland is afgevuurd. Het is onwaarschijnlijk dat dat gebeurd is.”

Als de leider van het getroffen land Polen én de leider van het vrije westen (jullie held Biden) het zeggen, wie zijn wij dan om het nu al beter te weten, hè?

Ik denk dan: laten we het nader onderzoek even rustig afwachten voor we overhaaste conclusies trekken.

Maar ik ben dan ook geen oorlogshitser.

Jij wel.

Dus wat twitterde jij gisteravond als Defensie-woordvoerder van D66 in de Tweede Kamer?

“Condolences to our Polish friends for their losses. We stand side by side with Poland. This heinous crime, this Russian rocket attack, must be condemned.”

In je moerstaal: “Deze gruwelijke misdaad, deze Russische raketaanval, moet worden veroordeeld.”

‘Deze Russische raketaanval’.

Je ruikt je kans, hè?

Niet rustig de feiten afwachten, maar meteen zeker weten dat Rusland nu ook een NAVO-land bombardeert.

Dat artikel 5 van het NAVO-verdrag (“Een aanval op één NAVO-land is een aanval op alle NAVO-landen”) kan jou niet snel genoeg worden ingeroepen.

Ik las een paar dagen geleden een citaat van de Grote Leider van jullie sekte.

Zij schreef: “Verwerpelijke opruiing in een toch al onrustige en instabiele tijd. Moedwillig kapot willen maken wat door generaties zorgvuldig is opgebouwd: onze democratie. Dit kan niet. Dit mag niet. Wees niet stil. Wij zijn met velen.”

Dat ging over Gideon van Meijeren, een pestkopje in de marge van de politiek dat zich voedt met ophef.

Maar die woorden hadden natuurlijk over jou en je constante honger naar een Derde Wereldoorlog moeten gaan.

Want jij zit veel dichter bij de macht.

Jij bent één appje verwijderd van de spreekwoordelijke rode knop.

En je blijft maar die hondenfluitjes zenden die Nederlandse mannen en vrouwen hun leven kunnen kosten in een oorlog die de onze niet is.

Het wordt tijd dat het Openbaar Ministerie eens een onderzoek naar joú instelt.

Of een psychiater.

Groet,

JanD


Wederom geen woord gelogen.


Afwachtende op de huilie huilie...



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-11-2022 16:21]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-11-2022 8:02 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen