![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
DeNk Om Je BlOeDdRuK. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5346505/kaag-helder-regeringsvliegtuig-wk-voetbal-ministers-kabinet Hypocriete bende. Het volk de maat nemen over vliegen en zelf vechten om wie er met het regeringsvliegtuig op pad mag. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Met een beetje goede wil kan Helder misschien de 'Goedheiligman 1' gebruiken. Tegen de tijd dat het WK erop zit is Sint immers al weer terug in spanje. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kaag heeft toch een bezem. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ook een goede optie. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: https://www.hpdetijd.nl/2016-12-06/jan-dijkgraaf-geenpeil/ Best een aandoenlijk ventje eigenlijk.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Voor de daadwerkelijke "kennis" hebben we toch een paar sneukneuzen op ZM die zichzelf boven alles verheven voelen en alles afdoen als populisme, tokkies, whateverfoob, zuur (al slaat dat laaste vooral op hunzelf), etc? Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik snap dat nuance lastig kan zijn, maar ik hoop toch dat jij begrijpt dat door in dergelijke absolute termen te spreken je bijna per definitie de waarheid misloopt? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Weet je wat het is? ND lijkt me ergens een prima gozer waar ik best een keer een biertje mee zou kunnen drinken. Misschien heb ik dat ook wel eens gedaan. Wie weet. Als ik tegen hem op zou lopen zou ik hem waarschijnlijk niet herkennen. Met dit in mijn achterhoofd heb ik besloten gewoon niet teveel in te gaan op dit soort posts op ZM. Groot voordeel voor mijzelf: Dan heb ik minder zaken om me druk om te hoeven maken en dat vind ik fijn. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: *fixed ![]() |
|
@XXL Weet je wat het is? Er zijn is hier een handjevol van die zelfverhevenden die graag altijd op iemand zitten te schijten. Daar hebben ze mij toevallig voor uitgekozen. Dat merk je snel genoeg want als jij bijvoorbeeld een opmerking plaatst die in lijn is met wat ik zou kunnen plaatsen dan hoor je ze niet, maar als ik hetzelfde gepost had... nou dan schiet de tampon dwars. Het liefst zouden ze er dan groepsgewijs met beide benen gestrekt in gaan. Ze hebben een bijzonder denkniveau en durven je als je bijvoorbeeld de stikstoffratsen van het kabinet afkeurt te zeggen dat je een klimaatontkenner bent. Voor dat denkniveau moet je dus blijbkaar een universitaire opleiding hebben genoten. Of janken over tiepvaudten terwijl zijn/haar sidekick haast geen enkele zin zonder vaudten kan tiepen. Idem voor de ruimdenkendheid die ze willen uitdragen. Je mag vanalles vinden als het maar hetzelfde is als wat wij denken. Nou ja, dat mogen ze denken maar ik ga daar niet in mee. En ze doen hun best maar met hun falende pogingen om te bashen/cancellen, inclusief die trolaccounts die ze daarvoor inzetten. Ik zal het ook niet nalaten om die zuurheid van ze met regelmaat te voeden... en met grote regelmaat nog met succes. Nu even het virtuele kontkus moment ![]() Jij lijkt me ook een prima gozer om een biertje mee te drinken. Voor mijn gevoel gaan wij op het forum ook redelijk normaal met elkaar om. Niet altijd met elkaar eens maar verder ok. ![]() We hebben elkaar overigens nooit irl gesproken, ik heb je wel een paar keer op festivals zien lopen maar dat is ook al weer een aantal jaar geleden. Nou heb ik niet zo de behoefte aan irl meeten met zm-ers dus tjah... Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oh ja, briefje aan Kaag vandaag. https://www.jndkgrf.nl/2022/11/14/briefje-van-jan-aan-sigrid-kaag-9/ ![]() Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: de tldr versie ![]() |
|
quote: quote: Maar het zit je niet dwars. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Waarom zijn de 2 fakes aan het ruziën, en wie is wie? :') ![]() |
|
Dan lijkt het minder fake, met de nadruk op lijkt. Misschien zit ie wel tegen zichzelf te ageren. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Haha, wie ![]() ![]() ![]() |
|
Tjah, het kunnen er een enkeling zijn. Ik heb er al eens een paar genoemd. Steevast ontkennen natuurlijk. Gewoon laten lullen tot ze letterlijk een ons wegen. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Volgens mij zijn het gewoon van die keyboardwarriors die vroeger op school veel gepest zijn en hier hun gram denken te halen bij iemand die ze helemaal niet kennen. ![]() |
|
Relax, ja. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1251625480/ollongren-houdt-kritisch-navo-rapport-over-krijgsmacht-achter Je verwacht het niet. Niet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 15-11-2022 12:43] Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Projectie. Ik heb irl een even grote bek. Het gaat mij telkens over de inhoud. Als er dan geen inhoudelijke reacties met steekhoudende argumenten komen, tja. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
https://www.jndkgrf.nl/2022/11/16/briefje-van-jan-aan-sjoerd-w-sjoerdsma-2/ ![]() Edit: Wacht ik zal 'm voor deze keer een keertje quoten. quote: Wederom geen woord gelogen. Afwachtende op de huilie huilie... [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-11-2022 16:21] Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |