![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry man. Het moet ook helemaal niet. Het is iets wat ik vaak doe als ik een Engelse term gebruik waar ik niet echt een goed Nederlandstalig alternatief heb. Bij mijn weten heeft het Nederlands niet zo'n mooie, beknopte, kernachtige omschrijving voor een handjob. Ik heb 'trekbeurt' overwogen, maar ik vond het er maar raar uitzien en heb het dus niet gebruikt. Wat is jouw voorstel? [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-04-2023 19:54] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
hey, het werkt effectief signature ![]() |
|
quote:Is elke vorm van feedback die je niet aan staat automatisch een trollpoging in jouw beleving? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Heel goed. Voor forum posts of andere low level zaken zou ik het normaal niet doen, maar het principe staat! Vind het een charmante manier om de lezer te laten zien dat er een woord of zinsnede staat die even een ander verwerkingsspoor nodig heeft. quote: Is er ook niet, dus om goed te vertalen moet je niet sec (geen cursief) het woord vervangen maar de zin (nog verder) herstructureren en de juiste Nederlandse uitdrukkingen gebruiken. Hier: quote: Maar allicht wil een idolate fanb0i (geen cursief, volledig legitiem Nederlands) me wel aftrekken. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-04-2023 11:34] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Jij hebt geen condooms meer nodig... I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
That's my secret, captain, I never needed condoms. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Nee jij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Toch veel jaloezie weer in die briefjes. signature ![]() |
|
Wat ist mien jong? Krijgen je albumreviews niet genoeg aandacht? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
welke reviews ![]() signature ![]() |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ouwehand heeft een mening over de pluimveeindustrie. Laat de deugtokkie alhier nou juist kip eten. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Wat een volstrekt oninteressante en irrelevante conclusie, hulde. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Mensen willen gehoord worden. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
|
quote: Da's jouw mening. Ik geef enkel weer een voorbeeld van een knap staaltje hypocrisie van de deugtokkie in kwestie. Als het oninteressant en irrelevant moet zijn begin ik wel over je moeder. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je hoort haar geneukt te hebben enzo, dus dan is ze toch eigenlijk heel erg interessant? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Dat laat ik aan Snaack over. Dat is toch de ZM moederneuker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
|
|
En hij is er weer voor de trouwe lezers, en uiteraard ook voor de minder trouwe lezers en zeker voor de zuurtjes. https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-mijn-lezers-3/ ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |