|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sorry Maar we zijn echt voltallig. Misschien een volgende keer. signature |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-sigrid-kaag-4/ De D66 opperheks was weer briefjeswaardig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
I want you to caress me like a tropical priest |
|
Het wordt wel een beetje een hype met die godverdommese kutbriefjes, jongens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zowaar een verdubbeling van aanbieders. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Misschien tijd voor een briefje van Jan topic. Scheelt gedoe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat krijg je als je in de topicnaam iets zegt over briefjes. Dan gaat het hier hoofdzakelijk over stompzinnige briefjes en minder over eventueel interessante dingen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Waarom is dat nou zo storend? Het is een link waar je gewoon langs kan scrollen... I want you to caress me like a tropical priest |
|
Ordnung muss sein! Tegen de tijd dat ook zm gegrepen is door het anarchisme der letteren... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ik wilde ND ff kutten door 'm voor te zijn. Het was niet mijn bedoeling hier iets meer dan een eenmalig iets van te maken. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Tja, het vorige topic was ook al gedegenereerd tot een nauwelijks veredelde index van de bangwitte schrijfsels van Jan Dijkgraaf, dus het leek me wel zo handig om daar met de nieuwe titel alvast op voor te sorteren. Want laten we wel wezen: welke titel je er ook aan hangt, een zinvolle discussie over politiek (of eigenlijk, wat dan ook) is hier al lang niet of nauwelijks meer mogelijk. Het forum is verworden tot een soort plek om linkjes en memes te (re)posten, of op zijn hoogst een compleet aan het onderwerp ongerelateerde ad hominem te lanceren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik snap het ook wel maar achteraf gezien was het toch een wat onhandige keus denk ik. Nu is er toch duidelijk sprake van het oerhollandse "vliegen op een hoop stront effect". Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: forum imitates life? [Dit bericht is gewijzigd door ArsedNaturalist op 16-05-2023 13:47] |
|
quote: Sorry man. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat krijg je als vol van zichzelf zijnde droeftoeters gaan zitten zeiken over posts die ze gewoon over kunnen slaan. Het is gewoon onder het mom van u vraagt wij draaien. En blijkbaar worden er nog genoeg uit die categorie die er iedere dag nog behoorlijk de zuurgraad van hun azijn mee verhogen dus dikke win. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee dan die post van jou vol met disclaimers en tegenwoordig ook al nummers zowel in getal als tekst uitgeschreven. :') En in plaats van je zuurwitte huilie huilie ten toon te spreiden kun je zoals Tom al aangeeft ook gewoon een bericht met een linkje overslaan. Dat doe je met andere berichten waar je niet op wilt reageren ook. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-05-2023 15:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maar t zit je verder niet dwars When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee hoor, het is nog steeds vermakelijk hoe vooral jij hier regelmatig losgaat op post van anderen. En je hebt nog steeds niet in de gaten dat je vooral jezelf er belachelijk mee maakt. Maar je hebt dan toch weer even aandacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Jou daarentegen. Want je lacht wel maar je bent niet blij. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Jij bent een internetverschijnsel lol. En maar proberen When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Jij daarentegen... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ah ja. Zomaar even een greep uit de collectie -> "Mag dit nog anno..." "Ik heb 2 (zegge: twee)..." "Ik weet er het fijne niet van maar..." Hoe help je een post om zeep? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Quote dan in ieder geval nog de juiste post voorzien van een typo zodat je daar op af kunt geven omdat je verder al tijden door je argumenten heen bent. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |