|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vandaar het woord signature |
|
van god? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Oppereinbass/anaturally disaster/Slechte/Appelflap wilt enkel verwarring zaaien. Als je een klein beetje uitzoomt zie je iemand die zich gewoon stierlijk verveelt, meer niet. |
|
https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-de-kiesgerechtigden/ Ik raad iedere kiesgerechtigde alhier aan deze te lezen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:beter fruit dan nooit signature |
|
quote:waarom heb jij het eigenlijk gelezen? signature |
|
Waarom vraagt een niet in Nedereland stemgerechtigde Vlaemsche huilbui dat? Moest je dat van die door jou aanbeden Vlaemsche EU-fuehrer Ursula vragen? Krijg je aandeel in d'r 4e Rijk als het zover is? Waarom maak je je sowieso druk over wat Nederlandse ZM-ers van Nederlandse politiek vinden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Word je niet moe van dat slappe alles maar in de categorie 'druk maken' proppen? Zelf de hele tijd maar allerlei politieke en maatschappelijke statements posten, maar iedereen die ook maar enigszins reageert vanuit een ander perspectief dan jij 'maakt zich druk'. Cliché When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is weer zondag. |
|
quote: Nee jij. Je bent nog vergeten je nieuw geleerde woord schlemiel te gebruiken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Hahaha. Wat een intense treurnis. :'-) Dat iemand zodanig de weg kwijt is / vanuit een ander of geen paradigma redeneert, dat je niet eens weet waar je zou moeten beginnen. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 19-02-2023 14:43] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Precies mijn gedachte als ik jouw nick hier op zie duiken. En dat die gedachte dan ook nog bevestigd wordt als ik de moeite neem om je posts te lezen. Je komt altijd om me over als zo'n droeftoeter die claimt te zijn overgelopen van Twitter naar Mastodon en dan met regelmaat op Twitter terugkeerd om te melden dat ie Twitter sneu vindt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Iemand nog bier hier, of hoe zit het. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Je bent een Tokkie ND, echt in alle opzichten When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En dat zegt een Amsterdammer. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Doordat ik hoogopgeleid ben en mijn cognitieve vaardigheden die van jullie allemaal overstijgen kan ik mijn woordenschat die ik hier bezig beperken tot racistisch, homofoob, conservatief, rechts, bangelijk, tokkie en schlemiel. God schenkt liefde maar niet aan jullie. Wollah. Word is bond. Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk |
|
Misschien moet Fusion zichzelf opnieuw laten programmeren. Zijn AI bot skills zijn wat beperkt. |
|
Kelere, wat een zooitje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Heel, heel sterk. Wat ben jij toch een scherpe poster hier. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Oof, daar heeft Ktulu niet van terug. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
quote: |
|
quote: Daar gaat je bierglazencollectie signature |
|
quote: Je voelt je bedreigd in je territorium? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |