![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als Omtzigt zo doorgaat krijgt hij binnenkort ook het stempel rechtsradicaal of antisemiet. En terecht. ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
cringe ![]() ![]() |
|
En wit. En man. Sorry sorry sorry. ![]() |
|
Het is allemaal verschrikkelijk!!! O nee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Het is allemaal gezeik van dronken aardbeien. O ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik had gisteren zo'n nep Yakult van het Lidl merk met aardbeiensmaakje. Erg lekker. Fijne poepjes ook. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Uiterlijk midden juni komen ze langs om je uit te kopen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Zit er in die nep-yakult van LIDL nou ook meer suiker dan in cola? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
offtopic Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:Jouw hele leven is een beetje offtopic ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ik heb 'm voor je gecorrigeerd. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:Nep yakult drinkers stellen die vragen niet. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Caron drinkt de hele dag yacvlt, schijnt het. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 03-06-2023 20:16] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Sacrale drank ![]() |
|
Niet spotten met yacvlt hein. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, kut. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-06-2023 21:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
kvt! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Zo dat werd ook tijd HAHA signature ![]() |
|
|
quote: Ruim 27 (zegge: zevenentwintig) uur nodig gehad om 1 (zegge: één) briefje te lezen? [Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 05-06-2023 18:50] Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Zijn mijn wangen rood HAHAHAHa signature ![]() |
|
Fusion heeft er vast 7 (zegge: zeven) besteld. Eentje voor iedere dag. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |