|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar er komt geen social credit systeem. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Denk dat dat overal ter wereld wel gaat komen When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee is een complottheorie en die komen nooit uit. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Volgens mij is er de facto al best wel lang in heel wat landen en zeker ook bij online diensten een soort social credit-systeem. Dat kan bijvoorbeeld op basis van financiën zijn (credit rating system in de USA wat voor heel veel zaken bepaalt wat je als individuele burger ergens voor moet betalen, en of je er überhaupt voor in aanmerking komt) of voor mijn part institutioneel racisme, of de onnavolgbare logica van eBay die er voor heeft gezorgd dat uit het niets mijn account daar de nek om is gedraaid. Eigenlijk alle systemen waarbij persoonsgegevens en algoritmes komen kijken hebben vaak dit soort dystopische elementen in zich. De enige keuze die we met zijn allen nog lijken te hebben is of we ons willen uitleveren aan een overheid of aan een tech-gigant. Kies uw vergif. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: OK. Ik geef het maar toe. Door een verhaal van MSN met bronnen als 'The Oracle from Amsterdam' en 'De Andere Krant' loopt de stront me gelijk dun door de bilnaad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Een begoochelde relirukker die anderen de maat neemt over nuchtere waarnemingen, het blijft hilarisch. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ah, je slappe cop-out over mijn vermeende reli (Waar je blijkbaar niet op de hoogte bent van hoe ik daar veranderd in ben, en blijkbaar ook al niet op de hoogte bent hoe, als ik al een reli zou zijn, dat compartementalized is tov dit soort cognitie), als je dan echt niets te melden hebt Slap When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Een stuk inhoudelijker dan je vorige post i.i.g. Iedereen hier kan zien hoe mijn vermeende affiniteit met religie mijn meningen, politieke standpunten, vermogen tot redeneren, informatieverwerking etc etc al dan niet beinvloedt, hoe zich dat al dan niet uit in wat ik post hier, en hoe jouw affiniteit met samenzweringtheorien dat doet en zich uit hoe/wat jij post hier. Duidelijke zaak. When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Haha, nu is Jan opeens Arib-fan geworden https://www.briefjevanjan.nl/aan-khadija-arib-2 https://www.briefjevanjan.nl/aan-khadija-arib-3 |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4173596/opnieuw-fout-in-rivm-lijst-van-piekbelasters-minister-baalt-enorm Rekenen Is Verschrikkelijk Moeilijk. Dus ze moeten van het kabinet een rekenmodel aanpassen zodat het lijkt alsof het kabinet iets doet met de gegeven kritiek en het rekenmodel toch nog zo goed mogelijk aansluit bij de stikstofterreur van datzelfde kabinet, maar iemand heeft dat weer in de gaten gehad en nu doet minister Nognietgeschiktalskoffiejuffrouw alsof ze daar over ontdaan is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ah, Jan had er al een briefje aan gewaagd. https://www.jndkgrf.nl/2022/11/02/briefje-van-jan-aan-christianne-van-der-wal-5/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Dit gaat (waarschijnlijk wel iets verder dan MBO rekenen mja. Ik kan me voorstellen dat het inderdaad best moeilijk is. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 02-11-2022 13:31] When your people matter, menstrual health matters |
|
Rekenen wordt vooral moeilijk als ze elke keer een formule moeten bedenken om de resultaten aan te laten sluiten bij de wensen van het Kabinet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Klopt. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Wie in een glazen huis woont, moet geen rekenmachines gooien. Of zo: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou vooruit, laat ik toch even happen. Heel goed gevonden. Kan ook niet anders natuurlijk door iemand die hoogopgeleid is en alles van anderen tussen het uitlaatzuigen tot in detail heeft nagerekend. En niet te vergeten ook op spelling controleert. Selectief weliswaar maar soit. Want ja, het was me toch wat toen ND een tijdje terug een foutje met d en t in z'n undersign had, de bandenspanning van de japanse kanarie daalde spontaan met een halve bar. Als je nou even paar weken vrij pakt kun je ook alle spelfouten van je, naar eigen zeggen eveneens hoogopgeleide, fuckbuddie met z'n electrische auto union nog gaan opsommen. Als je het al redt in een paar weken. Eigenlijk is dat gezien de vermeende opleiding nog veel erger. Het minste wat je van een corpsbal mag verwachten is dat ie toch zichzelf op typfouten controleert. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
maar het zit je gelukkig niet dwars |
|
quote: Jou in ieder geval wel en niet te zuinig ook. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote:wat een flapdrol manier om toe te geven dat je echt een enorme blunder beging When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik heb 'm even voor je gecorrigeerd. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Omtzigt fileert de pensioenswet die de Kamer er wederom door wil drammen zonder fatsoenlijke basis. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |