IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Films Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-02-2025 18:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Only Lovers Left Alive laatst weer gezien, na jaren en jaren.

Geweldige film. De muziek, de sfeer, alles werkt en werkt met elkaar. Ik heb een zwak voor genre-films, laat staan vampieren enzo, maar toch. Hier is het genre echt de achtergrond, en niet het punt. En het punt wordt goed uitgespeeld.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-02-2025 21:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Eens. Daarentegen vond ik de zombieflick van Jarmusch dan weer drie keer niks.

En wat vindt men van de solo-uitstapjes van de Coen Brothers? The Tragedy of MacBeth en Drive-Away Dolls?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 14-02-2025 23:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2025 21:41 schreef Sater het volgende:
Eens. Daarentegen vond ik de zombieflick van Jarmusch dan weer drie keer niks.

En wat vindt men van de solo-uitstapjes van de Coen Brothers? The Tragedy of MacBeth en Drive-Away Dolls?

Oh, welke is dat? Denk niet dat ik die ken, maar herinner me het in ieder geval niet

Ja, ook, welke? Van de broertjes heb ik vrijwel alles gezien, en denk ook solo-uitstapjes maar kan er even niet bij.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-02-2025 23:11 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

The Dead Don’t Die

Die andere twee titels heb ik al genoemd in mijn post.

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 14-02-2025 23:18 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

The Dead Don’t Die is redelijk. Een 6,5/10.
Die MacBeth moet ik nog zien.

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig"

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 16-02-2025 15:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2025 23:11 schreef Sater het volgende:
The Dead Don’t Die

Die andere twee titels heb ik al genoemd in mijn post.

Heb ik gemist of ben ik vergeten, maar als ik het zo lees mis ik het niet echt. (Heb nog geen recensie gelezen, en nogmaals een grote fan van genre-films in het algemeen, maar staat me iets tegen. Net als dat ik weiger Interstellar te kijken, hoewel het op papier prima bij me past. Tot grote irritatie van m'n vriendin )

Jajaja, had inderdaad je post wat beter moeten lezen/interpreteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 15:58]

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 16-02-2025 15:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Die MacBeth was met met Denzel Washington, toch? Die wil ik wel zien, maar gek genoeg nooit gedaan.

edit: moet ik nu meteen denken aan Coriolanus (Fiennes, Butler, Cox (?), weet de regisseur niet meer). Ook moderne Shakespeare, maar dan in een moderne setting. Lang geleden, maar zo goed. Weet niet waarom dat zo weggeglipt is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 16:01]

No dogs, no masters.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 01-03-2025 13:34 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Omdat we Lego Masters hiero al vooruit gekeken hadden en we niks te kijken hadden en omdat mijn eega deze film nog nooit had gezien afgelopen nacht de blue ray van the Burbs uit ik dacht 1989 gedownload en gekeken. Niet een groot fan van meneer Hanks, maar wat een geweldige film over het onderwerp vooroordelen.

Ouwe Zemelaar

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 02-03-2025 9:07 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Gisteren dan maar The French Connection aangezet. Staat op een van de bekende streaming-diensten. Tja, achja, vermakelijk en onderhoudend.

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig"

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-03-2025 9:12 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Alleen al om de naam van die film zou ik hem niet kijken.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2025 14:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gister filmavond, erg vermakelijk

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-03-2025 14:17]

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-03-2025 14:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die was leuk ja. Had jij voorkennis of kwam de twist uit het niets bij jou?

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2025 14:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

de poster verklapt het al toch? Sowieso zit het binnen het eerste kwartier dus

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-03-2025 14:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die had ik niet gezien. Maar ergens wel heel kort iets over het thema gelezen dus voor mij voelden de dialogen in het begin heel erg ‘on the nose’, maar kan me voorstellen dat je zonder voorkennis niet direct iets door hebt.

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2025 14:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mijn gezin daarentegen, had ik niets verteld. Die waren wel verrast

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-03-2025 14:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Klinkt gezellig.

Weet hun leeftijden niet maar Barbarian van dezelfde makers/producent was ik dat opzicht ook wel aardig.

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2025 19:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die zet ik op de kijklijst. Afgelopen zaterdag:

klassiekertje

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 13-03-2025 10:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, dat is een goede voor een herkijk!

No dogs, no masters.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 30-03-2025 20:53 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Malcolm nog steeds netjes in the middle, maar tevens in de toekomst. Verder geen zak aan.

I want you to caress me like a tropical priest

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 31-03-2025 18:00 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik vond Bladerunner 2047 zo goed. Heb hem al twee keer gezien dus ik ga uit principe niet nog eens kijken.

Kan iemand goede SciFi aanraden?

Winter is coming

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 31-03-2025 18:05 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Interstellar Wars. Wel goed zoeken.

I want you to caress me like a tropical priest

Sater
Usericon van Sater
Posted 31-03-2025 18:07 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nu zit je er zelfs twee jaar naast!

Arrival, ook van Villeneuve. De films van Duncan Jones, District 9, Ex Machina, High Life, Interstellar, Doomsday, Primer, A Scanner Darkly.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 31-03-2025 18:13 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ok klinkt als goed advies, ik vond Arrival goed. Destijds zelfs in de bios gezien geloof ik.
District 9 vond ik teveel een boodschap willen overdragen, ondanks dat nog wel te doen, maar jammer.
Voor de rest noem je vast wat goeds op, ik zal eens kijken of iets daarvan op Netflix staat.

Winter is coming

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 31-03-2025 18:23 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2025 18:00 schreef Freduk het volgende:
Kan iemand goede SciFi aanraden?

They Live
The Butterfly Effect
The Thirteenth Floor
Total Recall

Ja ik ben meer van de ouwe meuk.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-03-2025 18:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik neem aan dat je met Total Recall de 1990 versie met Arnie en Sharon bedoelt en niet de remake uit 2012?

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com