IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Films Vorige pagina
Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-02-2025 18:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Only Lovers Left Alive laatst weer gezien, na jaren en jaren.

Geweldige film. De muziek, de sfeer, alles werkt en werkt met elkaar. Ik heb een zwak voor genre-films, laat staan vampieren enzo, maar toch. Hier is het genre echt de achtergrond, en niet het punt. En het punt wordt goed uitgespeeld.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-02-2025 21:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Eens. Daarentegen vond ik de zombieflick van Jarmusch dan weer drie keer niks.

En wat vindt men van de solo-uitstapjes van de Coen Brothers? The Tragedy of MacBeth en Drive-Away Dolls?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 14-02-2025 23:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2025 21:41 schreef Sater het volgende:
Eens. Daarentegen vond ik de zombieflick van Jarmusch dan weer drie keer niks.

En wat vindt men van de solo-uitstapjes van de Coen Brothers? The Tragedy of MacBeth en Drive-Away Dolls?

Oh, welke is dat? Denk niet dat ik die ken, maar herinner me het in ieder geval niet

Ja, ook, welke? Van de broertjes heb ik vrijwel alles gezien, en denk ook solo-uitstapjes maar kan er even niet bij.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-02-2025 23:11 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

The Dead Don’t Die

Die andere twee titels heb ik al genoemd in mijn post.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 14-02-2025 23:18 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

The Dead Don’t Die is redelijk. Een 6,5/10.
Die MacBeth moet ik nog zien.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 16-02-2025 15:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2025 23:11 schreef Sater het volgende:
The Dead Don’t Die

Die andere twee titels heb ik al genoemd in mijn post.

Heb ik gemist of ben ik vergeten, maar als ik het zo lees mis ik het niet echt. (Heb nog geen recensie gelezen, en nogmaals een grote fan van genre-films in het algemeen, maar staat me iets tegen. Net als dat ik weiger Interstellar te kijken, hoewel het op papier prima bij me past. Tot grote irritatie van m'n vriendin )

Jajaja, had inderdaad je post wat beter moeten lezen/interpreteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 15:58]

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 16-02-2025 15:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Die MacBeth was met met Denzel Washington, toch? Die wil ik wel zien, maar gek genoeg nooit gedaan.

edit: moet ik nu meteen denken aan Coriolanus (Fiennes, Butler, Cox (?), weet de regisseur niet meer). Ook moderne Shakespeare, maar dan in een moderne setting. Lang geleden, maar zo goed. Weet niet waarom dat zo weggeglipt is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 16:01]

No dogs, no masters.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com