![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
|
|||||||||
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
A24 be like: |
|||||||||
|
Hokum was vet. Erg veel onderhuidse suspense, maar toch blijft Caveat favoriet denk ik. Heel benieuwd wat hij nog gaat doen. Ook aanrader voor @zodiac. |
|||||||||
|
Ik heb lang getwijfeld om deze te zien, omdat ik de voorganger ('28 years later') één van de beste films vond die ik in lange tijd gezien had. Op het einde na dan, wanneer er een stel van nektapijt voorziene margo's verschijnen. Laat net die sujets de hoofdrol wegkapen in het vervolg. Ik snap wel dat de filmmaker(s) het verhaal nog verder wilden uitpuren en al bij al vond ik het een erg geslaagd vervolg. Niet zo episch als de voorganger, soms wel érg wreed, soms heel mooi en sereen, maar natuurlijk ook best toch eventjes episch met het Iron Maiden-intermezzo. Het einde hint naar nog een volgende film (of niet?). ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 29-06-2026 7:37] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Ze rennen zeker nog steeds? |
|||||||||
|
Heb je ze recent nog herkeken? Ik vond het echt zwaar tegenvallen. De eerste film ziet eruit als een videoclip uit 2000. En waar ik dacht suspense te vinden was het nu saaie herkauwing van Day of the Dead, die ik een stuk frisser vond. Toch wel benieuwd naar de nieuwe. Bepaalde sfeershots zijn toch wel blijven hangen van de eerste. |
|||||||||
|
Iemand Supergirl al gezien? Er is nogal veel ophef (op social media) om het uiterlijk van de actrice (Milly Alcock). ![]() ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Waarom nu wel kritiek en in Hot D niet? |
|||||||||
|
Weet jij het? Jongenslook, trollenkop, ugly as fuck, dat soort dingen. Ik weet niet of het aan haar achternaam ligt btw. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-06-2026 8:45] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote:Ik ga er morgen heen. Alleen hopen dat het geen Europol-val is. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Geen lelijke meid of zo, maar ook niet bijzonder. Film lijkt me drie keer niks, die zie ik wel een keer op een streaming platform. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Mensen die dit soort dingen over iemand anders zeggen zijn in ieder geval zelf ugly as fuck aan hun binnenkant. |
|||||||||
|
Scream 7. Zeer vermakelijk. De tweede pas die ik zie na de eerste, en ik moet zeggen dat ze wel een toffe niche te pakken hebben. Flauwer werk als Scary Movie vind ik niks. |
|||||||||
|
Gisteren Supergirl. Onzinnige doch vermakelijke en degelijke film. Ik durf het bijna niet te zeggen gezien het echt nog een meisje is, maar ik vind Milly Alcock wél aangenaam om naar te kijken. Verder leuke ruimtewereld die aan Star Wars en Valerian doet denken. Ééndimensionale film. Slap clichéverhaal, maarja.. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 01-07-2026 6:30] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Precies wat ik er ook van verwacht inderdaad. Misschien volgende week toch maar gaan kijken als ik zin heb. Draait zo te zien precies na werktijd en ik fiets toch praktisch langs de bioscoop. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
The Straight Story nog eens gekeken. Ik werd er wederom door geraakt. |
|||||||||
|
quote: Is de rest van de reeks net zo 'aardig'? |
|||||||||
|
quote: Nieuwste en laatste trailer gezien en Nyong'o speelt inderdaad Helen. Page lijkt een wat kleinere rol te hebben als één of andere aan het verhaal toegevoegde vechtersbaas. Voor mezelf inmiddels de knoop doorgehakt en besloten hier geen bioscoopgeld voor te betalen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Page had Ellen moeten blijven. Het was een prachtige dame. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: 28 Years Later vond ik één van de beste films van vorig jaar. Montage en geluid waren briljant. En verder sowieso een spannende zit. Bone Temple vond ik een redelijke tegenvaller (waar zijn de zombies?) en vooral de Iron Maidenscène vond ik juist vervelende kitsch. Bijna hetzelfde cringeniveau als Metallica in Stranger Things S4. Had liever gezien dat Boyle deze ook had geregisseerd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Zeiksnor When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Zeiksnor in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
| Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |