![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote:Ik wil graag dat het, ondanks alles, wel een toffe film is. Ik denk dat ik toch wel in de bios ga. In tegenstelling tot eerdere geruchten speelt Page niet Achilles. Dat is een opluchting. Niets ten nadelen van de persoon Page, maar hij is net zo min Achilles, alsdat Nyong'o Helen is. Zoals ik al eerder opmerkte is het de Odysseus, niet de Ilias. Ik verwacht dus dat Nyong'o haar rol zeer beperkt is. Als het de Illias met Nyong'o als Helen was, was ik niet gegaan. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Dat Charlize Theron en Anne Hathaway ook in die film spelen wordt maar even aan voorbijgegaan. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Ik snap de overdreven positieve reacties op de transformatie ook niet. Misschien met een sik ofzo. |
|||||||||
|
Die getransformeerde man ziet er eigenlijk vooral uit als een zeer veel rokende lesbo. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Hier heb je inderdaad zeker een punt. Maar toch. Enfin, eerst de recensies maar eens afwachten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
T is gewoon simpel, mannen zijn gewoon minder mooi |
|||||||||
|
quote: Maar ook; aan de ene kant een foto met goede belichting en make-up en aan de andere kant een spontanere, onfortuinlijke foto. En minstens 6 jaar tijdsverschil. Verder, who figgin' cares I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Ik wist niet dat daar een verfilming van was gemaakt. |
|||||||||
|
Ja, door het Lovecraftgenootschap gemaakt. Is een goed geslaagde middle-length indiefilm. In de stijl van zwartwitfilms uit de jaren twintig. Dat scheelde vast in de kosten, maar past ook goed bij het verhaal. Staat denk ik wel gratis op youtube. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 13-07-2026 6:00] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote:Niet zo serieus hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
The Passenger. Wederom met Kyle Gallner. Komt door RLM dat ik die films check. Lang niet altijd met hun eens, maar ik ben fan. Nog slaapdronken, dus meer laat ik er nog ff niet over los behalve dat het een intense film was. |
|||||||||
| Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |