IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Films Vorige pagina | Volgende pagina
ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 15-08-2023 14:00 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2023 16:50 schreef Natural Disaster het volgende:
En waar lijkt onderstaande verdacht veel op?



Een zure incel met veels te veel tijd over, daar lijkt het op.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-08-2023 14:14 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2023 14:00 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Een zure incel met veels te veel tijd over, daar lijkt het op.

Tip: Zoek een baan.

Oh nee, jij was niet van het werken.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 15-08-2023 14:17 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Volgens mij heeft Jan wel een baan hoor, alhoewel.. hij deelt nooit wat dus het zou zo maar kunnen van niet


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-08-2023 14:22 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Kijk, je heet Jan.

Is dat je roepnaam of is dat Tom? Jan-Tom? Tom-Jan?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-08-2023 6:27 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De nieuwste Mission Impossible in de cinema. Ik ben geen fan van het genre en nog minder van Com Truise, maar toch wel respect voor deze levensechte superman, die de meeste stunts blijkbaar zelf nog uitvoert en goed weet hoe hij een old school-epische actie-klassieker op groot doek moet toveren. Dat vond ik al met de nieuwste Top Gun en, in mindere mate, ook met deze MI. Goeie actie, zelfs best een onderhoudend verhaal (met lichte sci-fi-hintjes) en bij momenten ook echt grappig.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-08-2023 6:28]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-08-2023 7:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Gisteren heb ik me weer laten verleiden door m'n nieuwsgierigheid, om de nieuwste Shyalaman-brainfart te bekijken. Het is bijna fascinerend wat een flutfilms deze kerel maakt. Als een 5-jarige die een griezelverhaaltje probeert te vertellen. Om het allemaal zo mogelijk nog erger te maken, wordt er dan nog een religieus thema opgerakeld ook. Voor de doorsnee god-fearing, brave, simpele amerikaan kan dit misschien werken, voor elke iet of wat intelligente mens is het een belediging. Dat Shyalaman voor één of ander religieus tv-kanaal gaat werken, maar stop met films uit te kakken .



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-08-2023 22:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

The Sixth Sense en Unbreakable waren toch wel oke?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-08-2023 8:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Bij "The Sixth Sense" had ik redelijk snel door hoe de vork in de steel zat, maar die was inderdaad nog wel OK. En enkele van zijn andere, oude films ook. Maar zeker de laatste 2 van zijn films zijn van een infantiel niveau qua verhaal.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-09-2023 16:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2023 7:39 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren heb ik me weer laten verleiden door m'n nieuwsgierigheid, om de nieuwste Shyalaman-brainfart te bekijken. Het is bijna fascinerend wat een flutfilms deze kerel maakt. Als een 5-jarige die een griezelverhaaltje probeert te vertellen. Om het allemaal zo mogelijk nog erger te maken, wordt er dan nog een religieus thema opgerakeld ook. Voor de doorsnee god-fearing, brave, simpele amerikaan kan dit misschien werken, voor elke iet of wat intelligente mens is het een belediging. Dat Shyalaman voor één of ander religieus tv-kanaal gaat werken, maar stop met films uit te kakken .




ik dacht Cabin in the Woods spinoff, niet dus?


signature


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 02-09-2023 1:39 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Heeft niks te maken met The Cabin in the Woods. Knock at the Cabin is een verfilming van een boek uit 2018, terwijl The Cabin in the Woods al dateert uit 2011.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-09-2023 21:28 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

The Pale Blue Eye, ik had hem nog niet gezien.

Een heerlijke film met een gaaf gothic verhaal.

Christian Bale speelt uitstekend maar Harry Melling die cadet Edgar Allen Poe speelt is helemaal gaaf.

Toffe film.




[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 06-09-2023 21:28]


bub


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2023 20:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2023 1:39 schreef Steel Jaw het volgende:
Heeft niks te maken met The Cabin in the Woods. Knock at the Cabin is een verfilming van een boek uit 2018, terwijl The Cabin in the Woods al dateert uit 2011.


ja maar het letterype


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-09-2023 7:28 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Viel nog best mee. Helaas geen naaktscenes.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-09-2023 7:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Als je die pop koopt kan je zelf helemaal los gaan!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-09-2023 8:08 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Een kaalgeschoren Barbie hoofd aan de sleutelbos is misschien een leuk idee.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-09-2023 9:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik kan nu best veel opmerkingen maken die in principe van fout tot erg fout gaan en die ik dus maar wijselijk voor me hou.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-09-2023 9:13 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-09-2023 9:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Mja, er is me hier al veel te veel gedoe gaande.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-09-2023 10:43 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Oh zo. Nouja, volgens mij lukt zoiets jou niet al werdt je er voor betaald.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-09-2023 10:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Hahaha. Klopt als een zwerende vinger!

Ik heb één keer geprobeerd om mee te doen in de flamecage. Maar ik faalde jammerlijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 14-09-2023 10:53 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Je was samen met Silence en Dirge altijd mijn Holy Trinity van mensen die ik niet troll.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-09-2023 11:28 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Mijn geheugen is bar slecht, maar ik kan me geen getroll herinneren, nee, haha.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-09-2023 11:31]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 15-09-2023 8:02 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2023 10:53 schreef Tanteloos het volgende:
Je was samen met Silence en Dirge altijd mijn Holy Trinity van mensen die ik niet troll.


Jij trollt zelfs jezelf.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 17-09-2023 17:44 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Niet afgekeken, wat een treurnis. De muziek was wel echt top notch.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 17-09-2023 22:34 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Treurnis? Kun je daar iets meer over uitweiden?

Volgens mij is The Dial of Destiny de eerste Indiana Jones film waarbij Steven Spielberg en George Lucas geen vinger in de pap hebben gehad, maar toch. Ik ben zo'n iemand die Crystal Skull niet *zo* verschrikkelijk vond als wat veel mensen zeiden (begrijp me niet verkeerd; het was vrij kut, maar ook weer niet *zo* kut).


MediaPlayer


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen