|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tip: Zoek een baan. Oh nee, jij was niet van het werken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Volgens mij heeft Jan wel een baan hoor, alhoewel.. hij deelt nooit wat dus het zou zo maar kunnen van niet |
|
Kijk, je heet Jan. Is dat je roepnaam of is dat Tom? Jan-Tom? Tom-Jan? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
De nieuwste Mission Impossible in de cinema. Ik ben geen fan van het genre en nog minder van Com Truise, maar toch wel respect voor deze levensechte superman, die de meeste stunts blijkbaar zelf nog uitvoert en goed weet hoe hij een old school-epische actie-klassieker op groot doek moet toveren. Dat vond ik al met de nieuwste Top Gun en, in mindere mate, ook met deze MI. Goeie actie, zelfs best een onderhoudend verhaal (met lichte sci-fi-hintjes) en bij momenten ook echt grappig. [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-08-2023 6:28] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Gisteren heb ik me weer laten verleiden door m'n nieuwsgierigheid, om de nieuwste Shyalaman-brainfart te bekijken. Het is bijna fascinerend wat een flutfilms deze kerel maakt. Als een 5-jarige die een griezelverhaaltje probeert te vertellen. Om het allemaal zo mogelijk nog erger te maken, wordt er dan nog een religieus thema opgerakeld ook. Voor de doorsnee god-fearing, brave, simpele amerikaan kan dit misschien werken, voor elke iet of wat intelligente mens is het een belediging. Dat Shyalaman voor één of ander religieus tv-kanaal gaat werken, maar stop met films uit te kakken . The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The Sixth Sense en Unbreakable waren toch wel oke? |
|
Bij "The Sixth Sense" had ik redelijk snel door hoe de vork in de steel zat, maar die was inderdaad nog wel OK. En enkele van zijn andere, oude films ook. Maar zeker de laatste 2 van zijn films zijn van een infantiel niveau qua verhaal. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: ik dacht Cabin in the Woods spinoff, niet dus? signature |
|
Heeft niks te maken met The Cabin in the Woods. Knock at the Cabin is een verfilming van een boek uit 2018, terwijl The Cabin in the Woods al dateert uit 2011. |
|
The Pale Blue Eye, ik had hem nog niet gezien. Een heerlijke film met een gaaf gothic verhaal. Christian Bale speelt uitstekend maar Harry Melling die cadet Edgar Allen Poe speelt is helemaal gaaf. Toffe film. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 06-09-2023 21:28] bub |
|
quote: ja maar het letterype signature |
|
Viel nog best mee. Helaas geen naaktscenes. |
|
Als je die pop koopt kan je zelf helemaal los gaan! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een kaalgeschoren Barbie hoofd aan de sleutelbos is misschien een leuk idee. |
|
Ik kan nu best veel opmerkingen maken die in principe van fout tot erg fout gaan en die ik dus maar wijselijk voor me hou. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
|
Mja, er is me hier al veel te veel gedoe gaande. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Oh zo. Nouja, volgens mij lukt zoiets jou niet al werdt je er voor betaald. |
|
Hahaha. Klopt als een zwerende vinger! Ik heb één keer geprobeerd om mee te doen in de flamecage. Maar ik faalde jammerlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je was samen met Silence en Dirge altijd mijn Holy Trinity van mensen die ik niet troll. |
|
Mijn geheugen is bar slecht, maar ik kan me geen getroll herinneren, nee, haha. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-09-2023 11:31] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jij trollt zelfs jezelf. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Niet afgekeken, wat een treurnis. De muziek was wel echt top notch. |
|
Treurnis? Kun je daar iets meer over uitweiden? Volgens mij is The Dial of Destiny de eerste Indiana Jones film waarbij Steven Spielberg en George Lucas geen vinger in de pap hebben gehad, maar toch. Ik ben zo'n iemand die Crystal Skull niet *zo* verschrikkelijk vond als wat veel mensen zeiden (begrijp me niet verkeerd; het was vrij kut, maar ook weer niet *zo* kut). MediaPlayer |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |