![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Ah een Franse film? (just kidding, ik ken m en vond m wel vet) Sissi heb ik een aantal keer als kind gezien, mn tante was fan. Is zulks uberhaupt te hijssen anno nu? Of is dat puur mn associatie? |
|||||||||
|
Geen idee. Vroeger moest ik het kijken bij Opa & Oma. Nu eens proberen hoe het is met een joint en vrijwilligheid. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
![]() Zojuist Skunk (2023) gekeken. De laatste film van Koen Mortier (Ex Drummer). Het verhaal gaat over een verwaarloosde jongen uit een probleemgezin (Colin van Amenra speelt de rol van alcoholistische vader), die in een jeugdinstelling komt en daar moet zien te overleven. Geen vernieuwend thema, maar Mortier weet de lijdensweg van de protagonist goed te verbeelden en omzeilt de valkuil van een optimistisch einde. Het lijden in deze film is nergens goed voor en dat zal de kijker weten ook. Indrukwekkend en nog tot 4 december op Netflix te zien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
![]() In lijn met de laatste Superman film: als ik geweten had dat het een film was voor kinders/jong volwassenen, dan had ik 'm links laten liggen. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote: Gisteren gedaan. Tot mijn verbazing vond ik deze veel beter dan het origineel. Gaaf dat er een nummer van Popol Vuh (Aguirre) in de soundtrack is opgenomen, mooie vondst. |
|||||||||
|
Gisteren One battle after another gezien. Mooi geschoten, een goed geacteerd. Vooral Sean Penn speelt de sterren van de hemel. Ik heb er wel van genoten maar hij had van mij rustig een half uurtje korter mogen zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
![]() Het komt uiteindelijk allemaal goed. Als Formule 1 fan kon ik deze niet laten liggen. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Bizarre film, met een dun, droog (en erg geslaagd) laagje komedie. Al snel merk je echter de diepe tragiek van getraumatiseerde personages die elk op hun eigen onbeholpen manier ermee om proberen te gaan. Redelijk gewelddadig ook en, naar het einde toe, niet echt gerechtvaardigd. Erg straf geacteerd en echt knap hoe het verhaal je constant op het verkeerde been zet. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
|
Staat al tijdje op het lijstje. Komt rechts en links wel lang. Morgen kaartje voor Last Viking. Ook Mads. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Plotselinge aandrang om Last Action Hero te kijken? Met deze 6 minuten capture je de volledige essentie van de film: Winter is coming |
|||||||||
|
Ik ben er nog niet uit wat ik van deze errug gehypte film ("Je MOET hem zien!!") moet denken; zeker naar Amerikaanse normen is het een erg serene, rustig voorkabbelende film, met wel halverwege een erg dramatische wending. De beelden zijn stuk voor stuk pareltjes en ook het acteerwerk is erg genietbaar. Maar misschien iets van luchtigheid, iets minder constant serieux had nog wel gemogen. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|||||||||
| Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |