|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Vandaag eindelijk de grote dag! 10 daagjes naar Frankrijk met mijn lieve Skitzoid Kitten |
|
quote: Zweden is best wel cool hoor check this uit, fotootje geschoten in het Noorden van Zweden: I Find That I Am Not There... |
|
*verplicht vakantie wachtend op een baan*. Is nie zo erg, ik vermaak me wel. Ik kan niet begrijpen dat sommige mensen opeens dagen achtereen gaan chatten of couchpotatoe spelen. *gaat gewoon stug door met mental training* |
|
quote: Ok, je hebt een punt. => http://users.chello.be/ws35703/SaaLykkeligISverige.mp3 Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
zweden Ik ben dus weer terug I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Net een lange busreis erop zitten vanuit zuid-frankrijk.. Volgende week weer werken |
|
TERUG VAN TERSCHELLING!!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Volgende week lekker een weekje duitsland |
|
nog maar 18 dagen vakantie Kankerlul |
|
jij hebt tenminste nog vakantie!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Wat betekent jou undersign? (van Storm nummer, dat weet ik ) this user is dead |
|
Tussen de heuvels en de bergen tot aan de zee, dat is waar de noorman zijn thuis vindt. I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb net vier weken vakantie achter de rug. Het was fantastisch! Twee weken ervan hebben mijn vriend en ik doorgebracht op de Canarische eilanden. Na drie en een halve week samen te zijn met mijn vriend hebben we net afscheid genomen van elkaar. We wonen een eindje van elkaar en we beginnen morgen allebei terug te werken. Met heimwee kijk ik terug op deze fantastische vakantie waarin we heel veel leuke dingen gedaan hebben. Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Mijn vakantie is voorbij |
|
quote: Oh, ga je hem nu niet meer zien? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja veel minder...hij woont in Nederland, ik in België.. Daarbij hebben we allebei een veeleisende job. Ik heb nog veel 'verplichte' hobbies enzo. Dus we zien elkaar nu alleen in het weekend. Af en toe spreken we door de week ergens af in het midden :-) Maar na zo drie-vier weken continu bij elkaar te zijn is het toch raar... Maar we zijn voor een huisje samen aan het kijken Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Dit is mijn laatste post voor mijn welverdiende vakantie. Vannacht vertrek ik naar Rhodos, alwaar ik 8 dagen zal relaxen...( ) See ya! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Aaaaah zo! Ik dacht al.. quote: Voor een keertje ben ik niet jaloers.. Ik zou voor geen geld van de ene naar de andere hittegolf reizen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben best zielig.. Vakantie wat is dat? Ik heb over 6 weken, ja ja... 6 weken, wel even 2 weken vakantie.. Dan ga je je misschien afvragen, jee wat leuk waar ga je dan naar toe?? Nou NERGENS....... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Wees eens lekker ondankbaar. Mijn vakantie zit er al op, welgeteld 4 dagen! |
|
Oh ok, jij bent nog zieliger dan mij... Oh ik voel me gelijk een stukje beter On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
waar is er hier in Nederland een mooi (rustig) plekje bij de zee wat makkelijk te berijken is met de trein? Ik ga namelijk zomertouren en wil graag naar de zee, maar ik heb geen idee hoe het er hier uitziet..nog nooit geweest. (In Nederland dan he). En ik zag op tv van die enorme drukte taferelen waar je schuifelend in de menigte het strand over loopt..dat wil ik dus niet! Liefste ook met wat winkels in de buurt ofzo. Iemand? (ik ga hier geen nieuw topic voor aanmaken en vakantie kwam het dichtste in de buurt) |
|
quote: uhm.. Strand is altijd druk, maakt niet uit waar. Je kan savonds naar het strand, dan is het ergste weg, maar het blijft over het algemeen altijd druk. Verder kan je Scheveningen proberen. Die heeft redelijk wat winkels in de buurt Scheveningen is trouwens bij Den Haag Don't touch me. I'm evil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |